דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי 

מאת    [ 22/02/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2180 פעמים ]

אנחנו משתוקקים לשחק, לאהוב, להירגע, לתרום ולהתנסות בהרפתקאות.

יחד עם זאת כולנו חווינו לפעמים "תקיעות" בתחום כזה או בפרויקט אחר, התלבטויות, תחושות ש"מיצינו את זה", ש"הגענו למבוי סתום", או לפרשת דרכים שאין לנו מושג לאן לפנות בה. בתקופות מסוימות מישהו חש פתאום, שהוא לא חי בדיוק את החיים שהוא היה רוצה לחיות, או חווה שההתמודדות הפעם "גדולה עליו".
אן נכנסת לתמונה התרומה האדירה שמציע אימון אישי.

תהליך של אימון אישי ( coaching  ) הוא תהליך מרתק של התבוננות וחקירה, שבמהלכו תתבונן יחד עם המאמן בחיים שלך: החיים שלך כפי שהם היום, במצב המצוי, ובהגדרת ויצירת המצב הרצוי -  מציאות חייך כפי שאתה שואף אליה.

מסתבר שלרוב האנשים אין תמונה בהירה של איזו מציאות נכספת. במקרים רבים לאנשים אין שום תמונה ממשית כלל. אנחנו עסוקים ביום יום, חיים את השגרה, מבלי לתת את דעתנו על השאלה איזה מין חיים הייתי רוצה לחיות, או לאיזו מציאות אני שואפת. מאנשים רבים אני שומעת את המשפט "נשאבתי לתוך העבודה / לגידול הילדים / נשאבתי למטלות היום יום". ובכל זאת רבים מגיעים לאימון כי הם חשים ש"זה לא זה". משהו לא עובד להם בחיים, בין אם הם יודעים לשים את האצבע על תחום אחד או שניים בחייהם הלוקים בחסר או בחוסר איזון, ובין אם מדובר בתחושה כללית של אי שביעות רצון וחוסר נחת..

האימון הוא קודם כל עצירה של המרוץ לצורך התבוננות. זו התבוננות שתמקד אותך בתחומים בחייך בהם אתה שואף לשינוי, בזכות השאלות שיעלו באימון – תקבל בהירות מלאה באשר למציאות שאליה אתה שואף.

עצם הבהירות הזו תתווה את ההתנהלות שלך, כך שביצועיך ישתפרו. אני תמיד משווה את הדבר לנהיגה במכונית בתוך ערפל כבד. זו חוויה המוכרת היטב לכל הנהגים שבינינו. בערפל, כשאנחנו לא ממש רואים איפה אנחנו,  כשאיננו מזהים את הנקודה בה אנו מצויים ולא רואים את הדרך, הנהיגה שלנו איטית, מהוססת, מלאת חששות.ברגע שהערפל מתפוגג, כשמתבהר לנו איפה אנחנו ואנחנו רואים בבהירות את הדרך, הנהיגה שלנו הופכת לבטוחה, מואצת וקלה. אותה מכונית ואותו נהג והביצועים כל כך שונים מעצם יצירת הבהירות.

לאחר שזיהינו היכן אנחנו ולאן ברצוננו להגיע, נחשפים בתהליך האימון האישי כל החסמים, שמונעים מאיתנו להגיע למחוז חפצנו :הרגלים, דפוסים, פרדיגמות, אמונות .האימון האישי מבחין בחסמים הללו, והם מתפוגגים בהתמדה במהלכו. אימון האישי עוסק בחיבור מודע לעוצמות הפנימיות שלך, ובהתנהלות לקראת מטרה שהדרך אליה ברורה ובהירה. המתאמן והמאמן יוצאים יחד לדרך , זהו מסע של גילוי והתפתחות, הטומן בחובו הנאה לא רק מעצם ההגעה ליעד, אלא מכל צעד וצעד במסע המופלא לקראת המימוש וההגשמה.

אורית פרי -  מאמנת להגשמה  כתובת: אזר 40א כפר סבא 44505 טלפון: 09-7448229 נייד: 052-2513325  http://www.imun4life.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב