דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודעות אבל - מודעה מהאינטרנט לעיתון 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 5098 פעמים ]

מודעות אבל - מודעה מהאינטרנט לעיתון

לאתר EEVEL.COM יש פתרון מהיר ואלגנטי להעביר מודעת אבל לעיתונים הגדולים, ידיעות אחרונות, מעריב והארץ. וזאת באופן נקי ואלגנטי, ללא טעויות בהגהה וללא צורך בפקסים ואישורים מיותרים, וכמובן חסכון ניכר בזמן המתנה ובירוקרטיה טלפונית.

עד היום, העברת מודעת אבל לעיתון ליקירך שזה נפטר, היה כרוך בתהליך מיגע וארוך הכרוך בלא מעט זמן ותשומת לב, בעיתוי בעייתי, ורגיש.  מהיום עם ההכרזה על אתר EEVEL.COM יש פתרון מהיר ואלגנטי להעביר מודעת אבל לעיתונים הגדולים, ידיעות אחרונות, מעריב והארץ. וזאת באופן נקי ואלגנטי, ללא טעויות בהגהה וללא צורך בפקסים ואישורים מיותרים, וכמובן חסכון ניכר בזמן המתנה ובירוקרטיה טלפונית.

באתר EEVEL.COM ישנם 3 נתיבי פרסום שונים המיועדים לתת לצרכן מודעת אבל מעוצבת בדיוק לפי הצרכים שלו, ולהעביר אותה לעיתונים ב-און-ליין.


המודל הראשון ליצירת מודעה הינו מודל אוטומטי המייצר מודעה לפי גודל נתון של 3 אינץ. זה הגודל הממוצע הנדרש למודעות אבל. במספר לחיצות כפתור פשוטות אתה מייצר לך מול העיניים מודעה לדרישתך, עם שמות הנפטר והאבלים תאריך ההלוויה, מקום השבעה, וכולל פרטים נוספים. ההחלטה על העיתון בו תפורסם המודעה פשוטה וקלה והמחירים מצוינים בכל קטגוריה.


המודל השני הינו מודל המסיע לקבלת החלטה על המודעה באמצעות גלריות מודעות אבל קיימות שמתוכן האבל בוחן ומוצא את המודעה הרצויה לו, במצב זה הוא מעביר את הנתונים הנכונים למודעה ומקבל מודעה מעוצבת לגודל הרצוי. במודל זה קיימים מספר רב של אפשרויות וגדלים לכל כיס ולכל לקוח.


המודל השלישי מציע לוח נקי שבו האבל מעצב בעצמו את גודל המודעה באופן חופשי. בפורמט מסלול זה ניתן לבצע סוגי מודעות אבל שונות ומקוריות. מסלול זה דורש קצת מיומנות מחשב יותר גבוה, בהחלט ניתן לבצע בעזרתו מודעות מיוחדות ומענינות.


בכל מודעות האתר eevel.com ניתן לבצע גם מודעות תנחומים וכן לציין ימי אזכרה ליקירנו, האתר מיוחד בכך שהוא בנוי נוח למשתמש וקל לתפעול. כמו כן ניתן למצוא באתר דיני אבלות, קדיש אזכרות מנהגים ותפילות ועוד. האתר מאפשר הדפסת מודעות אבל להדבקה ברחוב בעזרת מסלולי העיצוב הללו, כך שהמודעה בעיתון והמודעה התלויה בבית וברחוב תהיה באותו עיצוב. עיצוב מודעת רחוב הינו ללא תמורה ומומלץ מאוד לשימוש.

http://www.eevel.com/ - מודעה מהאינטרנט לעיתון

 

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקי GUI והקמת אתרים יעודיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב