דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב אביזרים במשרד 

מאת    [ 22/03/2010 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 3041 פעמים ]

התוספת שתופסת: שילוב אביזרים במשרד
עיצוב משרד אינו מסתכם רק בבחירת שילובי הצבעים, רכישת שולחנות מנהלים יוקרתיים ובחירת ריהוט משרדי מסוגנן. לאחר שהמשרד צבוע, מרוהט ומוכן לשימוש, נפתח לו עולם חדש של אפשרויות עיצוב – עולם של אביזרים. אביזרי עיצוב הם פריטים שגרתיים, אבל עם טוויסט – הם בעלי מראה וסגנון יוצאי דופן, ועיצוב שונה ומקורי. לא רק הצבע שעל הקיר, שולחן מנהלים עוצמתי או כסא משרדי מסוגנן אומרים מי אתם, גם השעון שתשימו על הקיר, גופי התאורה שיאירו את המשרד ואפילו לוח השנה שתבחרו, יספרו למבקרים שהמשרד שלכם שונה ממשרדים אחרים. שעון תלוי על הקיר הוא אמירה, הדום במיקום הנכון מוסיף אמירה אחרת, והשילוב של כולם ביחד יכניס למשרד עוד צבע, עוד חיים, ואפילו יסייע לכם להפתיע את המבקרים ואת העובדים במשרד. 

למרות הניסיון לחדש ולהפתיע - סביבות עבודה רבות נראות די זהות זו לזו. פעמים רבות האביזרים שתוסיפו לאחר העיצוב, הם שיסייעו לכם לסחוט את ה"וואו" מהמבקרים במשרד. בעלות לא גבוהה, תוכלו לרכוש אביזרי עיצוב שיבטאו את הייחודיות, הסגנון והטעם האישי של העובדים במשרד, ואפילו יתרמו ליעילות ולנוחות בעבודה. אז עם אילו אביזרים תוכלו לשחק? אספנו עבורכם רשימה מהנה במיוחד:

גופי תאורה:
הכמות והחוזק של האור במשרד משפיעים מאוד על התפוקה וההרגשה של העובדים. כמות התאורה משפיעה גם על יחסו של אורח במשרד, והיא עשויה אפילו לחזק את לחיצת היד בסיומה של עסקה מוצלחת. כדאי להשקיע בגופי תאורה מעוצבים, המפיצים אור רך ונעים. גופי תאורה מעוצבים משמשים לא רק כמפיצי אור, אלא גם כפריט עיצובי, ממש כמו כל שולחן עבודה או כסא מנהלים שתרכשו למשרד.

שעוני קיר:
הבחירה בשעון קיר אינה מובנת מאליה. בזמנים שבהם הטלפון הנייד שלנו מכתיב את סדר היום, שעוני קיר משמשים לנו לא רק למדידת זמן. שעון קיר, גם לפי הפנג-שווי, מסייע לשמור על קצב העבודה הנורמלי, ויכול לשמש כפיסה קישוטית נאה במיוחד. בחרו שעונים שמתאימים לעיצוב הפנים של המשרד, וזכרו שדווקא שעון הקיר יכול לספק לכם אמירה שונה, ביטוי אחר ליצירתיות של הארגון.


חפצי אומנות למשרד:
ציורים, צילומים ועבודות אומנות אחרות מעידים עליכם באופן אישי כשוחרי אומנות, ומעידים על הסטטוס של המשרד ועל הייחודיות שלו. צילום אומנותי על הקיר מכניס את האורחים לעולם שלכם, נותן להם מעט רקע עליכם וכמובן שמעורר שיחה אינטימית יותר, ולא רק "ביזנסית". משרדים רבים "צובעים" את הקירות בעזרת ציורי שמן. למשרדים מודרניים, מעוצבים עם הרבה זכוכית, כדאי להכניס פיסות של אומנות מודרנית, עם קווים נקיים יותר.

צמחיה "משרדית":
סידורי פרחים ועציצים יכולים לשדרג משמעותית שולחנות במשרד. עציצים בפינות המשרד יהפכו אותו לנעים ומזמין יותר. בין אם המשרד שלכם מעוצב בסגנון קלאסי יותר, או מודרני לחלוטין, העציץ הנכון במקום הנכון מוסיף יופי ואנרגיה חיובית (מומחי הפנג שווי מעניקים דגש מיוחד ל"פיסות ירוקות", במיוחד בחללי עבודה. חשוב שתבחרו צמחים שישגשגו בתאורה הקיימת במשרד שלכם, ובמיקום הספציפי שבו אתם מניחים אותם.

לוחות שנה למשרד:
לוחות שנה משרדיים נוטים לכיוון המשעמם והחד-גוני. לוח שנה מעוצב להפליא יהפוך כל מבט דואב (הרי מי רוצה באמת לראות את החיים חולפים על גבי לוח?) להנאה. בתקציב קטן תוכלו ממש "לצאת מהקופסה" העיצובית ולרכוש לוח שנה אומנותי וייחודי.

כמובן שהרשימה אינה מסתכמת רק באלה. בכל האמור באיבזור המשרד, השמיים באמת הם הגבול. מתקנים למטריות, ספסלים, תיקיות, ארוניות, הדומים, מעצורים לדלת, תומכי ספרים ועוד. כל אלה יכולים לתת למשרד שלכם זווית מעט אחרת.  אתם לא חייבים לרכוש אביזרים חדשים, מספיק שתחליפו בין התמונות, תזיזו עציצים ותשנו מיקומים של האביזרים הקיימים, וכבר יצרתם הרגשה אחרת לגמרי. אם אתם מחברים קבוצות של אביזרי קישוט – נסו לחבר אביזרים לקבוצות אי-זוגיות – אחד, שלושה וחמישה, זה נעים לעינים.
והעצה האחרונה שניתן לכם היא לתת דרור למגע האישי שלכם. קשטו את המשרד בפריטים שמרגישים לכם נכונים, ושגורמים לכם להרגיש טוב. במקום שבו אתם מבלים כל-כך הרבה שעות, כדאי מאוד שהתחושה תהיה נעימה.

פיטרו הינה החברה המובילה לייבוא וייצור ריהוט משרדי ומוסדי, ומאפשרת לך להלביש כל חלל באופן אישי. לפיטרו מגוון רב של ריהוט משרדי ביניהם כסאות מנהלים וכסאות משרדיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב