דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה תקשור? הבנות ,הסברים למתחילים. 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 5024 פעמים ]

מוגש באהבה רבה-מאת לאה שירה גד

 

                            מסרים

מסרים   מחשבות חיוביות או שליליות, באות לידי הגשמה .  תארו לעצמכם הריון שעדיין לא נראה אך קיים ומבשיל לפי זמנו אנחנו נתייחס לכל דבר שהוא בלתי נראה כלא קיים. כך למדנו, חונכנו, להיות סקפטים רק מה שרואים זה קיים! למרות זאת ,אנשים אופטימיים זורמים , אנשים אם אמביציה ואמונה ביכולת שלהם- מצליחים. יש קשר הדוק בין מה שאנחנו חושבים על עצמנו הערכה יוצרת תדמית וחוזרת אלינו כבומרנג. אם אנו חושקים במעמד חברתי כלכלי, זה יבוא לידי ביטוי בעוצמת הכוונון ויקרה!  מחשבות חיוביות בוראות עולמות ובתהליך של זמן [כמו בהריון] התוצאה נבראת. כלל ראשון לפני שמבקשים משהוא ,לאהוב את עצמנו, כמו שאנו, הרי אנו יצירתו של הבורא, ונקבל באהבהאותנו,נעריך את יכולתינו ,נדאג להביא זאת לידי ביטוי בעשייה, בנתינה, בהקשבה, בשיתוף פעולה והתוצאות מדהימות. החיים מחיכים ,ישנה זרימה אדרנלין ועשייה מלאת סיפוק. לחשוב חיובי מביא תוצאה . קל לקבל אהבהמאחר והתחברנו לאהבה שבתוכינו, קל להגיע ליעדים ,כי במחשבותינו אנחנו כבר שם.על ידי מדיטציה שפירושה -להגיע לשלווה רבה ,אנחנו יכולים לפתוח את הדלת הפנימית שלנו על מנת לתת למידע להכנס ישר אל התודעה ולהתחבר.השלווה יוצרת חיבור עם עצמנו, חיבור עם הבריאה ,יכולת לתקשר לקבל הבנות ותובנות מהיקום וחיבור למלאך המלווה. השלווה מציגה מצב נפשי מאוזן, בשליטה מלאה, מחשבה בהירה וחדה ,הרמוניה, פעילות מלאה של כל תאי הגוף ויכולת להתגבר על מחלות ולרפא אותם. הסיבות למחלות: פחדים, חרדות, מתח, דאגות מופרזות,עצבות .

          תפילה לאריכות ימים  בכל יום יאמר פסוקים אלו עד מאה ועשרים,

 עץ החיים היא למחזיקים בה, ותומכיה מאושר: דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום: מגדל עוז שם ה` בו ירוץ צדיק ונשגב:  ויאמר תפילה זו מהרב החיד"א זיע"א: יהי רצון מלפניך ה` אלוקינו ואלוקי אבותינו, שתתמלא רחמים עלינו ועשה למען אבותינו הקדושים אברהם איש החסד, יצחק נאזר בגבורה, יעקב כליל התפארת, ותבטל מעלינו כל גזרות קשות ורעות, ובצל כנפך תסתירנו, ונהיה בריאים בכל אברינו וגידנו, ותשמרנו מכל צרה ומכל פחד ןמכל חולי, ותצילנו מכל מיני כישוף ומבילבול הדעת, ואל ידוה ליבנו ואל יחשכו ענינו ונהיה מיושבים בדעתנו, ותן בנו כח ובריאות לעבודתך ולראתך, ותאריך ימינו בטוב ושנותינו בנעימים, ובכל אשר נפנה נשכיל ובכל אשר נעשה נצליח, אמן כן יהי רצון: יהי חסדך ה` עלינו כאשר יחלנו לך: הראנו ה` חסדך, וישעך תתן לנו: ואני בחסדך בטחתי יגל ליבי בישועתך אשירה לה`, כי גמל עלי: הינה אל ישועתי אבטח ולא אפחד, כי עזי וזימרת יה ה` ויהי לי                לישוע:  www.leanumerology.com  

לאה שירה גד מומחית לנומרולוגיה וקבלה לימודי קבלה מספרים עתיקים עם מורים מקובלים, לימוד והתמחות בכח האותיות לפי גורל האדם,תשובות מדויקות ,הכונה ועוץ מקצועי לדרך חיים נכונה, למנוע טעויות, לעודד אנשים ביאוש טוטלי, להרמת האנרגיה להתחלות חדשות ,לפתיחת עיכובים וחסימות, מפה קבלית תחזית לשנתיים תכונות, איזה מקצוע מתאים לי? מה גורלי? מתחתנת ,מתי?כל השאלות וכל התשובות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב