דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סמסונג מכריזה על צורב COMBO Blu-ray פנימי למחשב, הראשון שלה עם ה-BD-R ו-BD-ROM במהירות קריאה של 8X 

מאת    [ 28/01/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3922 פעמים ]

חברת סמסונג, המיוצגת בישראל ע"י קבוצת חיון, השיקה את צורב ה-Blu-ray COMBO הפנימי הראשון שלה עבור מחשב, ה-SH-B083. הכונן האופטי ה-Blu-ray של סמסונג (BD) זמין עם קיבולת גדולה, של עד 25 גיגה בייט לתקליטור בעל שכבה אחת, ו-50 גיגה בייט לתקליטור בעל שתי שכבות לשימוש במחשבים אישיים. כונן ה-Blu-ray החדש, שנבנה עם ה-ODD leadership, קורא BD-R ו- BD-ROMsבמהירויות של עד 8x. כונן ה-COMBO קורא גם תקליטורים במהירויות של עד 48x, ו-DVDs במהירות של עד 16x.

 

עם האלגוריתם הקופץ המהיר של השכבה הכפולה של סמסונג, כונן ה-COMBO SH-B083 כולל מהירות גישה של 350 מיל לשנייה, מהירה בהרבה מכל כונן אחר שקיים בשוק. הכונן החדש קורא דיסקים של Blu-ray וקורא וכותב על CD/DVD.  

"עם הרחבת חווית התוכן ברזולוציה גבוהה (High Definition) למשתמשי המחשבים, טכנולוגיית ה-Blu-ray מציעה לצרכנים יתרונות רבים לעומת טכנולוגיית ה-ODD המסורתית", אומר ארמו דריהם,  סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "עם כונן ה-BD החדש של סמסונג, לא רק שהמשתמשים יכולים לצפות בסרטים ברזולוציה גבוהה על המחשבים שלהם, אלא שהם יכולים גם להקליט שידורים של HDTV על DVD עם תוכנת ה-Cyberlink Powerproducer שניתנת בחינם. הם יכולים גם להקליט ולצרוב סרטים של מצלמת וידאו, ברזולוציה גבוהה, על דיסק DVD עם ה-Powerproducer".

הדיוק הגבוה של טכנולוגיית ה-Blu-ray מכתיב את הצורך במאפיינים מהימנים בכדי להבטיח צפייה ברזולוציה גבוה. ה-SH-B083 מצויד בשתי עדשות לקריאה וכתיבה יציבות יותר: עדשה אחת עבור קריאת BD והעדשה השנייה עבור קריאת/כתיבת DVD/CD. טכנולוגיית SACT (Spherical Abberation Compensation) משפרת את איכות הקריאה בכונן BD שלשכבת המגן שלו אין עובי אחיד. בנוסף, טכנולוגיית ה-PSCT (Precision Step Control Technology) מאפשרת את רזולוציה גבוהה יותר במערכת השליטה במיקום ה-OPU (Optical Pickup Head Unit) שגובה הצליל הנמוך יותר של ה-BD דורש.

לקריאה מדויקת יותר של כונן ה-BD, הכונן של סמסונג כולל התאמת skew של ארבע נקודות במקום 3 נקודות שניתן למצוא בכותבי DVD רגילים. להגדלת האמינות התרמית, מערכת קירור ל-optical pickup lens מפחיתה את עליית החום.  

הכונן החדש הידידותי לסביבה מאופיין בצריכת כוח נמוכה ועיצוב אווירודינמי להפחתת רעש אקוסטי על-ידי מניעת ריכוזי לחץ בכמה אזורים של הקצה המשופע והדלת. 

חברת סמסונג עיצבה את כונן ה- BDשלה עם מראה אופנתי מאוד שמבדיל אותו מכונני ODD אחרים. הקצה המשופע הקדמי של כונן ה-BD הפנימי, כולל העיצוב המהודר של מראת הדלת הקדמית והדיודה שפולטת אור כחול, מושך צרכנים שרואים בעיצוב מרכיב חשוב. המשקל הקל יותר והגוף הקצר לא רק מפחיתים חום פנימי אלא גם תורמים  ליעילות מוגברת שמורידה את רמת פליטת ה-CO

 

עם תכנת ה-Cyberling True Theater משתמשים יכולים לשדרג את הרזולוציה של סרט DVD לרזולוציה גבוה (High Definition). משתמשים יכולים לבדוק אם המחשב האישי שלהם מוכן ל-BD על-ידי שימוש ביועץ BD Cyberlink שנמצא בדיסק המצורף ובדף הבית של ה-Cyberling. כמו כל כונני ה-ODD של סמסונג, כונן ה-BD תומך ב-Firmware Live Update שמאפשר למשתמשים להבטיח שיש להם תמיד את גרסת הקשחה (firmware) האחרונה של כונן ה-BD.

 

ה-SH-B083 משווק בכל רשתות השיווק במחיר 699 ש"ח כולל מע"מ

ילון מדר, Allmedia http://allmedia.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב