דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרזול 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 2894 פעמים ]

פרזול

לא פעם אנחנו שומעים את המושג פרזול בחוות סוסים שם נועד הפרזול ליופי ובעיקר להגנה על רגליו של הסוס. הפרזול של הסוס עשוי כמו חצי עיגול מסותת בברזל ומתקבע ברגליו של הסוס עם הברגה מיוחדת. כיום ה פרזול נפוץ לכל תחום ונחשב לאביזר שימושי ונפוץ בכל בית ובית.

תחום פרזול זה בעיקר מלאכת אומנות מיוחדת שמחזיקים בה מספר בודד של אנשים מוכשרים עם טעם אומנותי. גם אם מדובר בתחום פרקטי הרי שנגיעת האצבע האומנותית היא חיונית במקרה זה במיוחד. כל בית עיצוב או ריהוט מתייחד באנשי המקצוע שלו וכן באנשי העיצוב שלו. אנשי העיצוב הם אלו הקובעים במיוחד בתחום הפרזול שהוא חלק בלתי נפרד מתחום הרהיטים, אם מוצר חדש יצליח למשוך את עיניו של הלקוח יותר מאשר מוצרים אחרים באולמות התצוגה של חברות הרהיטים ברחבי העולם. עיצוב ייחודי זוכה לתשומת לב רבה מקהל הצרכנים הרחב המצוי בשוק.

הצרכנים בשוק הרהיטים מעריכים איכות ומוכנים להוציא כסף רב עבור עיצוב או פרזול מיוחד בטוב טעם על אחד ממוצרי החברה או על אחד מרהיטי החברה, עיצוב שעושה אותו למוצר ייחודי מאלפי המוצרים הפזורים בשוק של המתחרים שחזקים במקרים רבים בתחום הייצור. ייצור של מוצרי פרזול ייחודיים יכול למשל בחברה קטנה לחפות על כמות המוצרים המועטה שהיא מייצרת לעומת חברות גדולות במשק הרחב שם פועל עקרון הייצור ההמוני. מוצרי פרזול עם טעם אומנותי עושים כאן את ההבדל בין מוצר טוב ומעוצב כיאות לבין מוצר רגיל אחד מיני רבים מהמוצרים שקיימים כבר ממילא בשוק הרחב.

מוצרי פרזול מופיעים על סל רחב ומגוון ביותר של רהיטים ומוצרים לבית אולם ניתן למצוא את מוצרי ה פרזול בעיקר במטבחים ובכל המוצרים שנמצאים מסביב להם וכן בתחום ריצוף ואמבט בחדרי אמבטיה שם הם חיוניים ביותר. מוצרי פרזול יכולים להיות ברזים עם עיצובים מרהיבים או מדפים וכל מה שקשור למוצרי ברזל או מתכת מכל סוג. עבודת המעצב היא לכופף את הברזל כרצונו ולהטמיע בו עיצובים שונים שיקיים, עיצובים שימכרו את המוצר וגם יפגינו ייחודיות ומיוחדות במוצר. ללא ספק מוצרי פרזול הם גם פרקטיים ליום יום ומהווים מוצרים משלימים חיוניים למטבח ולחדר האמבטיה. מוצרי פרזול משמשים גם בכל הבית הן לדלתות או לחלונות וכן למיטות עם עיטורים מברזל עליהם. סקאלת העיצובים יוצרת מראה חדש של הרהיט או של חדר האמבטיה או המטבח.

קשה לתאר מטבח או חדר אמבטיה ללא השקעה במוצרי פרזול למיניהם שנוסכים בו טעם מיוחד וייחודי שהופך אותו לדבר מיוחד מאוד. בכל מוצר ממוצרי הפרזול ניכרת ייחודיות ואופי שונה אפוף הילה של משהו עתיק. פרזול עושה את ההבדל בין מוצר רגיל בקווים נקיים לכאורה פשוט אולם העיטור העיצובי שמכניסה החברה למוצר הופך אותו לדבר נחשק למשהו שכדאי להתעכב עליו ואולי אף לרכוש אותו לבית. פרזול הוא מונח לאיכות ולטעם טוב ומראה שיקי של הבית, בית ללא מוצרי פרזול הוא עוד בית מיני רבים ללא ייחודיות וטעם עיצובי וללא אקרקטיביות.


מאמר זה נלקח מקטגוריית פרזולמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב