דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית תדמית, הבסיס להצלחה של כל עסק 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 684   [ נצפה 2922 פעמים ]

כשמדובר על בניית תדמית, לפני שאתם רצים אל האינטרנט, רשתות חברתיות או מומחים לשיווק, קחו את הזמן והבינו את המהות. בניית תדמית מתחילה מהיכולת שלנו להגדיר את העסק בפשטות, כך שנבסס לעצמנו תדמית נכונה ולא משהו שישתנה  כל יום בהתאם ללקוח הבא.

אחרי הכול, בניית תדמית מתחילה מלקיחת השליטה לידיים וביסוס הגרעין הרעיוני של העסק, איך עושים את זה, הנה כמה כללים שאתם חייבים ליישם, רגע לפני בניית תדמית נכונה.

הכללים לבניית תדמית נכונה
זוכרים את משחקי השאלות למה, מה, מי ואיך ששיחקנו שהיינו קטנים? זה בדיוק מה שהעסק שלכם צריך על מנת לבסס את עצמו ולבנות לו תדמית יציבה.

מה אני עושה: בניית תדמית מתחילה מההבנה מה אני עושה. לא מספיק להגיד אני מעצבת אופנה, אני אופה עוגות, אני רואה חשבון. אלה הם הגדרות מקצועיות שלכם, בשביל בניית התדמית שלכם, אתם צריכים להבין מה אתם עושים.

 טיפ ליישום: הגדירו את העסק או המקצוע שלכם במשפט אחד, כסלוגן קצר או לחילופין בהצגה של 60 שניות. אם תצליחו להגיד ב60 שניות או במשפט, מה אתם עושים. תתקדמו צעד אחד לבניית תדמית איכותית לעסק.זכרו, הכול מתחיל מההגדרה הפשוטה שלכם למה אתם עושים.

למה אני עושה: הלמה. אף אחד לא באמת אוהב את הלמה, אבל הלמה הקטנה הזו, חיונית לכם לבניית תדמית שתחזיק לאורך זמן. זה יכול להיות כשרון או תחביב שהפכתם למקצוע, זה יכול להיות רעיון מקורי שלכם, תשוקה שבערה בכם מגיל צעיר או קריירה שנייה שבאה עם ההתפתחות שלכם כאדם. בניית תדמית שעושה את ההבדל ומשווקת אתכם טוב בחוץ, תהיה תדמית שהלמה שלה ברור לכם ומוקרן החוצה בכל פעולה שיווקית שתעשו.

טיפ ליישום- שבו עם עצמכם וענו על שאלת מיליון הדולר, אם הייתם יכולים להתחיל הכול היום מההתחלה, האם עדיין הייתם עושים את מה שאתם עושים. התשובה, תיתן לכם את הלמה ותקרב אתכם צעד אחד נוסף לבניית תדמית נכונה לעסק שלכם.

למי אני עושה: המונח קהל יעד אינו זר לכל בעל עסק, אך בשביל בניית תדמית שתחזיק לאורך זמן, אתם חייביים למצוא לא רק את הלמי, אלא מיהו הלמי הנכון. אם אני מפיק אירועים, האם נכון לי יותר לעניין קהל עסקי או פרטי, אם אני טכנאי מחשבים, האם אני מחפש לקוחות בתשלום חודשי או קריאות חד פעמיות, ברגע שאבין מי הקהל המדויק שלי, בניית תדמית תהיה קלה ויציבה יותר, כי אדע בדיוק למי אני פונה

 

טיפ ליישום- קחו 3 מוצרים או שירותים שלכם ושרטטו את הלקוח האידיאלי לכל מוצר. זה ייתן לכם תמונה למי אתם בעצם רוצים לשווק ואיך הכי נכון לבנות את תדמית העסק.

 

איך אני עושה: לצד כל מה ולמי יש את ה -איך ועל מנת שתצליחו לבנות לעסק תדמית מתאימה, אתם חייבים להגדיר את השיטה שלכם. כל עסק מורכב מאנשים ולכל אחד שיטת התנהלות מתאימה יותר, ברגע שתבינו את הדרך שלכם לתת את השירות, תהיו קרובים צעד נוסף לבניית תדמית מתאימה לעסק שלכם . להבין את ה-איך ילמד אתכם איך הכי נכון לשווק, איך הכי נכון להתנהל למול לקוחות ולא פחות חשוב, איזו תדמית אתם רוצים לשדר במיתוג העסקי שלכם.

טיפ ליישום – רשמו בטבלה כמה צורות עבודה מקובלות בתחום עיסוקכם ואולי רעיון מקורי שלכם ובדקו עם עצמכם ולצד הרשימה הוסיפו עמודה של יתרונות וחסרונות, לאחר מילוי הטבלה, בדקו מה הכי מתאים לכם ואיך הייתם רוצים לעבוד.

 

בניית תדמית נכונה היא שלב חשוב בחייו של כל העסק, המבקש לשגשג ולפרוח. בעידן השיווק המהיר, חשוב שתדעו להגדיר נכון כמה שאלות פשוטות אך מהותיות, כך שלאורך כל הדרך בניית תדמית תהיה דבר טבעי, ברור ובר ביצוע בעסק שלכם.

 

 

חיה חכמוב
מאמנת למיתוג אישי ובניית תדמית
אתר: http://www.personalbranding.co.il
בלוג: http://www.personalbranding.co.il/blog>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב