כתיבת תוכן לאתר שונה מכל כתיבה שיווקית אחרת מסיבה מרכזית אחת – סבלנות, או יותר נכון חוסר הסבלנות של הקוראים ברשת. בניגוד לכתיבת פלייר או כתיבת עלון שיווקי כתיבת טקסטים לאתר אינטרנט חייבת להיות תמציתי מאוד ומדוייקת, אם הגולש ירגיש משועמם או יראה מולו דף עמוס בטקסט הוא במקרה הטוב יתעצל לקרוא אותו ובמקרה הפחות טוב יצא באותו רגע מהאתר.
מצד שני קידום האתר בגוגל לא קשור לעיצוב או לתמונות שיהיו בו אלא מבוסס אך ורק על תכנים. כלומר, ככל שיהיה יותר מלל רלוונטי באתר כך הוא יקודם יותר בגוגל. זאת הסיבה שאתרים רבים בוחרים ל"הפציץ" את הגולש במלל. רק שהחוכמה היא לא לכתוב באתר טקסטים עצומים אלא להשתמש בהרבה מילים רלוונטיות לנושא האתר. לדוגמא, אם מדובר באתר של נגר אז מה שחשוב הוא מספר ההופעות של מילים כמו "נגר", "ארון", "רהיטים" ו"עץ" ולא טקסט אינסופי עמוס במילים לא קשורות.
קופירייטר איכותי שעוסק בכתיבת תכן לאתרים יודע לעשות את השילוב הנכון בין טקסט קצר בכל אחד מעמודי האתר לבין שימוש חכם בכמה שיותר מילים רלוונטיות. אבל הערך המוסף הגדול ביותר הוא יצירת העניין אצל הגולש –כתיבה שיווקית נכונה בונה טקסטים זורמים, קלים לקריאה ומסוגננים שיוצרים סקרנות ועניין אצל הגולש מהמילה הראשונה ועד האחרונה.
אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב
http://www.mooshon.com/website-text/