דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סודות הפיתוי - חלק א' של סודות הפיתוי 

מאת    [ 22/12/2009 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 4150 פעמים ]

 

האם אפשר לתכנת נשים לאהוב אותנו באמצעות סודות הפיתוי?

אלאדין: "אתה באמת יכול להגשים לי כל 3 משאלות שאני רוצה? נכון?"

ג'יני: "אהמממ... אהממממ... כמעט... יש כמה יוצאים מן הכלל..."

אלאדין: "כמו?"

ג'יני: "חוק מס' 1: אני לא יכול להרוג אף אחד.

        אז אל תבקש ממני!

        חוק מס' 2: אני לא יכול לגרום למישהו להתאהב במישהו אחר!"

 

האמנם?

 

יש! סיימתי לכתוב את העבודה הסופית בפסיכולוגיה חברתית (דווקא למדתי הרבה על סודות הפיתוי מעבודה זו). אני גמור ותשוש, הרגשתי שאני חייב לנקות את הראש. מה יותר טוב מלצאת ולהכיר בחורות? אספתי את עצמי עם כל העייפות ויצאתי לאחד הדאנס ברים בעיר הקודש. על מנת להיות מוקף בנשים, החוק הראשון והכי חשוב הוא לצאת-ולצאת-ולצאת. כשאתה יוצא אתה לומד להיות אדם תקשורתי יותר, חברותי יותר וכריזמטי יותר. המוח שלנו הוא מדהים מבחינת יכולות הלמידה שלו, אבל בשביל לגרום לו ללמוד צריך לעבוד. מחקר על נהגי מוניות בלונדון מצא שהחלק שאחראי אצלם להתמצאות הוא גדול פי כמה מחלק של אדם רגיל. נהגי מונית באנגליה זוכרים בעל פה אלפי רחובות ודרכים והמוח שלו מתאים את עצמו בהתאם. כך, גם אני רוצה להפוך את המוח שלי למכונת פיק אפ משומנת. ככל שאני יוצא יותר ומדבר עם יותר אנשים (גם בנים וגם בנות) כך אני הופך להיות יותר חד במשחק (אני מתחזק יותר ויותר בסודות הפיתוי).

 

הגעתי לדאנס בר ונכנסתי באלגנטיות (עוד אחד מ-סודות הפיתוי). בדרך כלל כשגברים נכנסים למועדון או לבאר הם סורקים את הסביבה כמו גשש בדואי שמחפש את דרכו במדבר. תמיד תזכור! איך שאתה נכנס כולם בוחנים אותך וזה הרושם שאתה משאיר על הסביבה (זה גם חלק מ-סודות הפיתוי). כשאני נכנס למועדון, אני עושה זאת באלגנטיות. אני נכנס באיטיות - אין לי לאן למהר. אני לא מסובב את הראש כאילו היה קרוסלה, אלא תזוזות קטנות ואיטיות של סודות הפיתוי. שימו לב לשדה הראייה שלכם, נולדנו עם שדה ראייה של 180 מעלות, אבל רובנו לא מנצלים יכולת זו. אני התאמנתי על עצמי ולכן אני מצליח לראות במיקוד רב, גם את מה שקורה בצדדים שלי מבלי להזיז יותר מידי את הראש. הראיה ההיקפית היא חשובה מאוד מבחינה אבולוציונית – האדם הקדמון נאלץ להגיב לאיום הרבה לפני שהוא היה מגיע אליו, לכן בזוית העין אנחנו קולטים דברים יותר מהר. אפשר להשתמש ביכולת הזו, ראיה היקפית, אם מתאמנים עליה. כשאני נכנס לבאר אני מסתכל קדימה ומעט למעלה ולא בוחן את הסביבה, אך בזוית העין אני קולט הכל (זה טריק של סודות הפיתוי).

 

פתאום אני מבחין בכמה בחורות יפיפיות. ילדות טובות ירושלים. אני שם לב שכמה ערסים מטרידים אותם בברוטאליות! זה נכון, אני מתחיל סידרתי עם נשים, יחד עם זאת תמיד כאב לי כשהייתי רואה ערסים מתחילים עם בחורות. איזה חוסר כבוד! איזה זלזול! הם באים לבחורה ,מנסים להתחנף אליה וכשזה לא עובד הם מתחילים לקלל או להתייחס בזלזול. נשים זה דבר מדהים, אני פשוט לא מצליח להבין גברים, שמתנהגים בחוסר כבוד כזה לנשים. נכון, יש נשים שמקבלות את זה, עם זאת אין צורך לפעול כך, על רוב אולוסיית הנשים הזלזול הזה לא יעבוד. יש הבדל גדול בין להפגין מנהיגות, סמכותיות ואסרטיביות לבין לתת יחס מזלזל לנשים (באמצעות סודות הפיתוי אפשר להבין את ההבדל)

 

אני מבחין בשני חברים מהאוניברסיטה מהחוג למדעי המחשב. על מנת לשמור על צנעת הפרט, אני אתייחס אליהם כגיא ואורן. אני מנסה לנתח את שפת הגוף שלהם. מחקרים פסיכולוגיים מצאו שנשים נמשכות לגברים עוד לפני שהגברים החלו לדבר איתן – לפי השפת גוף שלהם. שפת גוף יכולה למשוך אליך נשים במקום חברתי כמו באר או מועדון מבלי שאפילו תיזום שיחות. אבל השפת גוף של גיא ואורן רחוקה מלהיות מושכת. הם נראים מכונסים אל תוך עצמם וחסרי ביטחון. רק בוהים בבחורות. ניתן לראות בבירור את המשיכה שלהם לבחורות מסויימות מצד אחד אבל מצד שני את חוסר היוזמה לגשת ולפתוח שיחות. ברגע שגברים לומדים את סודות הפיתוי, הכל משתנה. על סודות הפיתוי אני הולך לדבר לעומק בחלק שני של המאמר.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב