דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמר לקידום בגוגל 

מאת    [ 03/02/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2483 פעמים ]

 

קרה לך לפעמים שנכנסת למאמר באתר כלשהו שמצאת בגוגל בעמוד השני של התוצאות כי חיפשת מילת מפתח לא נפוצה כל כך ושמת לב שהמאמר לא כתוב בסדר, מין זרימה מוזרה שכזאת ומשום מה יש מילים שמופיעות ממש הרבה פעמים וגם בהדגשה, זה מאמר לקידום בגוגל שכתב מקדם אתרים לא מנוסה או הבעלים של האתר.

 

נכון זהו מאמר מוזר מאוד אבל אף מאמר שנועד לקידום בגוגל לא צריך להיראות כך כי לקידום בגוגל אפשר לכתוב את המאמר כמעט בצורה רגילה לגמרי ופשוט לערוך אותו כדי שיתאים למנועי החיפוש ובמיוחד גוגל כמובן, ולכן אל תיבהל, אתה יכול לכתוב את המאמרים שלך בצורה הרבה יותר נקייה ומסודרת שתעניין את הקורא וגם תקדם את האתר שלך בגוגל.

 

עכשיו שנרגענו השלב הראשוני והחשוב ביותר לכתיבת המאמר, שבלעדי שלב זה, המאמר אינו מאמר מקדם כלל, הוא השלב שבו אתה בוחר מילות מפתח שמאמר זה יקדם בעמוד המאמר בפרט ובאתר בכלל, ראשית עליך לבחור מילת מפתח אחת (יכול להיות גם ביטוי כמו "פרסום בגוגל") שתהיה המרכז של המאמר ועוד מילה או שניים שקשורות כבר יותר לקידום האתר.

 

שמילים אלו מול עיניך תתחיל לכתוב ותכניס אותם לא יותר מדי ובכלל מאמרים לקידום במנועי חיפוש צריכים להיות מעט ארוכים, הרבה מקדמי אתרים יכולים להעיד שגוגל "אוהב" מאמרים ארוכים לכן עדיף שלא לפחות מ-250 מילים אבל גם להכביד יותר מדי במילים זה לא טוב, אני מציע לא להשקיע יותר מ-550 מילים.

 

ואם באמת הכבדת במילים, תקרא שוב את המאמר לאחר שסיימת לכתוב אותו, ותוודא שבאמת השורות שלך והמאמר בכלל הוא הגיוני, כי בדר"כ כאשר אנחנו כותבים מאמר לקידום בגוגל ורוצים להכניס את המילות מפתח שלנו, אנחנו משנים את המילים ואת השורות של המאמר שלנו בצורה כזאת שקצת מעוותת אותו ולכן יש להיזהר בזה.

 

וגם אם נזהרת בזה ואפילו מאוד תבדוק שוב את המאמר והפעם מבחינה אחרת והיא זרימת הכתוב, אף אחד לא אוהב לחשוב, לפחות לא הרבה ובגלל זאת אף אחד לא אוהב מאמר שלא זורם טוב ופסקותיו אינם שזורים יפה זה בזה לכן תקרא שוב מעינו של הקורא הפשוט ותראה האם המאמר שלך זורם היטב.

 

מאמר שזורם היטב, תוכנו הגיוני, עם כמות מילים נכונה ושמילות מפתח נכונות שזורות בו בכמות המתאימה, הוא מאמר שמתאים מעולה לקידום בגוגל ויכול לתרום רבות מאוד לקידום האתר שלך, מאמר טוב לוקח יותר משעה לכתוב בערך לכותב הלא מנוסה, אבל הוא יעמוד תמיד באתר שלך ויתרום לקידומו בגוגל.

 

חברת שיווק ופרסום באינטרנט בגובה העיניים שלנו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב