דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות- כל הסיבות 

מאת    [ 01/03/2010 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2790 פעמים ]

זה התחיל לפני כמה שנים, בהתחלה הופיעו הקורקינטים החשמליים, לאחר מכן הסגווי, הקלנועית עד שלבסוף הם הגיעו גם אלינו– אופניים חשמליות. בשבילים, בכבישים, בעיר ובכפר הם ייקחו אתכם לכל מקום בצורה המהירה והחסכונית ביותר. 

מדוע כדאי לרכוש אופניים חשמליות?

אופניים חשמליות הגיעו אלינו בשנה האחרונה ובמהרה הפכו לטרנד לוהט. אם אינכם מבינים על מה כל הרעש, מספיק מבט מהיר ברחובות תל אביב בכדי להבין את גודל המהפכה. אז למה דווקא אופניים חשמליות? הסיבות הם רבות. בראש ובראשונה, אופניים חשמליים הם כלי רכב חסכוני ויעיל המופעל על ידי מנוע חשמלי. למה מנוע חשמלי זה כל כך טוב? המנוע החשמלי אינו צורך דלק כלל ונטען על ידי טעינה פשוטה של הסוללה הנשלפת במטען ביתי נוח ושימושי.

אופניים חשמליות חסכוניות ושקטות מאוד, הטענה אחת בלבד מספיקה לטווח של 30 קילומטר. בהחלט מספיק עבור רובנו החיים בעיר ומקום העבודה או הלימודים נמצא במרחקים סבירים. אין סיבה יותר להתעצבן בגלל הפקקים והרעש או לחפש שעות חניה. אופניים חשמליים יביאו אתכם לכל מקום בצורה המהירה ביותר, ללא הבלגן בכבישים וחיפושי החניה. מהירות הנסיעה המקסימאלית היא 25 קמ"ש, בהחלט מספיק מהיר בכדי לקחת אתכם לכל מקום שתרצו במהירות. תוסיפו את החיסכון בפקקים ובחיפושי חניה וקיבלתם כלי רכב יעיל ומהיר שיעניק לכם שקט נפשי . 

אופניים חשמליים לנסיעה נוחה ורגועה

אם כבר עוסקים בשקט נפשי, מודאגים שיגנבו לכם את האופניים או הסוללה? יש פתרון, אופניים חשמליות בעלי מנוע שרשרת מגיעות לרוב עם סוללה נשלפת. את הסוללה ניתן לקחת לכל מקום להטעין בכל שקע חשמלי. אם אתם עדיין מודאגים, אופניים חשמליות מתקפלות יעניקו לכם נחת, פשוט מקפלים את האופניים, שמים בתוך התיק והולכים לעבודה או לסידורים, רגועים וחסרי דאגות. כלי הרכב החשמליים, לרבות אופניים חשמליות, סגווי וקורקינטים אינם דורשים רישיון נהיגה, ביטוח או תשלום אגרה. אין צורך יותר בתשלומים מייגעים וטיפול שוטף, אופניים חשמליים אינם זקוקים למוסך, אינם מחייבים ביטוח ואינם דורשים אחזקה שוטפת הכוללת הוצאות שוטפות, בדומה לרכב או קטנוע. 

 לסיכום, הסיבות הן רבות מדי בכדי לציין את כולם במאמר קצר זה, אך בהחלט ניתן לראות שמדובר במהפכה של ממש – אופניים חשמליים חסכוניים, מהירים וחוסכים עבורנו את כל מה שאנו כל כך לא אוהבים בעיר – הפקקים, הבלגן בכבישים, הרעש וחיפושי החניה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב