דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרית חדד מילדת פלא לסופר סטאר 

מאת    [ 13/03/2010 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3151 פעמים ]

בשירה כמו סינדרלה טוענת שרית חדד שהיא לא סינדרלה, אבל מבט מהיר בביוגרפיה שלה מראה סיפור אחר לגמרי, סיפור סינדרלה של ממש.

שרית חדד נולדה בעשרים לסמפמבר 1978 תחת השם שרה חודדטוב. היא הבת הקטנה במשפחה קווקזית מסורתית המונה שמונה אחים ואחיות. בתחילה, המשפחה גרה בעפולה ולקראת גיל שלוש עברה המשפחה לגור בחדרה. כבר בגיל שמונה התחילה ללמוד לנגן על כלי נגינה שונים ולצאת להופיע ללא ידיעת הוריה ובסיוע של אחות גדולה. בגיל עשר הופיעה בתחרות כשרונות צעירים בנגינה על פסנתר והשופטים טענו שצפוי לה עתיד מזהיר כפסנתרנית, למרות שהילדה המנגנת לא ידעה לקרוא כלל תוים. בגיל שתיים עשרה לאחר ששכנה הלשינה עליה בפני הוריה היא הושמה תחת מעקב קפדני ונאסר עליה להופיע. איסור זה עמד בתוקפו במשך מספר שנים בהם היא העמיקה את יכולות הנגינה שלה בכלים שונים והוסיפה מספר כלים לרפטואר הכלים עליהם ניגנה.

בגיל חמש עשרה הצטרפה שרית חדד ללהקת צעירי חדרה ושנה לאחר מכן, באחת מהופעותיהם צפה בא המפיק המוזיקלי אבי גואטה שלקח את הנערה המוכשרת תחת חסותו והצליח להשפיע על הוריה שיאפשרו לה לפצוח בקריירה מוסיקאלית, קצת כמו הפיה הטובה.

מרגע שפצחה בקריירה מוסיקאלית ההצלחות שלה בתחום רק הולכות ומתגברות. וכמו סינדרלה, גם הסיפור של שרית חדד לא התחיל בקטן - כמו ההופעה הבלתי נשכחת של סינדרלה בנשף המאלכותי שהשאירה את הנסיך וקהל הצופים בה פעורי פה ומחכים לעוד, כך גם האלבום הראשון של שרית חדד זכה להצלחה מרובה כבר והשאיר את קהל השומעים והמעריצים עם טעם של עוד.

ועוד משרית חדד לא איחר לבוא. מידי שנה דואגת שרית חדד להוציא אלבום נוסף, כולם מצליחים, חלקם יותר מאחרים. חלקת הגיעו רק למעמד של אלבומי זהב, חלקם האחר זכה בפלטינה, פלטינה כפולה, משולשת ומרובעת. עד היום היא הוציאה עשרים אלבומים, והעשרים ואחר 1 סוכר שחור חזק כבר בפתח. היא הופיעה באינספור הופעות, ובינהן לא מעט הופעות בחו"ל בפני קהל גדול, בשלושה פסטיגלים, בארוויזיון, הוציאה תשעה דיוידיים ושבע קלטות וידאו, זכתה בהמון תארי זמרת השנה, ארבעה מהם ברשת גימל, זכתה בתואר זמרת העשור, כיכבה בשלוש תוכניות טלויזיה שנעשו עליה ואחת בה השתתפה "החיים על פי Y", השתתפה במספר קמפיינים גדולים ובלא מעט ערבי התרמה.

יש כאלו שעדיין מחכים לנסיך שיבוא ויגאל אותה ויביא אותה אל הארמון, אבל לי נראה שהיא כבר דאגה לגאולה שלה בעצמה, והארמון שלה כבר בנוי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב