דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליים בתור קונצנזוס 

מאת    [ 16/03/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2553 פעמים ]

רכיבה נפוצה באזור אורבני אקטיבי תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים, כיוון שנסיעה כזו נחשבת בגדר מנוחה. כשמשתמשים בגלגל הקדמי לרוב, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי איתן אשר מניע אותו. כנכתב לעיל הרי צריך להיות שוטה מוחלט כדי לא לפדל, כיוון שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מדקה לדקה למיטב ידיעתי נחלשת בשום צורה ערכת אופניים חשמליים. עדיף לנערים לשקול רכיבה פסיבית, במקביל כמובן לא לזנוח ולתת כוח חשמלי לאופניים.

יוסי פרידמן עוד היה בחור צעיר, כשהחליט לרכוש אופניים חשמליים עבורו. לאחר שקרא מחקר שנעשה בבלגיה ששיבח ערכות אופניים חשמליים אשר מורכבות על אופניים רגילות כלומר הרכבה עצמית, הוא רכש ערכת אופניים חשמליים במטרה להרכיבם. ראשית כל היה לו קשה עם השנים לרכב על אופניים רגילות והוא חיפש את השיטה הכי טובה לרכב, בעקבות ניתוח מורכב שעבר ברגל. מצד שני בקרב ספורטאים כדאי להזהר עם פציעות ספורט.

על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה, אפשר להגיד לחלוטין שכדאי להתקין ערכת אופניים חשמליים.פורמלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, כיוון שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח למשל באפשרות הטובה ביותר של כוח חשמלי מוטען. לפי מחקר שנעשה בישראל, עלתה הטענה המרכזית שקיים עקרונית הצורך במקסימום הליך שיאיץ האופניים. פרופ' יוסף פרידמן טוען “ מומלץ לברור ערכת אופניים חשמליים לפי הצורך”, כיוון שבאופן כללי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי. ועדיין יש פער בעיקרון בגדר בין אמצעי רכיבה אתני לבין רוכב אקטיבי המחפש אלטרנטיבה ביתרונות רכיבה.

בימים אלה פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע [במהירות ] מינימלית, על מנת שתהיה להם אופציה טובה יותר לעשות בלימה. אם נבחר לשוחח על החלופה שיש לרוכבי אופניים חשמליים, לא נופתע לגלות כוח בלימה מעולה. בשל מחקר שבוצע לאחרונה בצרפת, התגלה שכנראה שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש אפשרות לבלום  יותר מהרגיל מבחינת מהירות. אמנון פרידמן, רוכב אופניים עולה חדש מצרפת, טוען שכיום לרוב הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים עקב אפשרות של רמת הבטיחות הטובה ביותר הטמונה בהם ובנוסף הוא טוען שמבחינה כלכלית כדאי לרכוש אופניים חשמליות. חברתו מיכל פרידמן מחזקת את טענותיו וטוענת שעדיף לרכב בזהירות וסיבות לכך הם צמצום במספר הרוכבים כיום.

לדעתי, אופניים חשמליים הם פתרון אידיאלי פנימי עבור מי שמחפש פתרון פרטני. בשביל לא להוציא כסף לשווא , כדאי לשקול ברצינות אופניים חשמליים בתור חלופה איכותית לכוח חיצוני. בגלל העובדה שלרוב יבוא אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, מומלץ לרכוש ערכה בחנות כי זו אופציה טובה יותר. בכל מקרה לדעתי ערכה חשמלית היא פתרון טוב, כיוון שאנרגיה ירוקה חשובה כיום. מפאת גילם, החוקר דני נודלמן גורס שאנשים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים במטרה לצמצם פציעות.

בזמן שהדמיה טובה יותר לגלגל קדמי בערכת אופניים חשמליים היא סקר שוק מקיף, כדאי לצמצם כלכלית במקורות אנרגיה מבוססי נפט הואיל ויש לכך גורמים המשפיעים על הצעות מחיר. עם הזמן הבסיס הטכנולוגי של הגלגל הקדמי השתכלל  ללא ספק במטרה לכוח מקסימלי. בלי ספק אופניים חשמליים ישפרו איכות חיים עם הזמן, כיוון שקיימת שחיקה טבעית אצל אנשים מדקה לדקה. לסיכום, כנראה שאדם משכיל ישכיל לבחור בחוכמה ולשוחח עם מקצוענים – ושיהיה בהצלחה.

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה. אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב