דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1585 פעמים ]

ריהוט משרדי - מה אתה משדר?

רבות כבר דובר על נושא הלבוש, איך מה שאנחנו לובשים אומר עלינו משהו, או מכלול של דברים, לאדם שרק עתה פגש אותנו לראשונה. חשבתם פעם על ריהוט משרדי כמשהו שאומר עליכם דבר מה או מכלול של דברים לאדם שרק עתה פוגש אתכם לראשונה? אם לא חשבתם - כדאי שתקראו את המאמר הזה. ריהוט משרדי הוא הדבר הראשון שלקוח, קולגה, עובד חדש או משקיע פוטנציאלי מבחין בו כשהוא נכנס למשרדך בפעם הראשונה. ריהוט משרדי הוא זה שמבחינים בו לפני שרואים אותך, עם כל הכבוד לעניבה או לג'קט שאתה לובש או לא לובש, הדבר הראשון שמבחינים בו הוא שולחן המהגוני שמפריד בינך לבין מי שנמצא בכניסה למשרד.

ריהוט משרדי יכול לשדר אווירה ולהגיד לאדם שנכנס בדיוק איזה "טיפוס" אתה: אם אתה אוהב פאנג שוואי, אם אתה קורקטי, אם אתה בעד עבודת צוות או שאתה אוהב דיסטנס וכל זאת בזכות הרהיטים שבחרת והאופן שבו בחרת למקם אותם בחלל המשרד. דוגמאות לאופן שבו ריהוט משרדי יכול להקרין על האופי שלך: אם שולחן העבודה הוא גדול, גבוהה, ורחב, ויש חלל עצום בינך לבין זה שיושב מולך, הוא מייד עלול להרגיש את הדיסטנס. אם הכיסא שלך הוא גבוהה ורחב בהרבה מהכיסא המוצע לאדם שיושב מולך, הוא מייד, זה ישדר התנשאות. ריהוט משרדי מינימלי, המשווה מראה "נקי" יכול לשדר קונקרטיות ואילו ריהוט משרדי "חם" ומזמין יכול לשדר אווירה נעימה, של שיחות חולין ושילוב של עבודה ופלז'ר.

יש אנשים שנוטים לשוב שריהוט משרדי מותאם לפי מקצועות (ריהוט משרדי לעורכי דין, לרואי-חשבון, למנהל בנק וכיו"ב) וכן לתפקיד (מנהל בכיר, עוזר, ראש צוות וכיו"ב). אבל כעקרון, ריהוט משרדי צריך להתאים קודם כל לעובד עצמו. לפני שאתה עורך דין או רואה חשבון, אתה אדם עם אישיות ודפוסי התנהגות. יש לך הרגלים ואף תפיסת עולם משלך אותה אתה רוצה לשדר לאדם הנכנס למשרדך, בין אם זו הפעם הראשונה (לקוח חדש) או הפעם האלף (מזכירת חברה הנכנסת למשרדך מידי יום). ריהוט משרדי הוא הדרך שלך לומר לנכנס ולשוהה במשרדך מי אתה ומה אתה בדיוק.

אם פתחת משרד חדש, אם עברתם משרד או אם קודמת לתפקיד חדש בחברה, אל תתפשר על ריהוד משרדי שכבר קיים, זו ההזדמנות
לעצב את חלל העבודה שלך בהתאם לאישיות שלך, כפי שהיית רוצה שיראו אותך. ריהוט משרדי הוא כלי לשדר את הערכים שלך, את התפיסות שלך, הגישה שלך וגם (בעיקר אם קיבלת מינוי מכובד לאחרונה) - ריהוט משרדי מאפשר לך לבטא את המעמד שלך בארגון. חשוב לציין כי ריהוט משרדי נחשב כהוצאה מוכרת. לפני שאתה בוחר ריהוט משרדי, כדאי לבדוק איזה תקציב עומד לרשותך והכי חשוב, כשאתה רוכש ריהוט משרדי, זכור לשמור את הקבלות לצורך הגשת בקשות להחזר בסוף השנה.

עוד על ריהוט מוסדי וריהוט משרדי ניתן למצוא באתר שמיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב