דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טחורים: שותה הרבה בירה? צפה למחלת הטחורים 

מאת    [ 27/03/2010 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 3387 פעמים ]

מומחי פרוקטולוגיה כבר מזמן הבחינו - ככל שאדם שותה יותר משקאות אלכוהוליים (בעיקר בירה), כך גדלים סיכוייו לחלות במחלת הטחורים. לתזונה חצי-סינטטית, ספורט כוחני, נסיעות ארוכות באוטו, ישיבה ממושכת מול מחשב ובירה, יש מכנה משותף ברור ? מחלת הטחורים. לאחרונה הבחינו כי מחלת הטחורים מופיעה גם אצל אנשים צעירים. מחצית מהאוכלוסייה של כדור הארץ סובלת ממחלה זו - במרבית המקרים מדובר דווקא בגברים.

אם נסתכל על המחלה בפשטותה, היא בעצם הרחבה וריקוזית של ורידי החלחולת. בשלב הראשון, המחלה "מודיעה" על קיומה באמצעות הרגשה לא נעימה בחלקה התחתון של הבטן, כאבים בעת מתן צואה, גירוד, צריבה ועצירות. לאחר הטלת הצואה עלולים להופיע דימומים - לעיתים נבחין בטיפה אחת ולפעמים בדימומים רציניים יותר.

צניחת הטחור עלולה להחמיר את המצב, כיוון שבמצב זה קיימת הנטייה להתפתחות דלקות מהירות או גרוע מכך ? טרומבוזיס. בשלב זה, חייבים לפנות לקבלת עזרתם של רופאים מומחים.

במידה ולא קיימות המלצות רפואיות אחרות, על חולה הטחורים לשתות כ-2 ליטרים של נוזלים ביממה, כולל מרקים, עליו להעדיף לאכול לחם שיפון, ירקות טריים, ריאז'נקה, קפיר, לבן, יוגורטים, שיבולת שועל, כוסמת, מלון, דלעת ותאנים.

"יחד עם זאת", אומר דר' איגור דובקין מרשת קליניקה סאן ? מרכזים רפואיים, "חשוב לזכור - אכילה מוגזמת של ירקות עלולה לגרום להחמרת הגסטריטיס, לכיב הקיבה, להתנפחות המעיים ולשלשולים. לכן, יש להקפיד על מינונים נכונים".

לכל אוהבי הבירה, פריקים של משחקי מחשב, נהגים ומרימי משקולות אין ממש סיבה לדאגה. כיום, המרפאות הפרטיות יודעות לטפל בצורה היעילה ביותר במחלת הטחורים. קיימות שיטות טיפול מתקדמות ביותר, המאפשרות לפתור את בעיית הטחורים ללא ניתוח וללא כאב. ציוד חדיש כגון: מכשיר הלייזר "פרוקטולייזר" והמכשיר המיקרו גלי "המורון" פועלים באורח פלא. כבר אחרי הטיפול הראשון ניתן להרגיש בהקלה ואפשר לחזור לישיבה ליד שולחן העבודה. כעבור מספר טיפולים נפרדים ממחלת הטחורים לנצח.

ד"ר דובקין מוסיף וממליץ: "במקרים של המצאות כמות דם גדולה בצואה ודימום הנראה לעין, שלשולים ממושכים או עצירות ממושכת, כאבים ממושכים באזור של פי הטבעת, הרזייה בלתי-מנומקת או אנמיה - מומלץ לפנות לרופא באופן מיידי!".

למידע נוסף: http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/proctology4.html

לרשת מרפאות קליניקה סאן 8 סניפים בכל הארץ, ניתן לפנות אלינו באמצעות אתר הקליניקה http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/ או בטלפון 1800-321-123, 03-6962984.

 

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב