דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים להשכרה 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1977 פעמים ]

השכרת משרדים הוא טוב על קבלת החלטות ואיזון.  . ברור שאתה רוצה שטחי משרדים שאנשים רבים לבקר או ללכת על בסיס יומי, אבל יש גם לזה. . עם נכס מסחרי המשמש כמרחב לשכור לעתים קרובות את הבניין עצמו לא יכול להיות במצב שיא. לכן, כאשר מסתכלים נכס מסחרי להשכרה לך להסתכל על כמה הוא עסוק ברחוב וכמה המסחר אתה מקבל ליד איך לסמוך הבניין.  אתה בוודאי לא רוצה לגמור את רוב ההוצאות של הון על הרווחים שלך לתקן המשרד.

. שטחי משרדים צריך להיות מרווח. אם יש לך מכונת צילום, מדפסת סורק גדול למשל לעשות את העבודה ייתכן שלא תהיה לך מספיק מקום, תלוי כמה אנשים אחרים אתה עובד עם שלך. השכרת משרדים . אם אתה אדם שיש לו בעיה לעבוד רבעים צמודים לוודא משרדים אתה להיות מושכר יש המון מקום לנוע ולהסתובב פנימה .

 בול סטייט מדורגת מדינת מיזורי כמדינה הכי טוב להיות הבעלים של נכס מסחרי פנימה זאת בשל העובדה כי שיעור מס רכוש מיזורי הוא נמוך יחסית של המדינה. , . מיזורי עושה ברמה די מס מותרות על פריטים זה יהיה נמכרו שטחי משרדים להשכרה שלך, אבל הבניינים שיש בעלי אכפתיות. . את הטיפול על בעלי נכסים מסחריים שלהם מיזורי, כי שיעור המס נמוך הבטחה כי ההשקעה שלהם היטב יכול להיות מוצלח. העיר של סנט לואיס, שם יש לך מעריצים נלהבים קרדינלס בייסבול מחפש דברים לעשות חברות כמו אשר עסקה עם המון משקיעים עשירים יהיה מקום אידיאלי נכס מסחרי להשכרה נתון כי כל המסחר.

ראשית, עליך להחליט על תקציב. . זה לא קל כמו שזה נשמע, כמו תגלו כי יש הרבה הוצאות שיש לך אפילו לא התחילו לשקול בעת לחקור מקומות לשכור במשרד. לדוגמה, חשמל. עד עכשיו, אם אתה עובד מהבית, עלויות החשמל היו רטובים עד בשימוש הביתי. אם לא היית חרוץ בפיקוח על השימוש שלך בעסקי בניגוד השימוש האישי שלך בבית, אז אתה יכול להיות רעיון מעט או ללא כמה חשמל משתמשת העסק שלך, ואתה עשוי להיות הפתעה כאשר גסה שלך הצעת החוק הראשונה מגיע. אתה צריך להסתכל בזהירות על איזה סוג של ציוד אתה משתמש עבור העסק שלך, ולהתחיל לעבוד, התקציב שלך את עלות החשמל זה.

עסקים מאפשר לשכור שטחי משרדים להשכרה בעת הצורך, בעלי הנדל"ן מסוגלים לעשות שימוש של מבנים בעבר ריק, לקבל בחזרה הפסדים, וליצור אפשרויות העלות נמוכה יותר עבור חברות נאבק.. גם עסקים גדולים גילו כי על ידי מיקומי לווין הסגירה, לאחר בעיקר לעובדים לעבוד מהבית, הם מסוגלים להפחית השנתי שלהם קשה תקציבים תוך שמירה על קו עובדי ידע.

בברכה, DH תיווך נדל"ן 



http://www.dh-nadlan.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב