דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות של עיצוב אתרים למנועי החיפוש 

מאת    [ 28/02/2010 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2038 פעמים ]

בין אם העסק קטן או גדול, הוא חייב נוכחות באינטרנט שעובדת בשביל העסק. כיום, להשיג נוכחות משמעותית זו משימה מסובכת, בעיקר בגלל שפע המידע שקיים. עיצוב אתרים הפך חשוב ביותר, ולעיתים עיצוב אתר הוא הסיבה המרכזית להצלחתו של האתר.
אין מדובר רק על עיצוב אתרים מבחינת דף הבית. עטיפה יפה וטובה, שאחריה ניווט לא ידידותי, תוכן לא תקין או יותר מדי תמונות - לא יועילו לאתר ויפגעו בביקור בו.

יצירת אותה נוכחות ברשת כרוכה בכך שגולשים ימצאו את האתר במנועי החיפוש, רוב הגולשים מחפשים מידע במנועי חיפוש. יש צעדים רבים שיש לבצע כדי לקבל קידום טבעי בתוצאות מנועי החיפוש, מה שנקרא, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). עיצוב אתרים חייב להתחשב בצעדים אלו.

עיצוב אתרים - התאמה מושלמת לקהל היעד ואופי האתר

עיצוב אתרים חייב להתייחס בראש ובראשונה אל מהות העסק אותו הוא מייצג, וכן להתאים את העיצוב לקהלי היעד הצפויים להגיע אליו. לכל תחום ולכל קהל יעד מתאים עיצוב אתר אחר, וההתאמה הכרחית כדי שהגולשים יכנסו לאתר, ויישארו בו זמן סביר, או לחילופין יצרו קשר ישיר עם בית העסק. אתר של רפואה אלטרנטיבית, למשל, לא יקבל את אותו עיצוב אתר של אתר בתחום עולם הרכב.

עיצוב אתרים - תהיו ידידותיים לגולש

עיצוב אתר צריך להיות ידידותי לגולש. הגולשים כיום הפכו ליותר ויותר מפונקים. הם יעדיפו תמיד אתרים בעלי ממשק נוח וידידותי, פשוט, ברור וקל לניווט. אם אתם רוצים שהגולש יישאר באתר שלכם, יש לדאוג לקיומו של עיצוב אתר מקצועי, שנבנה בצורה שמתחשבת בצרכי הגולש הממוצע, ומספקת לו אפשרות לנווט עצמו באתר ללא כל קושי.

עיצוב אתרים ורושם ראשוני

איך שלא נסתכל על זה, לרושם הראשוני יש משקל לא קטן במשיכת הגולשים אליו. עיצוב אתרים מושך, איכותי ומעניין יוצר רושם ראשוני חיובי על הגולשים. אנשים נמשכים ליופי, ולכן חשוב להקפיד ולא לשכוח שבתהליך עיצוב אתר ליופי יש משקל גדול. אף אחד לא ירצה להיכנס לאתר שלא מושך ויזואלית, גם אם בתוכו נמצאים תכנים חשובים ומעניינים. עיצוב אתר הוא העטיפה שכל גולש מחליט אם לפתוח או לא. החוכמה היא לגרום לו לאהוב את מה שהוא רואה, ולהכניס אותו פנימה לשאר דפי האתר.

עיצוב אתרים – אל תהיו "כבדים"....

במסגרת חשיבות עיצוב אתרים למנועי החיפוש, צריך לזכור שאותם מנועים הם ראי של תחושות הגולשים. כלומר, אתר שמגיעים אליו גולשים רבים, ואף נשארים בו זמן לא קצר יחסית (יותר ממספר שניות בודדות), הוא אתר אהוב על מנועי החיפוש. כדי שגולשים יגיעו אליכם, צריך לדאוג לכך שאותו עיצוב אתרים ימעט בתמונות, סרטונים ועוד אייטמים המכבידים יתר על המידה על האתר. אין זה אומר שאין להם מקום באתר, אך לא רצוי להגזים בדחיסת אייטמים "כבדים", כיוון שאלה יגרמו להאטה בעליית האתר אצל הגולשים.
האטה שכזו תיפגע מיידית בכמות הכניסות לאתר, וכפועל יוצא מכך, גם דירוג האתר במנועי החיפוש ייפגע.

חברת LoadStyle מתמחה ב - עיצוב אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב