דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קסם הנסתר של המים 

מאת    [ 11/03/2010 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3288 פעמים ]

לא מזמן חזרתי מטיול בארגנטינה ואחד המקומות שביקרתי בהם היה מפלי האיגואסו, שהם המפלים הכי מרשימים בעולם. העוצמה של הטבע מול האדם והכמויות האדירות של המים, משאירים את האנשים פעורי פה ועם דמעות בעיניים.

שאלתי את עצמי, מה יש במים הגורם לנו תחושה כה ברורה של עוצמה ורוגע, של חיים?

המים הם הבסיס לקיומנו, נוזל החיים, החומר החשוב ביותר על פני כדור הארץ. אם אין מים אין חיים. המים נחשבים גם כגורם מטהר פיזית ונפשית. בבודהיזם, ביהדות, בנצרות, ובאסלם, המים משמשים בטקסי טהור וניקוי רבים. המים נמצאים בכל מקום, אנו מקבלים אותם כמובן מאליו ונוטים לשכוח את חשיבותם. אולם, 70 מגופינו מורכב ממים, לכן אנחנו לא יכולים להתעלם מהם!!!!!

איכות המים הזמינים לנו חשובה ביותר. נזכור כי הגוף סופג מים בנוסף לפה גם דרך הנשימה והעור.

ממחיש זאת היטב בניסויים המתוארים בספרו "מסרים מהמים", ד"ר מאסארו אמוטו (הוצ רימון).

בניסוייו, הקפיא אמוטו טיפות מים ממקורות שונים ובחן אותן תחת מיקרוסקופ. את ממצאיו אגד בספר עם צילומים מרהיבים. ממצאים עיקריים בספר ממחישים כי מים שנלקחו ממקורות נקיים (מעיינות וכדומה), יצרו גבישים יפהפיים, סימטריים וכמעט מושלמים. בעוד שמים מזוהמים יצרו – במקרה הטוב - גבישים חלקיים, ובמקרים אחרים, גבישים לא מסודרים וכעורי סדר.

אמוטו חשף את המים שהוזלפו על צלוחיותלמוסיקה מסוגים שונים ואז הקפיא אותם.גבישים סימטריים ויפים, התגבשו בצלוחיותשנחשפו למוסיקה קלאסית. בעוד שהצלחות שנחשפו למוזיקת רוק,"נשברה" צורת המשושה הקלאסית של הגביש ונוצרו מרובעים בעלי גודל שונה וצורה הדומה יותר לאמורפית.

המים המצויים במזון ובצמחים בוודאי מקשיבים למוזיקה ולמילים. אנשים נעשים יותר מאושרים או מעודדים כאשר הם מקשיבים למוזיקה כיוון שהמים שבתוך גופם משתנים. הרטט של המוזיקה והמילים, שנע באוויר, משפיע על המים יותר מכל יסוד אחר.

הדרך להשמעת מילים למים הייתה קצרה:"החלטנו לדבר אל המים", מספר אמוטו. "מזגנו מים לתוך שני בקבוקי זכוכית. על בקבוק אחד הדבקנו פיסת נייר שעליה היה כתוב "תודה רבה" ועל האחר "אידיוט". מצאנו שתצורות התגבשות שתי דוגמאות המים נראו שונות זו מזו בבירור".

כדבריו, ניתן לזהות עקביות בתצורות התגבשות המים בתגובה על ברכה ועל קללה, גם כשמדובר בשפות רבות. ניסויו עוררו תגובות נלהבות בקרב חוגי מדע ביפן, אחד מהם ד"ר לי הגיב על הניסוי: "החלק המדהים ביותר הוא שגביש מים יכול לשקף "מחשבה" שנהגתה בעת התהוותו. כלומר משפט, דימוי, או יצירה מוסיקלית יכולה להוביל לצורות מסוימות של גבישי מים.... בכל אחד מהניסויים, נחשפו המים למסרים שונים. למרות שכל גבישי המים חולקים את אותו מבנה כימי, הם למעשה שונים זה מזה במחשבה וברוח שהם נושאים. הניסויים הללו הוכיחו שמים הם צורת קיום. לכל דבר יש רוח, לכל מילה, צורה או אובייקט, ולכל צליל."

פתגם סיני אומר: " המים הם בבואה של הנשמה". מחשבה טובה יכולה לטהר מים!!!!

ולסיום ד"ר אמוטו מציין על עטיפת סיפרו:

הגל יוצר מילים

מילים הן תנודות של הטבע

ולכן מילים יפות יוצרות טבע יפה

מילים מכוערות יוצרות טבע מכוער

זהו שורש היקום
לקריאה נוספת וכן ללימדה על שיטות להרגעת הנפש: סנדרה אליאש- מרכז הילל http://www.ima-adama.co.il/homesites/Preview.asp?Page=1321&WebsiteID=1165

סנדרה אליאש- מרכז הלל


עליתי מארגנטינה לפני 30 שנה. אחרי שרותי הצבאי למדתי במכללת "אורנים", במסלול גננות- מורות כיתות א-ב, ובסיום לימודי פתחתי גן פרטי, אותו ניהלתי במשך 16 שנה. במהלך עבודתי, נחשפתי לעולם הרפואה המשלימה, למדתי תחומים רבים ויישמתי אותם בעבודתי עם הילדים. הילדים איפשרו לי להבין את כוחות הריפוי הטמונים בנו. אצלם הכול אמיתי, תמים, יש בהם אמונה גדולה ביכולות שלהם, הם מחוברים לאנרגיית החיים, וכך הריפוי אצלם מהיר מאוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב