דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האתגרים בדרך לשיווק ומיתוג עצמי 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2219 פעמים ]

גם אם היום יותר מבעבר אנשים מודעים לכל הנושא של שיווק ומיתוג עצמי, עדיין העלטה והאפילה גדולים בכל מה שקשור ב"איך ואם בכלל להתחיל בשיווק ומיתוג עצמי?". האם יש צורך למתג ולשווק אדם ומתי זה כדאי?

ובכן... זה כדאי היום, אתמול, לפני שבוע, לפני שנה והכי טוב היה אם הייתם מתחילים את השיווק והמיתוג העצמי שלכם לפני 10 שנים לפחות. כשמדברים על שיווק ומיתוג עצמי נתקלים כבר על ההתחלה במחסום הראשון, העוצר כל התקדמות והוא המעצור האישי של 90 אחוז מהאוכלוסייה למתג ולשווק את עצמם במו פיהם. קיימים מיתוסים חרוטים עמוק בתוך תת ההכרה האוניברסאלי האנושי המהווים תשתית להתנגדות מאסיבית כשמתחילים עבודה על שיווק ומיתוג עצמי. החינוך שקיבלנו מהבית, דרך הבית ספר, דרך התרבות שבה אנו חיים, יצר בנו דפוסי חשיבה, הרגשה והתנהגות, הפוסלים מראש דיבור על עצמנו.

כל דיבור על עצמנו הינו חריגה מהנורמה, מתקשר לאי-צניעות ונחשב לעבירה על חוק 'הישאר בשורה' המקובל.

כל עוד ראשך יהיה בקו אחד עם כל היתר, אתה מקובל ואהוב. ברגע שתרצה להעלות את ראשך מקו הבינוניות, תיתקל בהתנגדויות פנימיות כמו השתקפותה החיצונית בחברה. הדרך שבה אנו תופסים שיווק ומיתוג עצמי נובעת מהיותנו שרויים תחת השגחתו המפוקפקת של השכל הנמוך, שהינו דואלי במהותו. הוא רואה קצוות – או/או. או שלא תדבר על עצמך או שתדבר על עצמך ותחשב לשחצן. אין קו אמצע. אין דרך ביניים. אין איזון. האיזון מגיע כשאנחנו נותנים לאינטליגנציה שלנו לנהל את השכל הנמוך ואז ההבנה מגיעה ומבשרת את השחר החדש של חופש הביטוי של יכולותיי מתוך נוחות, טבעיות והנאה. נניח שפתרנו את בעיית הפרדיגמות הפנימיות שבנו ואנו מוכנים לצאת החוצה ולשווק ולמתג את עצמנו מול העולם בנינוחות וטבעיות, כך שאוזני הזולת לא רק שלא תצלנה, אלא גם תהננה ממשמע דברינו. מה חסר לנו אז? אזי עולה השאלה – במה אני כל כך מוצלח? איזה סוג של אדם אני? מהי הגדרתי העצמית? מהו הדבר שאני ורק אני יכול לתת לאחרים? הדרך להפטר ממיתוסים מקבילים והתשובות על השאלות המהותיות, שכל אדם צריך לשאול את עצמו, כמו – מי אני ובמה אני למעשה טוב? הם רק שולי שוליים של הדברים שאנו מטפלים בהם בסדנא המרתקת – "סדנת במאות תקשורת 2 - אומנות השיווק והמיתוג העצמי". מוזמנים להיכנס לראות את סילבוס הסדנא ולהתרשם בעצמכם. 

לחץ כאן - להרשמה לסדנת 'במאות תקשורת' מיכל קלעי היל מנכ'לית 'תשע - במאות תקשורת' לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים! http://www.tesha-bamautikshoret.com/ 072-2357635




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב