שם לעסק מכל עבודות הקופירייטינג מציאת שם לעסק היא הקשה ביותר עוד לפני הכתיבה השיווקית של העלון ו- האתר או מציאת הסלוגן הנכון והסיבה לכך פשוטה - אנחנו צריכים להכיל המון מידע במילה או בצירוף מילים אחד.
השם של העסק הוא כרטיס הביקור שלך, בדיוק כמו שם של אדם, על פי השם אנחנו מזהים את העסק, מבינים למי הוא פונה ומה בעצם הוא מציע לנו.
לכן, השם הנבחר חייב להגיע מתוך עולם התכן של העסק ולדבר לקהל הצרכנים הספציפי שלו. המשמעות של השם לעסק והסיפור מאחוריו הם אלו שהופכים אותו למעניין לאותו קהל שאליו פנית מצד אחד ולרלוונטי לסוג השירות שהעסק מעניק מצד שני.
רק שזה לא מספיק, כי השם של העסק יכול להיות קשור מאוד לעולם התכן של העסק אבל הוא לא יהיה שווה כלום אם הוא לא קליט וזכיר. שם לעסק שיהיה מסורבל מדי או קשה להגיה פשוט לא יצליח לגרום לקהל שלך לזכור את הדבר החשוב לך ביותר - איך קוראים לעסק?
אז מכאן, חשוב לשים דגש על המצלול של השם ולא פחות חשוב על הגיה קלה וחלקה שמתנגנת על השפתיים, כי שמות שקל להגיד קל גם יותר לזכור.
אבל פה לא סיימנו, כי שם הוא לפני הכל אופי. שם יכול להיות חצוף ומתגרה או ישיר וכבד הוא יכול להיות צעיר או מבוגר, שובב או רציני הכל בהתאם לאופי הייחודי של העסק שלך.
מקוריות אם היית סופר את כל שמות העסקים שבהם נתקלת בכל יום, שבוע, חודש, שנה היית מגיע לעשרות אלפים. אז למה שיזכרו דווקא את שם העסק שלך? התשובה לשאלה היא מקוריות. כשנחשפים לכל כך הרבה שמות זוכרים דווקא את החריגים והבולטים שבהם, את המפתיעים ואת היוצאים מהכלל ולא את השמות הטריוויאלים והמתבקשים.
שם מוצלח לעסק משלב בתוכו את כל העולמות, הוא יוצא מתוך התחום שבו חי העסק, מביא איתו סיפור מעניין ומפתיע, נושא את האופי הייחודי של העסק ויחד עם כל אלה הוא קליט מאוד ומקורי.אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב