דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פחד ממערכות יחסים 

מאת    [ 02/03/2010 ]

מילים במאמר: 717   [ נצפה 3108 פעמים ]

אבי בחור כבן 23 הגיע אלי עם אמו. כאשר התלוננו שניהם. שלמעשה עברו את כל הרופאים האפשריים. בקופות החולים. "אולם אף אחד לא מוצא ולא יודע מה יש לי את מבינה? אף אחד!" אמר אבי והרים את קולו בתסכול". "אני כבר מיואש. לחדר כושר הפסקתי ללכת לא יכול לזוז".

"מה כואב לך" שאלתי? "יש לי כאבים בכתף ימין בברך ימין" אמר והצביע על הנקודות הכואבות.
ואמו הוסיפה. "הרופא נתן לו תרופות חזקות לדלקת ולכאבים הוא סיים את המינון ושום דבר לא עוזר הוא כל הזמן מתלונן שכואב לו".

לאחר תשאול רפואי. החלטתי לעשות לו טיפול רפלקסולוגי. שחררתי את אמו לטיול שופינג קצר בעיר. והתחלתי בטיפול. ואכן הכאבים בכף הרגל, תאמו למקום הכאב בגוף.

לחצתי במקום הכאב בכף הרגל וניסיתי להעביר לו אנרגיה למקום הכאב. אולם אבי התכווץ כולו וחשתי מעט קושי להמשיך את הטיפול. הורדתי את הלחץ והזרמתי אנרגיה למקום הכאב. אבי חש שהאנרגיה למעשה מגיעה עד הכתף ועוברת דרך הברך הכואבת.

בזמן הטיפול חשתי למעשה שהכאב נובע ממקור אחר לחלוטין.

שאלתי אותו "האם הוא זוכר באיזה סיטואציה החל הכאב?" את השאלה הזאת שאלתי אותו בזמן התשאול הרפואי. אולם חשתי שבזמן הטיפול יש לה משמעות אחרת.

המשכתי להזרים אנרגיה למקום הכאב ושאלתי אותו שנית. "ברגע הכאב איזה מחשבה עברה לך בראש?".

גבותיו של אבי התכווצו וראיתי אותו מנסה להזכר. לפתע המצח שלו הרפה עצמו והוא מלמל משהו ו"אמר לא לא יתכן. לא סתאם לא חשוב בכלל".

אמרתי לו "שאשמח לשמוע את הלא חשוב כלל".

"את יודעת יש לי חברה מגיל 16. והיא לוחצת עלי להתחתן. היא בת גילי, גדולה ממני בחצי שנה. ואני רק בתחילת הדרך. אני מרגיש ילד לחתונה. עדיין אין לי מקצוע. אני בשלבים של לימוד הפסיכומטרי. והיא לוחצת להתחתן. היא לא רוצה ללמוד היא עובדת בשרות לקוחות בחברה מסויימת ומרוויחה טוב.
וכאשר היא דיברה על חתונה. די נבהלתי. מחשבות החלו לעלות במוחי בגלל הלחץ שלה. האם היא הבחורה המתאימה עבורי?. האם אני רוצה להתחתן איתה בכלל?  האם אני חי איתה מתוך הרגל? בכל זאת מגיל 16!".

"כאשר היא שאלה אותי מה דעתי על חתונה עוד שנה? חשתי לפתע כאב חד בכתף שהחלה לכאוב בכאב עמום מיד לאחר מכן. ואחרי ימים ספורים כאשר נפגשנו, ברך ימין החלה לכאוב. את יודעת כעת שאני מדבר איתך אני מתרגש וחש כאילו רעד עובר לי מבפנים".

חייכתי אליו והתרגשתי גם כן. בחור מדהים בן 23 עם הבנות ותובנות גבוהות כאלו הרבה זמן לא פגשתי. הוא סיפר לי שאמא שלו זמן רב בתחום הרוחני ומנחילה להם בבית את הדרך הרוחנית של התובנות.

הטיפול הסתיים. אמו של אבי דפקה בדלת. הכנסתי אותה בחיוך. ואמרתי לה שיש לה ילד מדהים. סיפרתי לה על התהליך. היא חייכה באושר ואמרה ש"כל מה שקשור לילדים שלה היא לחוצה ולא סומכת על עצמה ולכן הבאתי אותו אלייך".

"תודה" אמרתי. והסברתי לה שדרכה הרוחנית נכונה והגישה שלה נכונה עד מאוד. אולם היא חייבת לתת לאינטואיציות להדריך אותה וכן לסמוך על עצמה מכיוון שהם פועלים נכון כאשר הם בקו האמצע. כאשר את לחוצה את למעשה סוטה מקו האמצע "את צודקת" אמרה.

קבעתי לאבי טיפול נוסף. והפעם הגיע ללא אימו.

דרך כפות הרגלים לחצתי שוב על אותו מקום הכאב שהוא למעשה הברך והכתף. התחלנו לטפל ולשלוח הבנות ותובנות לכאב.

הסברתי לאבי שהרעד שחש בטיפול קודם הייתה למעשה תובנה חזקה מתוך חיבור נכון של רגע התחלת הכאב.

בזמן הטיפול אבי החליט לאזור אומץ ולהתמודד עם החברה הלוחצת שלו. הוא הבין שהכאב מקורו בהלה מוחלטת לרעיון החתונה. ובכך למעשה תקע את עצמו מלהתקדם הלאה.

הרי מפרק הינו מקור התזוזה. וברך מהווה גם פיק ברכיים=פחד. צד ימין הנו העתיד חיבור של שניהם יחד יוצרים תקיעות חזקה מתוך כאב וחוסר יכולת להתקדם קדימה בחיי היום יום.

כאשר קיבל את תובנותיו. הלך לביתו אחרי מספר ימים התקשר אלי ודיווח. שדיבר עם חברתו לגבי חתונה. היא מעט כעסה ונעלבה לדבריו. אולם אמרה "שהיא אוהבת אותי ומוכנה לחכות לי עד מתי שאהיה מוכן". "כאשר היא הורידה לחץ הבנתי שאני באמת אוהב אותה. והספקות נעלמו".

אבי דיווח על הפחתה בכאב. על יכולת תזוזה מוגברת של מפרקי כתף וברך. ועל הכאב הרגשי שנעלם. הוא גם דיווח לי שבתוכניות העתידיות שלו לחזור לחדר כושר.

שמחתי בשבילו. על הפתיחות שיצר בחיים שלו. ועל ההבנות היפות שקיבל. מכיוון שהם אלו שיצרו בו הבראה.

אם קשה המלאכה לבדכם אני כאן בשבילכם. לעזרה, הבנות, לכיוון נכון, לשחזור גלגולים, השבת רסיסי נשמה, לטיפול ולפתיחת חסימות אנרגיות אשמח לעזור בכל עת.

אפשטיין חיותה מטפלת רב תחומית ומתקשרת 0522-802867
כתובת מייל: HAYUTAEP@GMAIL.COM
לתשובות נוספות ומאמרים הנכם מוזמנים להיכנס לאתר שלי:
WWW.HAYUTAEP.COM

חיותה אפשטיין - מטפלת רב תחומית מתקשרת ומנחה סדנאות. רפלקסולוגית בכירה, קינסיולוגיה, ארומתרפיה, פרחי באך, סדנאות "שפע החיים", "תהליכי חיים" תודעת העל יוגה צחוק. ייעוץ רוחני וטיפולים. 0522-802867 לידע נוסף ולמאמרים נוספים הנכם מוזמנים להכנס לאתר שלי: hayutaep@gmail.com www.hayutaep.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב