דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2919 פעמים ]

עיצוב פינות אוכל

הרבה אנשים נוטים לחשוב כי פינות אוכל הן פינות סטנדרטיות בהן בסך הכל יושבים לאכול ולכן לא צריך להשקיע בעיצוב ייחודי לעומת עיצוב סלון לדוגמה. ובכן, זכותם של אנשים לא לעצב בכלל את כל הבית בתשומת לב אבל, עיצוב פינות אוכל הוא בעל משמעות הן מבחינת התרומה לאווירה סביב השולחן וכן ברמת הנוחות. עיצוב פינת אוכל הוא לא שלב שכדאי לזלז בו אלא כדאי דווקא לעצב פינות אוכל בתשומת לב וביתר דגש על הפרטים הקטנים בכדי ליצור פינות אוכל יפות ונחמדות אשר ישרתו אתכם במשך שנים!

פינות אוכל - התאמת הרהיטים לחלל: פינות אוכל הן אינם פינות סטנדרטיות ובכל בית ובית מוקצה חלל אחר לטובת מיתחם פינות אוכל (בין אם מדובר על חלל סגור או חלל פתוח, חלל הצמוד למטבח או לחילופין הצמוד לסלון, חלל גדול, קטן, מלבני, מרובע ועוד). התאמת הרהיטים צריכה להעשות ראשית כל בהתאם לחלל של פינות אוכל אחרת, גם אם מדובר על הסט היפה ביותר של שולחנות וכיסאות פינות אוכל - זה פשוט לא יראה טוב בעין ובמקרים רבים פשוט לא יהיה נוח לשימוש.

טיפ קטן למי שעוסק בתחום של עיצוב פינות אוכל - לא להתייחס אל האילוצים אותם הבית מעמיד כמכשולים או כפגמים (כי זה ידכא ומצד שני - לא יועלי) אלא כדאי לבחון את מה שהבית כן מעמיד לרשותכם ולראות את היתרון שבזה לדוגמא: פינות אוכל צרות / מלבניות ישתלבו יפב בחללים צרים או פינות אוכל קומפקטיות ומעוגלות ישתלבו טוב בחלל מרכזי אבל קטן וכו'. ראו מה עומד לרשותכם ונסו להתאים פינות אוכל שיחמיאו לחלל ושהחלל יחמיא להן

פינות אוכל - התאמת החומרים / סוגי הרהיטים: ניתן כיום לרכוש פינות אוכל מחומרים רבים ושונים, פינות אוכל מפלסטיק, מעץ מלא, מפורמייקה, מברזל, ממתכת עם זכוכית ועוד. חשוב לבחור חומרים אליהם אתם מתחברים כי פינות אוכל הן לא סתם דקורציה, אתם ממשבעים במגע עם החומר בכל פעם שאתם מתיישבים לאכול (שלוש פעמים ביום בממוצע) ולכן מי שאוהב עץ ומרגיש בנוח בסיבת עץ - מומלץ לבחור פינות אוכל מעץ וכו'. אל תתפתו לבחור פינות אוכל מודרניות אם אינכם חשים בנוח או אינכם מתחברים לסגנון מאחר ושוב, פינות אוכל הן אינן תמונות או חפץ נוי אחר - יושבים עליהן ומבצעים בהן שימוש כל יום מימות השנה. כמו כן, מומלץ בכלל להזהרמטרנדים חולפים כאשר מדובר על פינות אוכל כי לאור המחירים שלהן, פינות אוכל לא מחליפים לעיתים קרובות אלא רק כל כמה שנים טובות לכן בחירה בפינות אוכל מודרניות / טרנדיות אשר הופכות להיות אל רלבנטיות תוך כמה עונות היא לא אופציה למי שאינו עשיר מופלג ויכול לעצב את הבית מחדש על בסיס שנתי או דו שנתי.

פינות אוכל הן מצד אחד הפינות בהן אתם יושבים בשקט לסעוד ארוחות משפחתיות וכן לשתות כוס קפה להנאתכם אבל הן גם מקום אירוח (חברים ובני משפחה בשבתות וחגים) ולכן פינות אוכל צריכות לעבור הסבה לשולחן אירוח. חשוב להביא בחשבון את האופציה של שולחנות נפתחים ככל שיש לכם משפחה גדולה יותר ו/או ככל שיש לכם נטיה לארח חברים ובני משפחה.

עוד על פינות אוכל ניתן למצוא באתר אוקנין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב