דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות מאושרים כבר עכשיו! 

מאת    [ 07/04/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2141 פעמים ]

כמה מכם רוצה הרבה יותר שמחה ואושר בחיים? בשאלה זו, איני מעלה ספק בדבר היותכם מאושרים במידת מה בחייכם ויש לכם טעמה של שמחה בפיכם. אולם אני מדברת על אושר אמיתי, מלא יותר, תוסס יותר, מתמיד לאורך זמן רב יותר. ברוב המקרים – אתם מחכים לאושר שיבוא, אחרי השגת מטרה מסוימת. 'כשיהיה לי רכב חדש – אז אני אהיה מאושר', 'כשיהיה לי כסף - אז אני יהיה מאושר', 'כשיהיה לי בת זוג - אז אני אהיה מאושר' וכו'. לא חייבים לחכות להגשמת מטרה, כדי להיות מאושרים!

במקום לחכות לזה, שזה יקרה, אנחנו נלמד לעשות את זה, שזה יקרה. מתי דברים קורים יותר מהר, כשאנחנו מונעים מתחושת רפיון וחוסר אושר או כשאנחנו מאושרים, שמחים ותוססים? ברור, שכשאנחנו שמחים ותוססים, אנחנו ננוע מהר יותר לקראת המטרה. אולם, אם אתם מחכים להיות מאושרים, רק אחרי שתשיגו את המטרה, לא תהיה לכם מספיק אנרגיה להגיע אליה. נכון? אז ... מי בא קודם, הביצה או התרנגולת?

אנחנו הולכים לעשות את זה! במקום לחשוב ימים, שבועות וחודשים על דברים מסוימים, שאנחנו רוצים לעשות, אולי הגיע הזמן לעשות. מה חסר לנו, כדי לעשות? נניח שחסרה לנו האנרגיה, ההתלהבות, התשוקה, האהבה, החזון, המניע החזק ואחר כך גם הידע איך לעשות... איך אנחנו משיגים, קודם כל את הראשונים? הרי יש לנו הרגל להיות מאושרים ושמחים, רק כשמשהו טוב קורה לנו, לא לפני שמשהו טוב קורה לנו. הרי יש לנו הרגל להיות שמחים רק אחרי הצלחה ולא בדרך אל ההצלחה. אז... איך משנים את זה? רגשות זה מה שאתם מחפשים – רגשות מסוימים! אתם רוצים רכב חדש – מדוע אתם רוצים רכב חדש? אתם יכולים לומר - 'בשביל שהוא ייקח אותי מנקודה אחת לשנייה'. אולם, לרוב האנשים, הרצון ברכב חדש ספציפי מביא משהו פנימי קודם כל, רגש של סטאטוס, ספורטיביות, הנאה, חופש, תנועתיות, הרפתקנות, כבוד וכו'. מהם כל אלו, אם לא רגשות? כשאתם רוצים כסף, הרבה כסף – מה באמת אתם רוצים – האם אתם רוצים רק פיסות של נייר עם דמויות של אנשים שהלכו לעולמם עליהם? לא! – אתם רוצים את התחושה והרגשה שאתם תקבלו כשיהיה לכם כסף כמו תחושת העצמאות, החופש, הביטחון, השלווה, הסטאטוס, החופש לבחור, הכבוד העצמי וכו'. מהם כל אלו אם לא - רגשות? כאשר אתם רוצים בן זוג. האם אתם רוצים את האדם עצמו? לא! - אתם רוצים את ההרגשה שהאדם הזה יעורר בכם, את השמחה שהוא יעורר בכם, את האהבה, את הביטחון, את האינטימיות, את התשוקה. מהם כל אלו אם לא - רגשות? מכאן, שמה שאתם רוצים אינו הדברים הפיסיים עצמם, רכב, כסף, בן זוג, אלא את הרגש שדברים אלו יביאו לכם עימם.

וכאשר תשיגו את הרכב, הכסף ו/או הבן/בת זוג, מי ייתן לכם את הרגשות הללו? האם הרכב ייתן לכם את הרגשות הללו, הכסף ייתן לכם את הרגשות הללו או הבן/בת זוג ייתן לכם את הרגשות הללו? לא. אתם תיתנו לעצמכם את הרגשות הללו. כמה אנשים אתם מכירים שיש להם רכבים חדשים, בני/בנות זוג והרבה מאוד כסף והם לא מאושרים? איך זה יכול להיות? כי הם לא מאפשרים לעצמם להיות כאלה. אז – אם אתם אלו שנותנים לעצמכם את האפשרות להיות מאושרים, למה לא עכשיו?

לחץ כאן - להרשמה לסדנת 'במאות תקשורת' מיכל קלעי היל מאמנת לתקשורת/מיתוג ושיווק עצמי תשע - במאות תקשורת - הרצאות/סדנאות/קורסים - לרדת למגרש המשחקים, לעלות על במת החיים! http://www.tesha-bamautikshoret.com http://www.bamautikshoret.com/ 054-4630891




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב