דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיחי כלים 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 4046 פעמים ]

מדיחי כלים

מדיחי כלים הם מוצר מודרני יעיל ביותר. כל עקרת בית חולמת על מדיח הכלים האולטימטיבי שיעניק לה את הצלחת המבריקה ביותר בתוך דקות ספורות נקייה ומבריקה מכל כתם שמן. היום שלא כבעבר בעלת הבית נכנסת לאולם התצוגה ובוחרת את מדיחי הכלים שלה, את המקררים, את התנורים או הכיריים שלה, הבעל מתערב רק בניואנס של המחיר במקרים של הפרשים גדולים בין מחירי המוצרים אולם לא יותר מכך.

היום עקרת הבית לוקחת את העניינים בידיים ללא ספק ומביטה בעצמה מה יעיל יותר, מה שימושי יותר ומה משתלם יותר בשבילה? מאז תחילת שנות ה- 80 בכלל חלה מגמה של מכוני מחקר של חברות שבודקים את דעת הקונה והקונה החל לקנות לו אחיזה בכל הקשור לרכישת מוצרים על ידיו, מוצרים שיהיו נוחים לו ולא נוחים למוכר. המגמה התהפכה לא עוד מוצרים חסרי יעילות, לא עוד מדיחי כלים עם צינור התזה עליון אחד של מים וסבון, מעתה יימצאו 16 חורי התזה עם מנוע רציני וסבונים עם חומצות מיוחדות בצורה של קפסולות סבוניות קטנות ויעילות שפונות תוך כדי התזה לכל פינות הסירים והמחבתות שבתוך המדיח באמצעות מים חמים ומים קרים לחילופין תוך כדי התזת המים בנתזים זעירים שמקבלים שינוי כוונון זוויתי כמו ממטרות בשדה בכל אחד מהם תוך כדי רחיצת הכלים.

השינוי במוקד הכוח בתחום המכירות הביא לשינוי באסטרטגיה של החברות כאשר מעתה ואילך הם אמרו לעצמם ''חבר''ה הולכים על מוצרים רציניים'', נגמר העידן של דחיפת המוצרים ללקוח. מדיח הכלים הטוב ביותר נמכר מדוע? כי הוא מכשיר יעיל ואמין. לא נחשוף שמות של מותגים אבל נאמר בפרפראזה רק שהצרכן יודע לבחור את המותג המתאים לו מבלי להישאר עם הצלחת המלוכלכת ביד. הלקוחות של היום אומרים לספקים כעת מה הם רוצים? כמה? ומתי? כיום כל צד יודע את תפקידו והחברות כיום ללא ספק לוקחות חלק בשוק שהופך לקשה ולתובעני מידי יום ביומו.

כיום השיווק ההמוני כרעיון חדר לציבור וגם ליצרנים ולספקי השירותים, לא עוד מוצר אחד ויחיד בודד ללא החזרות שנדחף בכוח לקליינט המזדמן, כיום אתה רואה ברשתות השיווק מוצרים מוצבים על המדפים בהמוניהם וכאשר אין כבר מקום על המדף סוכן המכירות או הדיילת מוציאה אותם לקליינט מהמחסן של החברה או מזמינה אותם לפי קטלוגים ששוכבים אצלה במגירה. הלקוח מקבל את סיפוק צרכיו מעל ומעבר לנדרש.

על המדף בחנויות החשמל מוצבים כיום מדיחי כלים מכל מיני סוגים. המבחר הוא עצום עד כדי כך שהצרכן עומד מול המוצרים חסר אונים סוכן המכירות מנחה אותו באמצעות הסברים מפורטים כאשר בידיו נמצא מפרט המוצר של היצרן עצמו עד יתרונות וחסרונות בכל מוצר. נניח שיש מדיחי כלים עם מנוע טורבו חזק אבל דא עקא מסתבר שהוא זולל חשמל בכמות אדירה, הצרכן עושה את החשובים שלו, יש צרכן שייקח את המוצר נניח אם אשתו עובדת בחברת החשמל או שהוא קונה את המוצר בכלל לחמיו שהוא פנסיונר של חברת חשמל. יש מדיחי כלים עם מספר נתזים נמוך כבדים מידי או עם עיצוב פשוט או שהם גדולים מידי למטבח קטן או שלהיפך קטנים מידי למטבח גדול. ללא ספק לכל צרכן עומדת כאן העדפה אחרת בתחום.


מאמר זה נלקח מקטגוריית מדיחי כלים מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב