דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים בעיצוב פנים - חדר שינה - מאיה שפיר MS 

מאת    [ 19/01/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 4220 פעמים ]

להלן מספר טיפים לעיצוב חדר שינה עם התייחסות לתורת הפנג שואי. - לטיפוח הזוגיות או להזמנת קשר זוגי יש להציב את המיטה באופן שיאפשר לשני בני הזוג מעבר נוח. - מומלץ בחדר השינה להשתמש במוטיבים: זוגיים / רומנטיים. - להימנע ממראות - במידה וכן לא מול המיטה. - לבני זוג רצוי לישון על מזרן אחד רציף (כדי לא להרגיש שקיים ביניכם חיץ). - למרות אופנת המזרנים הזרוקים על הרצפה, לפי הפנג-שואי, רצוי לישון על מיטה מוגבהת, כך שהאוויר יוכל לזרום מתחתיה בחופשיות. - רצוי שהמיטה תהיה ללא ארגז מצעים, במידה ויש אזי לאחסן רק דברים שקשורים למיטה. כגון: כריות, שמיכות, מצעים ולא ליצור 'מחסן' מתחת למיטה. וככלל הימנעו מאגירת חפצים כדיי למנוע עומס ותקיעות. - להימנע מלהציב את ראש המיטה מתחת לחלון. במידה ואין אפשרות אחרת אזי בזמן שינה לסגור את החלון ולהסיט את הוילון. - מומלץ להשתמש במצעי כותנה מסוג איכותי. - באופן כללי, המיקום המומלץ ביותר לחדר השינה הוא כמה שיותר רחוק מדלת הכניסה הראשית ועל ידיי כך אנו מעצימים את הביטחון והשלווה הלא-מודעת. - ראש המיטה צריך להיות שלם ולא חצויי לשתיים. - לא למקם את המיטה כשהרגליים נמצאות ממול לדלת. לשם הבהרה: נכון ומומלץ לראות את הדלת מהמיטה אולם לא לחרוג עם המיטה את קו הדלת. במידה ולא מתאפשר אזי בזמן שינה יש לסגור את הדלת. - אם התברכתם בחדר ארונות או שירותים צמודים (או שניהם יחד) הקפידו שהדלת בינם לבין החדר תהיה סגורה. - המים שבאסלה מוציאים איתם גם אנרגיה מהבית. לכן מומלץ שמכסה האסלה יהיה מורד עוד לפני הורדת המים, וגם כאשר השירותים לא בשימוש. - לא להציב בחדר השינה סל לכביסה מלוכלכת. - הקפידו לאוורר את החדר ולהכניס אור טבעי כדי לעורר התחדשות ולהכניס אנרגיות טובות. בחדר שינה שלא מגיעה אליו שמש יש להשתמש בתאורה בגוון צהבהב שלא תסנוור ותשרה חמימות. - היעזרו בווילונות, שטיחים וכריות בכדי לקבל תחושת חמימות. - תדאגו שהאזור מסביב לדלת יהיה פנויי ממכשולים... כדי שדרככם בחיים תהיה ללא מכשולים. - כשבוחרים תמונות לחדר השינה יש לדאוג שיהיו עם אווירה אופטימית / נעימות... עדיפות למוטיבים זוגיים ולא להציב בחדר השינה תמונות קודרות ובפרט לא להציב תמונות של אנשים בודדים.

בחדרים לפעוטות - יש להציב את הצעצועים בגובה שנגיש להם בכדיי שירגישו בנוח וכמו כן ייתן להם הרגשת ביטחון. - הצבעים משפיעים על מצב הרוח של הילד ולכן מומלץ לצבוע את החדר בצבעי פסטל בכדי להשרות אווירה נעימה וקלילה. לידיעה: ניתן לצבוע את החדר גם בצבעים כהים, אולם במינון נמוך. - להימנע מריהוט עם פינות חדות ולחזק לקיר את כל הרהיטים, כגון: כוננית מדפים... מסיבות בטיחותיות. - אין למקם את המיטה שבחדרי הפעוטות/הילדים ממש מול דלת הכניסה אולם חשוב במיוחד עבור ילדים שמפחדים שתהיה להם שליטה מבחינת זווית הראיה אל הדלת.

בחדרים לנוער - יש לשקף את אופיו ועולמו האישי של הילד. - שולחן הלימודים יוצב בצורה כזו שלילד תהיה זווית ראיה טובה אל הדלת ואל הנכנסים לחדר. - לא לתלות מעל המיטה מדפים, עצם המחשבה שיש מעלינו משהו יוצרת תחושת חוסר נוחות וביטחון. ליצור לילד פינת גאווה אישית כלומר: לתלות ציורים, תמונות ולהציב עבודות יצירה, - מדליות / וכו'... דבר זה יקנה לילד ביטחון עצמי וגאווה. אתם מוזמנים לבקר באתרי http://www.mayadesigns.co.il ולראות פרוייקטים של חדרי שינה, סלונים, מטבחים ועוד...

מאיה שפיר - עיצוב פנים - MS http://www.mayadesigns.co.il קיבוץ יקום, 60972. נייד: 054-5208609.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב