דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלות ועיצוב 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2825 פעמים ]

אדריכלות ועיצוב הם שני נושאים מאוד מהותיים כשאנו בונים את הבית החדש שלנו שאמור להיות בית חלומותינו כמובן. מעטים מאיתנו זוכים לבנות בית חדש ולהתמודד עם האדריכלות ועיצוב שלו. רובנו שכבר זוכים בכלל לבנות בית חדש לא ניתן את הדעת לאדריכלות ועיצוב שלו בצורה עצמאית וכמובן שנשכור בעלי מקצוע שמתעסקים בצורה מקצועית באדריכלות ועיצוב של בתים. אלו כמובן מכירים את התחום הן בשל לימודים מקצועיים של אדריכלות ועיצוב והן בשל הניסיון שלהם בתחום ועבודה עם מקצוענים לאדריכלות ועיצוב יכולה לחסוך לנו הרבה זמן וכסף וכמובן שבסופו של דבר גם התוצאה תהיה טובה יותר וזאת כמובן כי עבדנו עם מקצוענים.

 

אבל מה קורה אם אנו רוצים להיות מעורבים מאוד בכל מה שקשור לאדריכלות ועיצוב הבית החדש שלנו? האם עלינו להדיר רגלינו מתחום זה של אדריכלות ועיצוב ולהשאיר את עבודת ה אדריכלות ועיצוב בידם של המקצוענים? מצד שני, האם עלינו להתיימר כבעלי ידע ויכולות שיאפשרו אדריכלות ועיצוב לבית שלנו ולהתערב בכל החלטה של בעלי המקצוע? כנראה שהתשובה ממוקמת היכן שהוא באמצע. מה שבטוח הוא שככל שנלמד יותר על אדריכלות ועיצוב אנו נדע ונוכל להטמיע יותר מהאישיות שלנו וההעדפות שלנו ב אדריכלות ועיצוב הבית. זכרו, אדריכלות היא השלב בו אנו מתכננים את המידות של הבית, את החללים הפנימים ובעצם את כל מה שקשור לשימושיות ולמידה בה נוחה לנו השימושיות בבית שלנו. עיצוב מתעסק תמיד במראה הבית, בתחושה ובאווירה שיש לכל אחד מן החללים שבבית שלנו.

 

בעצם אדריכלות ועיצוב הם שמות לשלבים המקיפים ביותר של בניית הבית, אדריכלות ועיצוב הם בעצם התוכן של הבית והמראה של הבית. ככל שאנו נבין יותר במגמות שונות ובאפשרויות השונות ובסגנונות שונים של אדריכלות ועיצוב כך נוכל להיות יותר שותפים בבניית הבית.

 

איך נעשה זאת? הרי אדריכלות ועיצוב הבית הם לא תחום של מה בכך וודאי שלא נוכל להשיג את כל הידיעות הנדרשות בתוך זמן קצר או אפילו בתוך זמן ארוך ומה גם שאין לנו שום עניין להפוך לאדריכלים או למעצבים שכן לנו יש את המקצוע שלנו ולא לחינם אנו שוכרים בעלי מקצוע שיטפלו לנו בתחומים אלו של אדריכלות ועיצוב.

 

ההמלצה היא לגשת לאינטרנט ולהתחיל לקרוא על אדריכלות ועיצוב. נוכל למצוא המון חומר שקשור ל אדריכלות ועיצוב בהרבה אתרים שונים ונוכל לראות גם הרבה תוכניות של אדריכלים ולהתרשם וללמוד בעצם על העומק של האדריכלות ועד לאן היא מגיעה ומה ביכולתנו לממש בבית שלנו. אותו הדבר נכון גם בנוגע לעיצוב הבית. באתרים שונים נוכל לראות תמונות של סגנונות עיצוב שונים וכך להעשיר את הידע שלנו וכך להעשיר את האפשרויות השונות שנוכל להצעי למעצב שלנו ויחד להגיע לעיצוב ששני הצצדדים מסכימים עליו.


מאמר זה נלקח מקטגוריית אדריכלות ועיצוב מפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב