כתיבת פלייר היא אחת העבודות המאתגרות ביותר לקופירייטר והסיבה לכך היא פשוטה - הוא צריך לגרום לך לקרוא, להתעניין ולפעול גם אם קיבלת עוד עשרות פליירים אחרים במהלך החודש האחרון.
פלייר חייב להיות אהבה ממבט ראשון - אם הצלחת למשוך את תשומת הלב של האדם שקיבל לידיו פלייר כבר מהשנייה הראשונה הצלחת, הוא הולך לקרוא אותו. אבל אם לא הצלחת לעורר אצלו סקרנות, הפלייר שלך ימצא את עצמו מהר מאוד בפח הניירות הקרוב.
לכן, לכותרת של הפלייר יש חשיבות עצומה, לא פחות מלכתיבה השיווקית שבאה בעקבותיה. כותרת שונה, מפתיעה, מסקרנת או יוצאת דופן היא הנשק הסודי של הפלייר ויכולה לגרום גם לציניקן הגדול ביותר לעצור ולקרוא. הכותרת יכולה להיות שאלה, פניה "חצופה" או התחלה של משפט מה שחשוב הוא הרלוונטיות למוצר ויצירת עניין אצל הקורא.
טקסט ארוך מקצר את חיי הפלייר. לאדם שמקבל פלייר אין סבלנות ולא משנה אם הוא קיבל אותו ליד או לתיבת הדואר. זאת הסיבה שגם הטקסט עצמו חייב להיות חד, מהיר וברור ולהביא בסופו של דבר להנעה לפעולה. הקורא חייב להבין מהר מאוד איזה רווח יוצא לו מכל הסיפור ומה הוא צריך לעשות בשביל להשיג אותו.
תפקידו של הקופירייטר הוא להפוך את הפלייר לדבר הכי טוב שהלקוח שלך קיבל ליד, לשים כותרת חזקה ובולטת, טקסט מנצח והנעה מיידית לפעולה כדי שהפלייר שלך יהפוך מהר מאוד את הקורא לעוד לקוח מרוצה.
אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב