דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרי רשתות חברתיות 

מאת    [ 04/02/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3513 פעמים ]

כשחושבים על קונספט חדש של בניית אתר, עליכם לחשוב על אתר בעל פוטנציאל עסקי לרווחים גבוהים ובעל פוטנציאל רב לקידום ולתנועת גולשים גבוהה.

סוג אתרים שכיח ביותר כיום הוא פלטפורמת רשתות חברתיות.
הצלחתה של פייסבוק שמוערכת כיום ביותר מ- 15 מיליארד דולר, הוכיחה שהגולשים צמאים ואוהבים את הרשתות החברתיות - גולשים מזהים ברשתות חברתיות מקום אמין להקים בו את גרעין החברים שלהם. כולם מחפשים רשתות חברתיות ומקום בו יוכלו להתדיין עם גולשים נוספים - אנו יכולים לראות זאת גם באמצעות התפשטות תופעת הבלוגים, כדוגמת תפוז ודה מארקר. יותר ויותר אנשים החלו לנהל חיים וירטואליים ברשת ורשתות חברתיות זה בדיוק המקום לעשות זאת.

בניית אתרי רשתות חברתיות יכולה לתת לכם את הפלטפורמה המושלמת לאתר.
רשתות חברתיות הן לרוב אתרים ממוקדי נישה, ובהם תוכלו למצוא קהילות גולשים שקשורים לתחום או לנישה בה עוסק האתר. כיום ניתן למצוא פלטפורמות רבות של רשתות חברתיות ברשת - רשתות חברתיות עסקיות, רשתות חברתיות לחברות וארגונים, רשתות לילדים, לח'ברה מהצבא, אגודות סטודנטים ורשתות חברתיות בנושאים נישה.

בניית אתרי רשתות חברתיות - מה נותן לכם אתר כזה?
באמצעות בניית אתרי רשתות חברתיות תוכלו לייצר מתכון מנצח לאתר שנשען ומוזן בעיקר מתוכן גולשים. לאנשים שפעילים באינטרנט זה אומר במילים אחרות אתר שיקדם את עצמו , שבעזרת שיווק נכון יוכל להגיע לתנועת גולשים של עשרות אלפי גולשים מדי יום - והפוטנציאל הכלכלי באתרים שכאלו הוא עצום. רשת חברתית מיועדת לגולשים ומאפשרת להם לנהל פרופיל וירטואלי , בו הם יוכלו להזין פרטים אישיים , תמונות וסרטוני וידאו, לצרף חברים, לקבל מייל אישי ואפשרות להתכתב בהודעות עם חבריהם ברשת, ניהול אירועים ולוח שנה ועוד.

בניית אתרי רשתות חברתיות - יתרונות:
רשת חברתית היא רשת שקודם כל מבטיחה תנועה של גולשים. כל שעליכם לעשות הוא למצוא תחום אטרקטיבי ומעניין, שיכול למשוך אליו גולשים ולא קיים לו מתחרה חזק ברשת. קחו בחשבון שייקח זמן לשווק את הרשת ולהגיע לקהל יעד נרחב , אך אם תצליחו בשיווק, תוכלו ליהנות מתנועת גולשים גבוהה שתניב הכנסות רבות. על כן, לאחר שבניתם רשת חברתית עליכם להשקיע בשיווק שלה - לאחר שתפרצו את המעגל הראשוני - קהל הגולשים הוא זה שיפתח את האתר שלכם הלאה. חשפו הזדמנויות להקפיץ את תנועת הגולשים לאתר שלכם ולהפוך את הגולשים שלכם לפעילים - ניתן לעשות זאת באמצעות פורומים, מתן זכויות ניהול פורום לגולשים פעילים, מבצעים ותחרויות במסגרת האתר - דברים כאלו יכולים ליצור לכם תנועת גולשים איכותית ולפעמים אף סיקור באחת מרשתות הטלוויזיה - אז תבטיחו שהאתר שלכם ייכנס לתודעה.

דוגמה טובה לרשת חברתית ממוקדת שבנינו היא רשת האופנה הגדולה בארץ - אתר דלוק. באתר דלוק מתנהלת קהילת אופנה ומנוהלים פורומים ועשרות אלפי גולשים משלל תחומי האופנה, איפור, סטיילינג וכדומה.

לסיכום , בניית אתרי רשתות חברתיות יכולה להוביל אתכם לעסק כלכלי משגשג.
שתפו אותנו ברעיון שלכם ואנו נבנה עבורכם את יצירת החלומות שחשקתם בה.

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקי GUI והקמת אתרים יעודיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב