דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לארגון למעלה משרדים שלך 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 3576 פעמים ]

את החלל, שבו אתה עובד, במיוחד כאשר אתה עובד ליד השולחן במשרד, נוטה להיות המרחב בו אתה מבלה את רוב השבוע העירות שלך.  זה יכול להוביל העומס הכללי בניית סביבך כפי שכולנו ליצור בלגן בשלב כלשהו. 

  מחקרים הראו כי מסודר היטב משרדים מאורגן יכול לשפר את היעילות במקום העבודה, כך השולחן במשרד מבולגן יכול להיות פוגע היעילות שלך ובכך לפגוע פוטנציאל ההשתכרות שלך בתוך העסק שלך. . משרדים מסודר, אם אתה שכירת שטחי משרדים או לבד במשרד שלך, פירושו פרודוקטיביות משופרת.  . עם זה בראש הנה כמה טיפים לארגון משרדים שלך ולוודא שאתה פרודוקטיבי כמו שאתה יכול להיות.

•    מערכת המגש על השולחן שלך לארגן קבצים. . לבזבז זמן בחיפוש אחר קבצים יכולה לאכול לתוך הרווחים שלך, איבד קבצים יכול להיות מאוד יקר וגם מביך.
•   .שמור על חפצים אישיים עד למינימום. . כולנו אוהבים משהו קצת מהבית, אבל לא לתת לזה לצאת מכלל שליטה או השולחן שלך יהיה ממוקד על העבודה קדימה.
•    .בקביעות לנקות מסך המחשב שלך העכבר כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלך.
•    .ודא הכיסא המשרדי שלך השולחן שלך הם בגובה נכון שאתה לא מתאמצים לעבוד. . זה קל מאוד לפתח כאבים ידי לא יושב כראוי בזמן העבודה.

 .מחקרים הראו כי מסודר היטב משרדים מאורגן יכול לשפר את היעילות במקום העבודה, כך השולחן במשרד מבולגן יכול להיות פוגע היעילות שלך ובכך לפגוע פוטנציאל ההשתכרות שלך בתוך העסק שלך. , . משרדים מסודר, אם אתה שכירת שטחי משרדים או לבד במשרד שלך, פירושו פרודוקטיביות משופרת. . עם זה בראש הנה כמה טיפים לארגון משרדים שלך ולוודא שאתה כמו פרודוקטיבי כפי שאתה יכול. הראה כי מסודר משרדים מאורגן היטב יכול לשפר את היעילות במקום העבודה, כך השולחן במשרד מבולגן יכול להיות פוגע היעילות שלך ובכך לפגוע פוטנציאל ההשתכרות שלך בתוך העסק שלך. , . משרדים מסודר, אם אתה שכירת שטחי משרדים או לבד במשרד שלך, פירושו פרודוקטיביות משופרת.

רוב שטחי משרדים משותפים כולל חדר ישיבות שניתן שמורות לפגישות, משרדים פרטיים עבור שיחות סודי, ואת הנוף המרהיב ממשרדי בפינה ללקוח הלם.  . כמה בעלי הנדל"ן יש הרחיקו לכת כדי לספק הצוות והציוד עבור לקוחותיהם, ולאפשר להם לנצל את טכנולוגית קבלה הנבון, בפקס מסמכים חשובים, קבצי להדפיס ישירות במשרד.

עבור אנשים רבים, עבודה מהבית היא חלום. . יש כל כך הרבה אתרים שם בחוץ המוקדש לעזור לאנשים לעזוב את מרוץ העכברים מאחורי ולעשות את כל העבודה שלהם מהבית. זה נראה כמו כל אדם שני יש תוכנית אשר יסייעו לך להשיג את החלום הזה . יש, לעומת זאת, קבוצה אחרת של אנשים. ,  יש אנשים שיש להם שנים רבות רבים עובדים מהבית, ויש לי סוף סוף להגיע להחלטה כי זה לא כל זה נסדק עד להיות. . לא יכול להיות סיבות רבות מישהו מגיע להחלטה זו.  . אחד עשוי להיות נוכחות יותר מקצועי. אם יש לך עסק הקוראת פגישות עם לקוחות, אתה לא יכול להרגיש בנוח לנהל את המפגש בבית שלך.  כמובן, אתה יכול לארגן להיפגש בבית קפה, או אפילו לשכור את חדר הישיבות לפגישה, אבל זה הופך אחר חשבון רגיל פשוט לא נראה מקצועי ללקוח שלך.

 

 

בברכה, DH תיווך נדל"ן 



http://www.dh-nadlan.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב