דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה באנגלית 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 4006 פעמים ]

בכפר הגלובלי הקטן שבו אנו חיים, כתיבה באנגלית - הפונה לקהלי יעד שאינם דוברי עברית, היא הכרח.

כתיבה באנגלית שמה דגש על קהלי יעד הדרים בחו"ל ופונה אליהם בסגנון ייחודי ובצורה אפקטיבית. תרגום מעברית לאנגלית אינו מספיק - תוכן שיווקי באנגלית דורש התייחסות מיוחדת המותאמת לקהלי היעד, לסגנון עסקי המתאים להם ולמסרים המדויקים בעבורם.

כתיבה באנגלית - אדפטציה של תוכן שיווקי

כדי שהמוצרים והשירותים שלכם יצליחו לפנות ללקוחות מחוץ לישראל, התוכן השיווקי שברשותכם צריך גם הוא לעבור עיבוד אשר יתאים את השפה, המסרים והסגנון ללקוחות בחו"ל. עולם העסקים באירופה שונה מעולם העסקים האמריקאי, ושניהם שונים בתכלית מעולם העסקים בישראל. אם אתם חברה או ארגון המתחרים בשוק העולמי, עליכם לעמוד בסטנדרטים עסקיים גלובליים, ולדעת לנסח תכנים שיווקיים בהתאם לקהלי המטרה במדינות השונות. מנסיוני במסגרת חברת התוכן ספלאש (המציעה שירותי כתיבת תוכן שיווקי באנגלית) - כותבים באנגלית צריכים לא רק להיות בקיאים באנגלית, ולא לדבר אנגלית "ברמת שפת אם", האנגלית חייבת להיות שפת האם שלהם.

כותבים באנגלית - כותבים אשר לחצו יד בפגישות עסקיות בחו"ל

כותבים באנגלית, ובמיוחד אלו המעניקים לכם שירותי קופירייטינג באנגלית שיווקית, צריכים גם להיות מקצוענים שחיו ופעלו בסביבות העסקיות מחוץ לישראל. כותבים באנגלית שנולדו ועשו עסקים בחו"ל מבינים קודים עסקיים ולשון פנייה עסקית, שמי שנולד וגדל בישראל לעולם לא יבין. כדי לפנות לקהל באירופה או בארה"ב, כדאי לאתר כותב באנגלית ששלח אימיילים עסקיים, יצר פרופילים שיווקיים ואפילו לחץ יד בפגישה עסקית אמריקאית או אירופאית (שסביר שהיתה מעונבת להדהים). כותבים באנגלית יסבירו במה אתם שונים מהמתחרים בעולם קופירייטרים באנגלית יזהו את קהלי המטרה ויאפיינו במדויק את הסגנון המתאים להם. הם ידעו להדגיש את המסרים השיווקיים שלכם בצורה העונה על הצרכים של לקוחות מעבר לים. קופירייטינג באנגלית יצליח להסביר ללקוחות שמעבר לים במה אתם שונים מהמתחרים, ומדוע כדאי להם לבחור דווקא בכם מכל המתחרים שבעולם. כתיבה באנגלית תמשוך גולשים בינלאומיים לאתר שלכם, לשכנע אותם להירשם לניוזלטר שלכם, להתקשר אליכם ולרכוש את השירות והמוצר שלכם. כותבים באנגלית שיווקית, שצברו ניסיון בעולם העסקים בחו"ל, יחזקו את המותג הגלובלי שלכם ויחזקו את הנוכחות השיווקית שלכם באינטרנט. בשורה התחתונה כדי לעשות עסקים בחו"ל, תרגום תוכן שיווקי אינו מספיק.

כתיבה באנגלית תבנה בעבורכם מערך שיווקי, בעבור קהלים הנמצאים מחוץ לישראל, בשפה ובסגנון המותאמים אליהם.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב