דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילונים 

מאת    [ 16/12/2009 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 4392 פעמים ]

צילונים הם כיסויים לחלונות שלנו שיודעים לכסות אותו יותר או פחות בהתאם לרצוננו באמצעות מנגנון העלאת הכיסוי והורדת הכיסוי. הצילונים יכולים להיות עשויים מעץ, מתכת או מכל מבד. צילונים ממתכת בדרך כלל ישמשו אותנו בסביבות שמחוץ לבית. אלו צריכים לשמור עלינו הן מפני גנבים, טמפרטורות, שקיפות, ואש.

כשאנו מדברים על צילונים כאלו, שמטרתם ועניינם אינו להצל בלבד, אלו בדרך כלל יהיו צילונים ממתכת חזקה שנפתחים בצורה מכנית והם מאסיביים.

 

את הצילונים מבד לרוב נראה בסביבת הבית בתוך החדרים הפנימיים. אלו מטרתפ וכל עניינם להצל על החדר שלנו. כלומר, תפקידם של הצילונים למנוע חדירתו של אור בלתי רצוי אל תוך סביבת החדר. הצילונים האלו מבד הם יחסית זולים ואפשר להשיג אותם בכל צבע שנרצה ואפשר להשיג אותם עם כל מיני טקסטורות עיצוביות ויש בכוחם להוסיף הרבה תוכן ואמירה עיצובית לחלל הבית והחדר בו ממוקם הצילון.

 

צילונים מבד בדרך כלל אפשר להסיט או להעלות מעלה ולהוריד מטה באמצעות חוט שבפשטות אנו מושכים והם מאוד פשוטים להפעלה. אפשר לקנות את הצילונים בכל חנות עשה זאת בעצמך או בחנויות הוילונות המקצועיות. מחירים נוח מאוד ואנו נוכל למצוא אותם בכל מיני גדלים ובכל צבע שנרצה.

 

 

את הצילונים נוכל לתלות בקלות וללא עזרתו של איש מקצוע. כל שנצטרך הוא למקם את החורים בהם נתקע את המסמר משני צידי הצילונים, מעל החלון. מומלץ לתקוע את המסמרים כמה סנטימטרים מעל החלון, כעשרה סנטימטרים. חשוב להקפיד שהצילונים יתלו בצורה ישרה אחרת הם יהיו למפגע סביבתי בחדר שלנו.

 

את אותם צילונים מבד אפשר להחליף בצילונים מעץ. העץ מוסיף הרבה חמימות בכל חדר בו ממצבים אותם. יש להם מראה ישן נושן ובלא מעט בתים אוהבים אותם זאת על אף החסרונות היחסיים של הצילונים מעץ. אלו, כמו כל רהיט מעץ אחר זקוקים לטיפול וחשופים לפגעי מזג אוויר ולחות שעלולים לשנות צורתם. ובכל זאת לא מעט בעלי בתים בוחרים דווקא את הצילונים מעץ בגלל המראה ייחודי שלהם, שלצד היוקרתיות שהוא משדר הוא משדר גם חמימות ותחושה מאוד ביתית.

 

צילונים מאלומיניום אפשר לראות במשרדים וניתן להזמין אותם אצל מתקיני תריסים למיניהם. אלו גם באיםבכל צבע שנרצה ולרוב נצטרך להזמין אותם במידה. הם עולים כסף ואי אפשר להגיד שהם זולים אך מדובר במוצר של ממש עם מנגנון הרמה מחוכה ומנגנון החשכה והארה שמאפשר לנו לשלות בכמות חדירת האור מעבר להרמה והורדה של התריסים.

 

צילונים יכולים להוסיף המון אור לחדר בו הם נמצאים. המון אור באמצעות מנגנונים שעניינם לחסום אור. הצילונים הם כמו הבגד החדש של החלון שלנו ואם נחפש היטב נמצא בדיוק את אלו שמבחינה עיצובית משלימים את האמירה העיצובית של החדר אותו אנו מעצבים.


מאמר זה נלקח מקטגוריית צילוניםמפורטל עיצוב הבית - עיצוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב