דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה צנועות והקשר ליום החשוב בחייך 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2838 פעמים ]

 

 

היום עליו חלמת סוף סוף הגיע – יום החתונה שלך! החתונה הוא היום המאושר ביותר בחיים של כל בחורה, שאותו היא תזכור למשך כל חייה המשותפים עם בעלה, ולכן כל פרט ופרט חשוב והכרחי, ובעיקר הכלה שצריכה להיות מלכה אמיתית באותו יום מכל הבחינות.
השמלה היא הפרט הכי חשוב במראה של הכלה, ובמידה והכלה מעוניינת במראה צנוע יותר, יש היום מגוון רחב של  שמלות כלה צנועות אשר מקנות מראה מדהים וחד פעמי של כלה זוהרת ומיוחדת.
חשוב לבחור מתוך היצע של שמלות כלה צנועות את השמלה שתתאים ביותר לאישיות ולמראה של הכלה, כדי שההרגשה תהיה טובה לאורך כל האירוע ולאורך כל היום המיוחד הזה. ניתן למצוא סוגים שונים של שמלות כלה צנועות, ומומלץ לפנות לסלון כלות המתמחה בסוג של שמלות כלה צנועות, כך שתוכלי למצוא את השמלה עליה חלמת.

שמלות כלה צנועות  - איך לבחור ומה האפשרויות הקיימות? 

 חייבות להיות פחות זוהרות משמלות כלה חשופות יותר. ניתן למצוא היום מגוון רחב של מלות כלה צנועות ובמגוון סגנונות כגון :

  •  שמלות כלה צנועות בסגנון קלאסי
  •  שמלות כלה צנועות בסגנון רומנטי
  •  שמלות כלה צנועות בסגנון אלגנטי
  • שמלות כלה צנועות בהתאמה אישית

 

חשוב להתאים את רצון הכלה לסגנון השמלה, כי בכל זאת מי שתלבש אותה בערב המיועד היא הכלה, ולכן חשוב שהיא תתאים מבחינת נוחות ומראה כללי. 
שמלות כלה צנועות יכולות להיתפר בהזמנה מיוחדת על פי הרצון של הכלה והסגנון שמתאים לה. חשוב להתייעץ עם תופרת מקצועית או סלון כלות שעוסק בסוג כזה של שמלת כלה צנועה, כדי לקבל את השירות המלא ולקבל את כל המידע החשוב בנושא. ניתן להשתמש בתפירת שמלות כלה צנועות בסוגי בדים מיוחדים, אשר מעניקים מראה נדיר לשלה כגון משי, סאטן, שיפון, וואל, אורגנזה, פשתן ועוד. ניתן לשבץ אבני חן ואבנים מיוחדות על שמלת כלה צנועה, בכדי לתת להן מראה מלכותי וזוהר במיוחד - תלוי בסגנון שתרצי ובמראה שעליו את חושבת.

 

שמלות כלה צנועות איפה כדאי לקנות וממי?

 

שמלות כלה צנועה לתפור בהזמנה אישית ממקום מוכר, אשר צבר ניסיון בתחום הכנת שמלת כלה צנועה, כדי שתוכלי לקבל שירות מקצועי וכולל, אשר יתאים לך את השמלה המתאימה לך, אבל גם שתישמר שמלת כלה בעל מראה צנוע וזוהר כאחת. 
סלון שמלות כלה הינו סלון אשר מציע תפירת שמלה וגם יום כלה, שכולל תסרוקת ערב, וכך יכול לחסוך לך כאב ראש במציאת ספק לכל דבר שכזה, ולארגן לך יום כלה אמיתי, בו תרגישי פינוק אמיתי, ותוכלי להגיע לאירוע לאחר שהתארגנת והסתדרת.
ביום החתונה יש הרבה פרטים להתעסק עמם, ולכן חשוב שהכלה תרגיש חופשייה ורגועה, ולא תתעסק בכל הפרטים שיש. לכן כדאי לבדוק מראש את הסלונים הללו, שמכינים שמלות כלה, ואת האפשרויות העומדות לפניך גם במסגרת התקציב. לרוב השיטה של יום כלה בסלון הוא המשתלם והנוח ביותר מהרבה בחינות של חסכון בזמן וכסף.

עדיף לתפור שמלות כלה אצל מעצבת  מומחית ומוכרת אשר מעסיקה בעלי מקצוע ברמה גבוהה שתוכל לענות על כל בקשה שלך לגבי סגירת השמלה ותפירתה,

 

 


בחירת שמלות כלה בחירת שמלת כלה אין שום ויכוח על כך ששמלת הכלה היא ההיי לייט של אירוע החתונה, ועל כן לא בכדי כי ההתלבטות הקשה והארוכה ביותר של כל מיועדת הינה הבחירה בשמלה המושלמת. ואכן, מדובר בעבודה במשרה מלאה- המירוץ הבלתי פוסק בין חנויות שמלות כלה השונות, מדידה של אין סוף שמלות וברוב המקרים גם דיאטה שכרגיל מתחילה מאוחר מדי ועל פי רוב הכלות- עובדת לאט מדי. אז איך ניתן, אם כן, בתוך כל העומס המטורף הזה- להשיג את אותה שמלה נכספת? שמלת הכלה החלומית- הכיצד? ובכן, הדבר החשוב ביותר בדרך לשמלה האידיאלית הוא הבחירה בשמלה שבה את מרגישה בנוח. זה אולי נשמע מפתיע, כשרבות הן הנשים שמכריחות את עצמן להידחס לשמלה קטנה ולוחצת, אבל זהו המפתח לאותה שמלת כלה מושלמת. בחירה בשמלה שהיא את ושמבטאת את עצמך בצורה הטובה ביותר, היא זו שתוציא ממך ביום החתונה את אותו זוהר פנימי שיעניק לך נוכחות קסומה. כל זאת, כמובן, תוך הקפדה על כך שמדובר בשמלה מחמיאה המדגישה את היתרונות שבך, תוך העלמת החסרונות. כמו כן, מומלץ להחליט טרם תחילת השיטוט בחנויות השונות אודות הקווים הכלליים הרצויים לך, בכדי שאנשי המקצוע יוכלו להגשים עבורך את אותה פנטזיה הנצורה במוחך. נורית חן- שמלה מושלמת עבור כל כלה אנו ב"נורית חן" מבטיחים ליצור עבורך, הכלה המיועדת, את השמלה המושלמת שעליה תמיד פינטזת. השילוב ההרמוני שבין  טעמך האישי, רצונותיך וצרכיך השונים וסגנונה העיצובי של נורית חן יעניקו לך שמלה מדהימה ובלתי נשכחת. אז בחרי בנו, והבטיחי לעצמך שמלת כלה מהחלומות. www.nurithen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב