דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1529 פעמים ]

מיטות ילדים

קיימת חשיבות רבה בבחירת מיטות ילדים כאשר אנו מעצבים את חדרי הילדים שלנו מחדש ובכלל מגיל ינקות קיימת חשיבות רבה בהתאמת מיטות ילדים ובעיצובן.כאשר מיטה איכותית המתאימה לצרכים המשתנים של הילד יכולה לשמש אותנו לאורך שנים, מיטות ילדים הן יותר ממקום לינה הן הופכות לאלמנן מרכזי בחדרי הילדים שלנו מיטות ילדים הרבה פעמים הופכות המוקד המרכזי בחדרי הילדים, הם אוהבים לשבת לקרוא על המיטה לשחק משחקים שמשחקים בחדר, הם נחים, רואים טלוויזיה ואפילו לעיתים משחקים במחשב בישיבה על המיטה. לכן חשיבות רבה ברכישת מיטות ילדים ונוער.

אם נוח לילדים שלנו, בהכרח בטוח שיהיה לנו נוח אף יותר, הסבירות שהילדים שלנו יקומו באמצע הלילה וירצו לישון איתנו היא קיימת אך נמוכה יותר.מיטות ילדים ידועות בחשיבות הבטיחות שלהן, חשוב שהן תהינה נמוכות יחסית וקרובות לרצפה ובכך תאפשרנה מיטות ילדים לילדים מרחב תמרון וטיפוס למיטה בעצמו מגיל שנה וחצי ומעלה, ללא כל פחד שייפול, ילדים גם נוטים להשתולל ולקפוץ על המיטה גם אם לא שמנו לב הם עלולים ליפול מהמיטה ולכן חשוב שהיא תהיה קרובה יחסית לרצפה. כיום בעיצוב מיטות ילדים קיים גם מעיין פאן עיצוב מורחב, המתייחס באופן ישיר לצורכי הילד ואפילו הרבה יותר מהצרכים שאנחנו יכולים להעלות על דעתנו .

נכון שאנו רוצים בטובת הילד שלנו ואנו מעוניינים לחסוך מקום ובפתרונות אחסון שונים ומגוונים בחדר אך כיום לא היינו מתארים שאפילו מיטות ילדים יכילו אופציות של אחסון לפי גילאי הילד, מיטות ילדים מגיעות כיום עם תוספות של מדפים לבובות לדיסקים וספרים וניתן לשנותם בכל עת בהתאם לגיל הילד וצרכיו. מיטות ילדים היום הינן משכוללות ביותר ויש בהן חשיבות רבה של עיצוב ואף טכנולוגיה מתקדמת עם תוספים שונים ואופציות לשינוי האופציות על פי הגיל והצרכים של הילד, אין ספק כי האפשרויות האלה שיפרו את הנוחות בחיינו בעבור ילדינו וגם אם ילדינו יגדל ונעביר את המיטה הלאה לילדים הבאים שלנו ולש קרובנו, סביר שהמיטות יתאימו להם פרפקט ולו רק בשל האופציות התוספות להתאמה עבור צרכי הילד.

בנוסף כיום יש גם התחשבות רבה בעיצוב עצמו וקיים מגוון רב של צבעים וגוונים ושילוב של צבעים שניתן להתאים בעבור מיטות ילדים.חשוב שלפני בחירת מיטות ילדים אנחנו נעיין במגזינים של ריהוט חדרי ילדים ובאינטרנט ונקבל מידע אודות האופציות הקיימות והתוספות למיטות שניתן להוסיף, טרם בחירת החנות בה נרכוש את המיטות זה יעזור לנו בבחירת המיטות ובבחירת המקום אליו ניגש, אם מבחינת העיצוב ותועלות שבמיטה עבור ילדינו ואם כמו מבחינת התקציב אותו אנו רוצים להקנות עבור מיטות ילדים. החנויות כשלעצמן כבר ידאגו למקסם את האופציות בבחירת המיטה הרצויה וידאגו לתת לנו יעוץ מקצועי ומהימן בנושא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב