דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה והתאמתן לביתנו 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2878 פעמים ]

דלתות כניסה הן האזור הראשון עמו נפגשים המבקרים בביתנו, והן אשר יותירו בעיני האורחים את הרושם הראשוני והחשוב ביותר בבחינת הבית. בחירת דלתות כניסה בתקופה הנוכחית היא עניין לא פשוט, היות ובשוק קיים מספר לא מבוטל של יצרניות דלתות כניסה מסוגים שונים ומחומרים שונים.

 

אם כן, מה הם הקווים המנחים בבחירת דלתות כניסה והתאמתן לביתנו? האם בחירת דלתות כניסה צריכה להסתמך על מראית עין בלבד, כאשר היצרנים מציעים דלתות מעוצבות וייחודיות המפתות את הקונה? בחירה נכונה של דלתות כניסה כרוכה בשקילת פרמטרים רבים, החל מבטיחות הדלתות, חומרי הגלם אשר שימשו את היצרנים בבניית הדלת, איכות החומרים ועמידותם בפני תנאי מזג האוויר הסביבתיים, וכלה בעיצוב.

 

חומרים המשמשים יצרנים בעיצוב דלתות כניסה

 

החומרים העיקריים המשמשים את היצרנים בבנייה ועיצוב של דלתות כניסה הם עץ ופלדה. דלתות כניסה מפלדה, הן הדלתות הנפוצות ביותר, שכן בסוג זה של דלתות כניסה נלקח בחשבון באופן בלתי מתפשר נושא הביטחון וההגנה על דיירי הבית. ייצור דלתות כניסה מפלדה מתבצע על ידי הצמדה של לוחות פלדה מגולוונת, אשר עברו תהליכים של חיתוך וכיפוף בכדי להתאים לצורת הדלת.

 

בין לוחות הפלדה מקובל להטמיע חומרי בידוד מסוגים שונים, המאפשרים בידוד תרמי מפני מזג האוויר השורר בחוץ וכן בידוד אקוסטי. בסיום תהליך הבנייה של דלתות כניסה העשויות פלדה, מתבצע ציפוי חיצוני על גבי הדלתות, ובשלב זה נכנס תפקידו של העיצוב על רבדיו השונים, צבעי הדלת, צורת הגימור, שימוש בחומרים השונים בציפוי הדלתות וכדומה.

 

דלתות כניסה העשויות עץ, עשויות על פי רוב עץ גושני, ותהליך הייצור שלהן הוא ארוך ויקר במיוחד. השימוש הנפוץ לעץ בייצור דלתות הוא בדרך כלל לדלתות הפנימיות של הבית, יחד עם זאת דלתות כניסה עשויות עץ היו ועודם הבחירה היוקרתית והאיכותית ביותר. ייצור של דלתות כניסה מעץ הוא תהליך אומנותי, מתחילתו ועד סופו.

 

תהליך הייצור מתחיל למעשה בגילוף וחיתוך של גושי עץ גולמיים, המשמשים את הנגר האומן בעשייתה של הדלת. עובדה זו, מאפשרת ליצור דלתות כניסה בגדלים ובצורות שונות, ייחודיות למראה ומגוונות. החומרים המשולבים בתהליך של ייצור דלתות כניסה מעץ כוללים אריחי זכוכית, סרטי אלומיניום ומתכות עמידות אחרות, רשתות ברזל ואלמנטים נוספים אשר תפקידם להעניק לדלתות מראה ייחודי ומקורי.

 

לסיכום, יצרניות דלתות כניסה המייצרות דלתות כניסה בשיטת קווי ייצור, עוסקות על פי רוב בתכנון ייצור והפצה של דלתות כניסה המבוססות על השימוש בפלדה, שכן עבור מרבית הצרכנים הביטחון הוא הנושא המוביל את בחירתן של דלתות כניסה לבתיהם. יחד עם זאת, בכדי להעניק למבנים ייחודיים המתאפיינים בקווים יוקרתיים מראה משלים, ובכדי להתאים את דלתות הכניסה למראה הכללי ולקו העיצוב המנחה של המבנה, ללא ספק הבחירה בסוגי דלתות כניסה העשויות פלדה היא הבחירה המתאימה.

 

דלתות כניסה בהתאמה אישית

 

דלתות מעוצבות

עיצוב ודלת חברה המתמחה בעיצוב ושיווק דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב