דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הריון ולידה - דולה, הכנה ללידה 

מאת    [ 20/02/2010 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2692 פעמים ]

הרגע לו ציפינו סוף סוף הגיע, בדיקת ההריון הראתה תוצאה חיובית, אנחנו בהריון. רבים נכנסים להריון בקלות, אחרים זקוקים לחישוב ביוץ כדי לתזמן את הזמן הטוב ביותר להיכנס להריון ויש גם כאלו שצריכות לפנות לטיפולי פוריות או תרומת זרע כדי להגשים את החלום. אבל אחרי שגילינו שאנחנו בהריון מתחיל המסע האמיתי. מסע של 9 חודשים שבו אנו מזינים ודואגים לחיים החדשים שגדלים בתוכנו.

אפשר להגיד שמהרגע שבו אנו מגלים כי אנחנו בהריון אנו עסוקים הרבה בתכנון הלידה ובמיוחד התכוננות ליום שאחרי. הכנה ללידה אפשר לעשות בדרך של לימוד עצמי תוך קריאת ספרים ומדריכים שיסבירו לנו למה עלינו לצפות בלידה. דרך אחרת היא קורסי הכנה ללידה, שכאלו יש רבים ומציעים הכנה של שני בני הזוג לקראת הלידה בכל הנוגע לתרגול תנוחות ונשימות וגם הדרכות הנקה. מלבד החומר החשוב שמקבלים מקורסי ההכנה ללידה הם מאפשרים להורים המצפים לפגוש זוגות נוספים המצפים לילד ועוברים בדיוק את אותו התהליך.

כיום ישנה חשיבות רבה לתכנון קודם של הלידה וזוגות רבים כותבים תכנית לידה מפורטת עם רצונות ברורים מאוד. הלידה היא רגע מרגש מאוד וחשוב לנו לדאוג כי היא תתבצע באופן שאנו מעוניינים. דרך אחת לדאוג לכך שהלידה תתבצע על פי רצונותינו היא לשכור את שירותיה של דולה תומכת לידה. לדולה אין סמכות מקצועית רפואית, אך יש לה ידע רב בכל הנוגע לתהליכי הלידה השונים והיא מהווה גורם מקשר בין שני בני הזוג לבין הצוות הרפואי בחדר הלידה ובכך דואגת שהלידה תתבצע על פי רצונותיהם.

יחד עם כל התכנונים הפורמאליים, הבדיקות השגרתיות, השמירה על התזונה, התרחקות מעישון ואלכוהול וכדומה, חשוב ליהנות מתקופת ההריון ומהשינויים החיוביים שהיא מביאה. בתקופה הזו גוף האישה מגיע לשיא יופיו ולכן נשים רבות דואגות לחגוג את הגוף שלהן ולתעד אותו. דרך אחת לעשות זאת היא לעשות צילומי הריון אצל צלם מקצועי או אפילו ליצור סט צילומים בבית. כך או כך חשוב לנו לזכור את התקופה בה הנשיות שלנו הגיעה לשיא פריחתה.

דרך נוספת ויומיומית לחגוג את ההריון היא בגדי הריון. עצם העובדה שהבטן תופחת ואנו מעלות כמה וכמה ק"ג לא אומרת שעלינו ללבוש שקים גדולים שיסתירו את הבטן אלא להיפך. זה הזמן להבליט את ההריון וכיום שוק בגדי ההריון הפך אופנתי מאוד ונשים יכולות למצוא בגדי הריון ליום יום ולאירועים מיוחדים שיהיו גם סקסיים ומחמיאים וגם נוחים. הריון הוא תקופה של שינויים אבל במקרה הזה השינוי הוא בהחלט לטובה וכדאי ליהנות ממנו.

קרוסלה - פורטל הריון, לידה, תינוקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב