דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תריסים 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2878 פעמים ]

תריסים במשרדים

המשרד שלכם פונה לעוד משרדים או לחלל הפתוח (אופן ספייס)? זו הדרך המקובלת לתכנן כיום משרדים. לרוב יש הפרדה מזערית אם בכלל בצורת זכוכית דקיקה המסמלת הפרדה בין משרד אחד לאחר.  יש לך אפשרות מאוד פשוטה, פרקטית ואפילו זולה להגיע למצב של בידוד מוחלט, לקבל את הפרטיות המגיע לך בזמן שאתה עובד לבד במשרד או יושב עם לקוח על נושאים פרטיים - תריסים. לא, לא מדובר על תריסים עבים של בית, מדובר על תריסי צל דקיקים ועדינים אשר פשוטים להפעלה כך שניתן לבחור את המצב הרצוי (תריסים מוגפים או מורמים) כך שתוכל להיות חשוף לשאר המשרד או לחילופין, להסתתר בפרטיות בחדר שלך.

תריסים למשרד ניתן למצור בכל חנות גדולה לבית ולמשרד וכן בחנויותלציודחלונות ווילונות. תריסים למשרד ניתןלרכוש מפלסטיק, קש, עץ או מתכות. המומלצים ביניהם וגם הזולים ביניהם הם תריסי פלסטיק.  ישנה אופציה להתקנת תריסים חשמליים אך ישנה אופציה זולה יותרלתליית תריסים הפועלים ידנית באמצעות סיבוב המות או הרמת והורדת חבל. תריסים כאלה הם כל כך קלים להפעלה, קלים לניקוי, יפים (תריסי הפלסטיק מגיעים במגוון צבעים כך שהם ממש יכולים להוות תוספת אסתטית דקורטיבית למשרד).

כאשר בוחרים תריסים למשרד, רצוי לבחור תריסים פשוטים ונייטרליים להבדיל מהבית, שם אפשר לבחור פריטים דומיננטיים וייחודיים. המטרה היא כי אותם תריסים ישתלבו בנוף המשרד ולא יבלטו מידי. מומלץ להתאים צבעי תריסים לצבעים השולטים במשרד אבל עדיין לשמור על נייטרליות (לבן, אפור, שחור וקרם). תריסים במשרד לא נועדו רק להסתיר את כל המהומה המתחוללת מחוץ למשרדך (זו שיכולה להפריע לך להתרכז) או לחילופין להעניק לך פרטיות כאשר אתה יושב בישיבה חשובה עם עובדים או לקוחות.

תריסים גם נועדו לספק לך צל מפני השמש היוקדת המסנוורת אותך בעיקר כשאתה יושב מול מחשב. בדומה לתפקידם של תריסים בבית, גם כאן, תריסים נועדו לספק צל על פי מידת הצורך לצד אור מווסת וכן להעניק אווירה אינטימית יותר תוך הורדת טמפ' החדר וצינונו (בימות הקיץ החמים).  תריסים עבור המשרד הם הוצאה מתבקשת וחשובה מכל הבחינות.

תריסים, מכל סוג שהם, הינם הפיתרון הזול ביותר, המהיר ביותר והפרקטי ביותר ליצירת חיץ בין חללים בתוך המשרד ללא התערבות של אנשי מקצוע, שבירת קירות, יציקת בטון, בניה רועשת וארוכת טווח. את התריסים רוכשים, רכישה חד פעמית, מתקינים אותם (לרוב באמצעות תליה על מוט) ובזאת זה נגמר. זהו. יש לכם תריסים במשרד. עכשיו אתם חופשיים להשתמש בהם בכל עת ובכל מצב. בין אם הם מפרידים בינכם לבין אנשי המשרד, בינכם לבין העוברים ושבים ברחוב או בינכם לבני קרני השמש היוקדת, תריסים הם נחיצים וגם יפים.

אז אל תמתינו עד שיעבירו אתכם למשרד גדול עם קירות הפרדה ועל תמתינו עד שתתרגלו לבלאגן שמסביבכם (כי לא מתרגלים אליו), הזמינו עוד היום תריסים עבור המשרד ותראו איך הם יוצרים את כל ההבדל.עוד על תריסים ניתן למצוא באתר סהל-אלובין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב