דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אושר הוא לדעת את האשה 

מאת    [ 29/03/2010 ]

מילים במאמר: 2009   [ נצפה 6752 פעמים ]

אושר הוא לדעת את האשה

כל אדם הוא עבד לדבר מסוים, ואותו הדבר שאנחנו עבדים לו הוא אשר הורג אותנו, עם כל הדברים שאנחנו עבדים להם אנחנו מסתדרים ורק דבר אחד איתו אנחנו לא מסתדרים וזאת האשה...מדוע אנחנו לא מסתדרים עם האשה שמוכנה לתת הכל?...

ישנו זוג שחיו לפני כ – 6000  שנה שממנו ניתן ללמוד כיצד להגיע לאושר דרך האשה שנאמר: ויאמר האדם: זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי, לזאת יקרא אשה, כי מאיש לקחה זאת. על-כן יעזב-איש את-אביו ואת-אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד. והיו שניהם ערומים האדם ואשתו ולא יתבששו.

הזוג לא שומעים את ההורים מה אומרים להם, ומכיוון שלא שומעים את ההורים הם גם לא שומעים את השכנים, ומכיוון שהם לא שומעים את ההורים והשכנים הם גם לא שומעים את העולם...הזוג חי באושר, לא קיימת השיחה בניהם איזה שמלות לקנות, חליפות, הלבשה תחתונה, מותגים...והוא לא צריך להמתין לה שעתיים עד שתהייה מוכנה לצאת...ולא היא צריכה להמתין לו עד שיסיים להתלבש...פשוט מתקלחים ויוצאים ישר ליהנות מהשמש, מהרוח ומהגשם ערומים ולא יתבששו...

יום אחד לאחר תקופה ארוכה של אושר שנאמר: "ההשגה קלה האחזקה קשה"...מעדה האשה ושמעה לרמאי הגדול ביותר שקיים בעולם הזה שמכונה הנחש וקראה לבעלה וסיפרה לו על המעידה. הוא מרוב האהבה שלו אליה הזדהה איתה ותמך בה עד לדרגה שראה את המעידה ואכל איתה גם כן כדי לקבל את העונש יחד ושניהם יחד יצאו מן העונש הזה...העונש הראשון שקיבלו הזוג הוא: "עבדים ללבוש ולמותגים", ועל העונש הכבד הזה התאספו עונשים קלים יותר שכולנו מכירים אותם...עברו יחד חיים קשים עד שהגיעו ביחד לגמר תיקון ושוב חזרו לחיי אושר שנאמר: "וידע האדם את חוה אשתו ותהר"...ומאז ועד היום הזה כולם רוצים לדעת איך אפשר לחיות באושר האיש והאישה כאשר האשה תמיד אשמה, דהיינו, "אי אפשר לשכוח לה את המעידה שמעדה לנחש, ומצד שני אין איש שמוכן לסלוח לה ולתמוך בה".

לאחר מכן קם מדען ואמר לעצמו: "אני אפתור את הבעיה הזו עם האשה ואני אמצא דרך להגיע שוב למודעות אושר עם האשה"...והוא שלמה המלך...דבר ראשון אמר שלמה: "דבר ראשון שאני עושה, הוא לא לבגוד באשה". ישב חשב וראה ואמר לעצמו: "זה בלתי אפשרי"...ואז הוא פרסם: "מחפש 1000 נשים שיהיו מוכנות להשתתף איתי במחקר כדי להגיע לאושר המיוחל בן איש לאשה"...תוך זמן קצר, מכיוון שגם הנשים רוצות להגיע לאושר הזה הגיעו אלף נשים והתחיל המחקר שנערך תקופה מסוימת עד שלבסוף טען המדען: "אשר עוד-בקשה נפשי ולא מצאתי, אדם אחד מאלף מצאתי, ואשה בכל-אלה לא מצאתי" (קהלת ז' פסוק כח). מהמשפט הפילוסופי הזה שנתן המדען כולם חיו באושר והסתובבו ערומים ולא יתבששו כל ה – 700 נשים ו – 300 הפילגשות יחד עם המדען...ופתח בתי ספר כדי להוציא את הזוגות לאושר שנמצא באשה...

בהתחלת הלימודים הוא הסביר לאיש ולאשה מדוע הוא כתב את המשפט הפילוסופי שלו בתוך ספרו בפסוק 7 פרק 28 ולא במקום אחר בתוך ספרו – ואין מקרה...לאחר מכן הוא הסביר לכולם מדוע הוא חילק את המשפט לשלוש קבוצות, ואז הוא יצר שלוש כיתות שבכל כיתה למדו האנשים שמתאמים לדרגה הזו...

בקבוצה המתקדמת ביותר והמשכילה ביותר למדו את המשפט...

"ואשה בכל-אלה לא מצאתי" – ישב והסביר מדוע המשפט הוא בן 5 מילים שמכילים 17 אותיות.

בקבוצה המשכילה פחות לימד את המשפט...

 "אדם אחד מאלף מצאתי" – לימד מדוע המשפט מכיל 4 מילים שמורכבים 15 אותיות.

ובקבוצה המתחילה שזה נקרא מבוא לחיי אושר הזוגיות לימד...  

"אשר עוד-בקשה נפשי ולא מצאתי" –  לימד אותם מדוע המשפט מכיל 6 מילים שמורכבים מ – 22 אותיות....

הרבה מאוד אנשים באו מכל מיני סוגים...חלקם באו בלי אל"ף וקרא להם נשים וחלקם באו עם אל"ף וקרא להם אנשים, לאחר תקופה מסוימת נסגרו שערי בית הספר וכאשר שאלו את המדען מדוע זה קרה ענה: "ומוצא אני מר ממות את-האשה, אשר-היא וחרמים לבה, אסורים ידיה: טוב לפני האלהים ימלט ממנה, וחוטא ילכד בה" (קהלת ז פסוק כו).    

כאשר שמעו כולם את מה שהוא אמר עליהם נפגעו קשות מתוך הטיפשיות שהם היו שרויים בה ולא היו מוכנים להודות באמת שנאמר: "שילד קטן פוחד מהחושך אפשר להבין – הטרגדיה היא שבוגר פוחד מהאור (מהאמת) (אפלטון). וקמו כולם עליו והרסו לו את הבית ושרפו את בתי הספר שפתח והלכו כולם לגלות רק מכיוון – "שהם לא רצו להודות בטיפשות שהם נמצאים בה" שנאמר: "כדי שאדם ירפא (ידע את האשה) חייב להכיר במחלתו – ולאחר מכן יקבל עליו את מרירות התרופה" (האר"י).

עברה עוד תקופה מסוימת וקם זוג חדש כדי להגיע לאושר בחיי הזוגיות והם: רבי עקיבא עם אשתו רחל...רחל באה מבית טוב, עשיר, מלומדים, יודעי תורה וכל מה שחשקה נפשה היה לה...יום אחד ראתה את עקיבא באחד מתוך הפעלולים שלו ונדלקה עליו...הלכה ואמרה לאביה כלבה (ופני הדור כפני הכלב) שבוע (כולם חיים את מודעות הגוף ללא ידיעה מה זה גוף) אני רוצה להתחתן עם המופרע הזה שלא יודע ש"ס ופוסקים, לא למד באוניברסיטה, אין לא תעודות בגרות, אין לו כסף ומכוניות...שאל אותה כלבה, מדוע?...ענתה לו כך: "כולם אומרים האשה היא אשר הביאה את המוות בעולם הזה שהוא מכיל שבע ימים כנגד שבע ימי הבריאה שנמצאים בגוף שמסומן באות ו' שהוא היום השישי שנברא האדם שעל כן אתה מכונה "שבוע"...אני רוצה לתקן את הטעות של האשה, ובזה שאני לוקחת את האדם הזה, אני אתקן אותו תיקון כזה שהוא יראה לכל באי העולם הזה שמכונים "שבוע" איך הם במודעות "כלב" שמחפשים את האות ה"א, דהיינו, תורתם שמראה את פני הכלב ונהיים כלבה, דהיינו, "זכר שמבין נקבה"...כעס מאוד "כלבה שבוע" אביה המלומד שכל העיר אוהבים אותו בגלל שפתח "בית תמחוי"...שעל כן אני טוען: "אנחנו חיים במציאות שלטוב אנחנו מתקרבים ומהרע אנחנו מתרחקים"...שזאת היא תכונת הכלב בשנוי אותיות כלבה שנאמר: "ופני הדור כפני הכלב"... ומיד זעף, קצף ועלה כעסו וטען: "לכי זונה... אין אחת מכם שיכולה לשנות את הטעות שעשיתם ואני לא אתמוך בך ולא רוצה להכיר בך כביתי"...

הלכה לה הזונה שנאמר: "רחב הזונה" ישבה וחשבה מה לעשות בחייה וידעה מדוע נקראה "רחל" ואת זה שהיא רוצה נקרא "עקיבא"...קבעה איתו פגישה ראשונה, ישבו אכלו ושתו ולפני שהלכו למיטה אמרה לו כך:

"בוא וראה, אני רוצה אותך שתהייה בעלי, ואתה טוען שאתה רוצה אותי לאשה...אתה לא עונה לי מה טוב בי שאתה רוצה אותי לאשה...ואני מצד שני אומרת לך מדוע אני רוצה אותך להיות בעלי...אסביר שנית, אני רוצה שתספק גם את הדעת שלי וגם את הגוף שלי, דהיינו, גם את המחשבות וגם את הרגשות... ואני רוצה ממך סיפוק כזה שאתה תביא אותי למודעות שתבטל לי את המחשבות ואת הרגשות כאשר אני נמצאת איתך וגם כאשר אני לא נמצאת איתך...ואני מוכנה לתת תמורת מילוי הרצון שלי לך: "מה שזונה לא יכולה לתת למרות שאני נקראת זונה"...ראה עקיבא מרחוק את המקום שהיא רוצה להביא אותו והסכים ללכת איתה... ובאותה פגישה ראשונה הלכו למיטה נתנה לו את בתוליה...כל שנה הביא לה אל"ף מתוך שמו (עקביא) והיא חיי בצער...כך עברו השנים... אף אשה בעולם הזה לא מוכנה להיות בצער עם בעלה: "לא בגלל שהיא לא בסדר - אלא בעלה לא יכול לספק לה את מה שהיא רוצה". וכך 24 שנה עברו להם ועקיבא הביא לאשתו כל שנה אל"ף מתוך שמו ולאחר שסיים את ההסכם שהיה איתה ששניהם עמדו בזה עמד הוא יחד עם 24000 וטען טענה שאף איש בעולם הזה לא מוכן לטעון את הטענה הזו מול אשתו שנאמר: "אם היא לא הייתה לא אני ולא אתם הייתם"...שעל זה נאמר: "קל ללמד זונה להיות צדיקה מאשר בת רבנים להיות צדיקה".

כך רחל תיקנה את בעלה בספירה 24  כפול אלף שהם 24000  שהם 2+4=6 והיא החזירה אותו ליום שהוא נברא שהוא היום השישי שנאמר: "ויברא אלהים את האדם...כך שביום הזה האשה לא הייתה, על כן רחל עזבה אותו והלכה לעולמות שהאדם שנברא ביום השישי הוא עוד לא היה שם, והשאירה עקבות בעולם הזה שנקרא: "קבר רחל אימנו"...ועד היום הזה אנחנו לא יודעים מה קבור בפנימיות של רחל אימנו שהצליחה לתקן את עקיבא...

עקיבא לאחר שתוקן ועזבה אותו רחל לא יכול היה להחזיק את התיקון שנאמר: "ההשגה קלה האחזקה קשה"...ועשה את הטעות שכל באי העולם הזה עושים אותה היום... מתהללים ומתפארים בשמם והילדים שלהם כמו ההורים שלהם טוענים שהם הכי טובים בעולם  וכולם רוצים להיות אין שעל כן כולם רוצים את התואר: "כלבה שבוע" (נתינה)...שעל כן כל מה שלמד במשך חייו מתו לו "במגפה" (המחלות שקיימות היום בגופנו) וגם הוא מת מוות לא טבעי ומהיום ההוא ועד היום הזה כבר לא האשה אשמה אלא האיש אשם שנאמר: "אשה עטרת בעלה". נפלה העטרת ונשאר בעלה ומחפש את העטרת ולא מוכן לתת כלום בשביל העטרת.

היום אנחנו במודעות 2010 כולנו בעבדות של חוסר ידע הדעת כיצד מוציאים מהאשה את האושר שטמון בה שנקרא: "קבר רחל אימנו"...ללכת לאם הדרך ולבכות שם ולבקש שהיא תעזור לנו...הסיכויים שתעזור לנו שואף לאפס, מכיוון שהיא לא שם. כדי לדעת בדעת מה קבור ברחל אימנו צריך להיות עקביא...שהם אותיות: "אלף" לדעת את "יעקב" ולאחר מכן ללכת בדרך יעקב שנאמר: "שבע שנים עבד ברחל – באהבה עזה"...כך רחל תיקנה את יעקב שחי כל החיים שלו ברמאות שנאמר: "למה זה רימתני"?...ולא צריך לשאול את השאלה: "מהיכן ידע יעקב זה רמאות אם הוא לא רמאי"?...הדבר הטוב שראה יעקב את הרמאות שבוא והסכים לתקן את עצמו...שעל כן השאלה היא: "האם אתם רוצים לצאת מעבדות של חוסר דעת לאשה והתחיל לדעת את האושר שטמון באשה"?...שזאת היא הכיתה הראשונה שפתח שלמה המלך וכולם שמעו מה אומר שלמה המלך ועזבו אותו ונשארו במודעות עבדים לאשה ולאשה טוב שהיא מלכה ויש לה עבדים שנאמר: "אוי לו לדור שאשה מנהיגתו"...מה קורא לדור שאשה מנהיגתו שכל כך הרבה אוי לו?...על זה נאמר: "ופני הדור כפני הכלב שהוא חי במודעות כלבה שבוע ויש לו בת שהיא זונה שהיא רחל".

"אשר עוד-בקשה נפשי ולא מצאתי" –  לימד אותם מדוע המשפט מכיל 6 מילים שמורכבים מ – 22 אותיות....

מי הוא האיש – ומי היא האשה שחשקה נפשם לדעת ולא מצאו ורוצים למצוא את הנאמר: " אושר הוא לדעת את האשה". ואם תשאל שאלה ראשונה היכן האשה הזאת שיש בה את האושר המיוחל הזה...התשובה היא: הכתובים האלה שמונחים לפניכם היא הנגזרת של האשה שלי כך שכל אחד יכול מן הנגזרת של האשה הזאת להגיע לאשה שהיא: "מלחמת הרוח בחומר" כך שאף אחד לא יכול לדעת את האשה שלי, אבל לחילופין, דרך האשה שלי שהיא האשה שלכם תוכלו להגיע לאשה שלכם ותגיעו לאושר שהוא השחרור מהעבדות לאשה, דהיינו, שחרור מהטיפשות (חוסר ידע) לחכמה שנקראת דעת שהוא נקרא יעקב, שקיבל תמורה על התרומה שנתן מעצמו ונהפך ישראל שישראל נקרא הקדוש ברוך הוא שהעטרת של הקדוש ברוך הוא היא אשתו שהיא השכינה ושניהם שהם אחד טוענים את טענת האושר שהוא מסמל את יציאת מצרים שנאמר: "אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת כל מה שאתה לא יודע".

זכר ונקבה ברא אתםאתם זה אותיות אמת שעל כן כדי לצאת מהעבדות, "תפסיקו לשקר אחד לשני"...מתי תדעו שאתם הפסקתם לשקר אחד לשני?...ביום שכל אחד מכם איש ואישה שהם אחד כשם שזכר ונקבה הם אחד כשם אהבה היא אחד...וביום הזה שכאשר תראו את "אהבה" במילת "ואהבת" אז תדעו מה זה אושר שנמצא באשה שנאמר: "ולא מצאתי מר ממות מהאשה". אבל דבר אחד מצאתי המר שבאשה הוא הזרע של הדבש שטווה האשה שנקרא – "דבש המלכה".

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל".

"שתה אדוני כדי לפניך ואחר אשאב גם לגמליך".

"הנך יפה, רעיתי, הנך יפה, עיניך יונים".

הנך יפה , דודי, אף נעים, אף-ערשנו רעננה".

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"את/ה לא יכולה לשנוא את מי שעשה לך רע - ואת/ה לא יכולה לאהוב את מי שעשה לך טוב" - המשיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב