דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון מטבחים 

מאת    [ 02/02/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1743 פעמים ]

תכנון מטבחים היישר מהקטלוג:

מי לא אוהב לעלעל במגזינים? החל מירחוני נשים, דרך חוברותלעיצוב הבית והגינה, הכל נראה כל כך יפה שפשוט מתחשק לנו גם (להראות כמו הדוגמנית, להתלבש כמו השחקניות וכמובן - לחיות בבית המדהים שאנחנו רואים במגזין).

החוברות ובעיקר חוברות העיצוב הן מקור השראה גדול לכל העוסק במלאכת תכנון מטבחים בין אם הוא בעל מקצוע או אדם פרטי המבקש לבצע בעצמו את המלאכה. בין אם אתם נמנים על הקבוצה הראשונה או השניה, חשוב שתדעו כי במסגרת עבודות תכנון מטבחים אכן מומלץ (ואף בחום) לפנות למקורות השראה רבים, ביניהם תערוכות, תוכניות עיצוב וכמובן - מגזינים מקצועיים לעיצוב הבית אבל חשוב גם לזכור שבמציאות אתם לעולם אבל לעולם - לא תצליחו לחקות את המבחט המצולם. אז כדי לסייע לכם במלאכת תכנון מטבחים וכדי למנוע את האכזבה בסוף התהליך - ריכזנו עבורכם כמה "טיפים" ל-עיצוב מטבחים על פי הקטלוג:

החשיבות הראשית של עיון ואף קריאה מעמיקה של ספרות מקצועית בתחום אדריכלות ועיצוב פנים טמונה ביכולת שלנו ללמוד רבות על הסגנונות הרבים הקיימים כך שתהיה לנו בחירה ממגוון רחב של אפשרויות. המגזינים והספרים פורסים בפניך סגנונות רבים הקיימים ואף מכוונים אותך לכיוון טרנדים חדשים ועכשיויים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא לכל אחד מתאים סגנון טרנדי ועכשיוי. זה שבחרתם לעסוק במלאכת תכנון מטבחים לא אומר שאתם מחוייבים ללכת בעקבות הצעקה האחרונה. אנשים רבים נוטים להעדיף סגנונון עיצוב מסורתיים יותר ובעיקר במטבח כך שאין טעם להרגיש מחוייבים לצו האופנה - זכרו אתם באים לראות ולבחון, אתם מוזמנים לאמץ מתוך הספרות רק את מה שמתאים ונכון לכם. אל תהיו קורבנות אופנה! זכרו שזהו המטבח שישמש אתכם ואת בני משפחתכם לאורך השנים ולא איזה פריט שניתן להחליפו בחדש בעונה הבאה.

שלב חשוב ביותר בפרויקט תכנון מטבחיםפ הוא לחשוב פרקטי. חשיבה פרקטים ומגזינים נוצצים זה לא בדיוק משתלב נכון? אבל החוכמה היא ללמוד לשלב בין השניים. בעודכם עובדים על תכנון מטבחים אתם צריכים לחשוב בשתי חזיתות - אחת יופי ושניה נוחות. אם תתייחסו למגזינים וספרי העיצוב בפרופורציות, היינו כמקור השראה אשר נועד לענות על צורך אחד והוא יופי, לא תתאכזבו מהתוצאות.

בעוד שהחוברות והספרים מסייעים לכם בעת תכנון מטבחים מבחינת הרעיונות העיצוביים היפים והמעניינים, אתם חייבים לזכור את הצרכים היום-יומיים שלכם. המטבח נועד לשרת אתכם אתם לא נועדתם לשמור עליו נקי, יפה ומסודר. עליכם לתת להיגיון הברי שלכם להנחות אתכם בשיקולים פרקטיים בעת קבלת החלטות סביב הנושא של תכנון מטבחים. אם תחשבו פרקטי מצד אחד אבל תפתחו את הראש לרעיונות חדשים ויצירתיים - אתם תצליחו להגיע לשילוב האולטימטיבי של מטבח שהוא גם יפה ומרשים אבל גם נוח לעבודה בו ולתחזוקתו.

אז אם בחרתם להעזר בחוברות ובספרים לצורך תכנון המטבח, קחו את הזמן, תעלעלו ותבדקו. סמנו לכם את מה שאתם אוהבים ובואו עם זה לאולם התצוגה. אנשי השירות יוכלו להבין טוב יותר מהו הסגנון שלכם ואחר מה אתם מחפשים אם הם יראו תמונות מוחשיות. זה יעזור להם להבין את האופי והצרכים שלכם והם יוכלו לכוון אתכם ישר למוצרים הרלוונטיים ולחסוך זמן על הצגת מוצרים ורהיטים אשר לחלוטין אינם הטעם שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב