דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא נחים בגלל הטחורים? חבל, הרי כל כך פשוט להפטר מהטחורים... 

מאת    [ 14/03/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2318 פעמים ]

חיינו המודרניים אמנם יעילים, נוחים ומתקדמים מצד אחד, אך מצד שני הם מביאים עימם אי נעימויות ומחלות המאפיינות את העולם המערבי. אחת מהן מכונה: טחורים ובשמה המקצועי: Hemorrhoids.

נתון מסקרן באשר לסבלם של רבים ממחלה זו נעוץ בהתנהגות האנושית שמקורה בבושה ופחד. אנשים רבים סובלים מכאבים ואינם פונים לרופא מומחה שביכולתו לרפא אותם כשהמאפיינים  העיקריים הם פחד וייאוש. תופעת הלוואי של התנהגות מסוג כזה מביאה לפחד מהליכה לשירותים, דבר אשר גורם ללחץ רב יותר ולסימפטומים כגון עצירות המחמירים עוד יותר את מצבם הבריאותי. כל בעיה הקשורה למעי הישר ופי הטבעת, נחשבת בחברה לבלתי הולמת לכאורה וכמובן שאף אחד לא דן בנושא - הנתפש כמביש. אפילו בהגיעם של פציינטים אל הרופא, יישנם אנשים המאדימים ומדברים על טחורים ובעיות אחרות בלחש ומרגישים נבוכים. החינוך שרובנו קיבל בבית המתייחס לבעיות בפי הטבעת וכל מה שנלווה לו כאל נושא אסור, טאבו כמעט, הגורם לכך שאנשים פונים למומחה רק במקרים בהם הכאב הופך לבלתי - נסבל ולפיכך, תהליך הריפוי הופך מסובך הרבה יותר.

תחילת הריפוי - אבחון נכון ומדויק

אבחון למחלת הטחורים אינו דורש הכנה מיוחדת מראש או סדרה של בדיקות מקדימות. האבחון המדויק נעשה כבר בעת הגעתו הראשונה של המטופל. פרוצדורה הנקראת וידאו-רקטוסקופיה ממוחשבת מאפשרת להגדיל את תמונתו של המעי הגס ולהבחין בשינויים מינוריים. טיפול זה מאפשר אבחון וריפוי של טחורים ובעיות המעי הגס אחרות, כאשר המחלה עוד בשלב מוקדם ופחות כואב.

 

אין סיבה לפסימיות

ניתוח, הוא תהליך המפחיד הרבה מטופלים ויש בו סכנו, אך הוא אינו הכרחי. כיום הטכנולוגיה מאפשרת לפתור את בעיית הטחורים הכואבת באמצעות מספר טיפולים חדשניים, בהם המטופל אינו מרגיש כאב כלל. המשמעות בטיפולים אלו כוללת הזרקת חומרים האוטמים את הורידים הנגועים במחלה. כתוצאה מכך, הדם זורם בורידים בריאים אחרים ולכן בעיית הטחורים עם הסבל והכאב נעלמת כליל מחייו של האדם. שיטת טיפול זו הינה בטוחה ובלתי כואבת והיא נמנית משיטות ריפוי הטחורים הידועות לרופאים. הטיפול לא דורש חופשת מחלה או פגיעה בימי עבודה ואינו מצריך שינוי בחיי היומיום שלכם. כמו כן, חשוב לציין כי המטופלים יכולים להרגיש הקלה בכאבים ימים ספורים לאחר הטיפול הראשון ואילו לאחר סדרת טיפולים הם ישכחו מהטחורים לתמיד.

שיטת טיפול נוספת, יעילה מאוד, ונמצאת  ברשותה של רשת מרפאות "SUN" - הנו מכשיר  ה"פרוקטולייזר". מכשיר זה מטפל ביעילות רבה בנפיחות באמצעות שליחת ובכך מנטרל את החיידקים, משכך כאבים וגורם לאיחוי וריפוי של הפצע. רק בעזרת "פרוקטולייזר" ניתן לטפל במקרי טחורים חמורים ללא כאבים ולמנוע ניתוח.

הכי חשוב - להתחיל בזמן !

ככל שתמהרו עם הטיפול בטחורים, יהיו לרשותכם יותר סיכויים להימנע ממעבר לדרגה קשה יותר של טחורים ולשכוח מהבעיה ללא סיבוכים. הניסיון הרב שצברו מומחי מרפאותSUN  מוכיח בקלות שאם מאבחנים את הבעיה בזמן, במיוחד בשלבים הראשונים להתפתחותה, הטיפול לא רק שמרפא את הלקוח, אלא גם מעניק איכות חיים טובה הרבה יותר. למשל, אנשים שטופלו בטחורים בשלבים הראשונים של המחלה, נשארים יותר פעילים בחיי המין, סובלים פחות וכמובן שהינם הרבה יותר אופטימיים.

אתם מוזמנים להגיע לכל סניפי המרפאות של SUN הפזורים בכל רחבי הארץ ולומר "שלום ולא להתראות" לטחורים.

למידע נוסף: http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/3.html

לפרטים נוספים ניתן להתקשר לרשת מרפאות SUN בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר.

הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית.

סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים.

ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב