דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Animal Pump - אנימל פאמפ 

מאת    [ 13/12/2009 ]

מילים במאמר: 1156   [ נצפה 5029 פעמים ]

Animal Pump - אנימל פאמפ


ארנולד שוואצנגר אחד הבודי-בילדרים שעשו היסטוריה אמר: "שאין תחושה טובה יותר מה-פאמפ (ניפוח) שאנו חשים במהלך האימון". על כן, המוצר אנימל פאמפ מסייע לניפוח השרירים ע"י הרחבת כלי הדם והחדרת חומרי תזונה חיוניים.


האנימל פאמפ מכיל מלחים של קריאטין (כגון: קריאטין הקשור למגנזיום, קריאטין אתיל אסתר וטרי-קריאטין מלאט) אשר חדירים ביותר לתאי השרירים, כך מסייעים להם לפעול להתחזר ולגדול באופן אופטימאלי. כל זאת יחד עם רכיבים אשר מספרים את סירקולציית הדם אל השרירים (כגון: הצמחים תמצית ג'ינגר וקינמון, ביופרין ועוד).


אנימל פאמפ מכיל גם רכיבים נוגדי חימצון (כגון: תמצית זרעי ענבים, n-אצטיל-ציסטאין, תה ירוק וחומצה אלפה ליפואית) המסייעים לשרירים לגדול ולמנוע את התפרקותם המהירה לאחר האימון המפרך.


האנימל פאמפ כולל מספר רכיבים ובמקום לקחת מספר תוספי מזון, הינכם מקבלים בשקית אחת את כל מה שהשרירים זקוקים להתנפח!!! 

האנימל פאמפ כולל תוספת קריאטין היסוד, אתה מקבל במינון יומי מלא, ה- creatines בתוספת  רכיבים המאיצים את ניפוח השרירים (נייטריק אוקסיד), מאיצי אנרגיה, חומרים נוגדי חמצון, במארז נוח אחד.    

החומר הזה נהדר! עובד בתוך חצי שעה, לא כמו קריאטין תוספי אופייני שלך. נותן לך משאבת ברחבי האימון שלך מההתחלה ועד הסוף. מומלץ מאוד לכל מי רציני על מקבל גדול וחזק.
  
האנימל פאמפ (המשאבה) ... הינו הגביע הקדוש של תחום פיתוח הגוף!!! תחושת הפאמפ לדברי ארנולד וחבריו השרירנים:  כל כך ממכרת, דע כדי מצב האופוריה ומרץ, מפל אינטנסיבי נפיחות של השריר שנגרם על ידי השיפור בזרימת הדם. דם, יזע ודמעות אתה שופך על הרצפה בחדר הכושר. המשאבה או אפקט הפאמפ היא צמיחה מיידית של השרירים.

אולם, יש ימים, שלא משנה מה תעשה, תחושת הניפוח היא לכאורה בלתי ניתנת להשגה ... כלומר מעין בוזבז זמן של אימון (אתה עמל לשווא).

הזרמת הדם אל השרירים חיונית לקידום צמיחה של מסת שריר חדשה. יחד עם נוזל הדם העשיר מזין דם ממלא את התאים העובדים באנרגיה וחומרי תזונה (engorging). בו בזמן מתחיל התהליכים האנבוליים. קירות תאי שריר נמתחים והוא מתוח כמעט מתפוצץ נוזל, זה נקרא ניפוח  (volumization) התא. בהנחה שאתה אוכל האופן מושלם וראוי, זה צריך להיות נוזל מלא של סוג של אלמנטים מזין במיוחד כדי לעזור לך לעשות את הדבר היחיד שבאת לעשות ... לגדול! זה המקום שבו Animal Pump בועט את הדלת ויוצא לעבודה.


כעת אתה יודע למה אתה צריך את המשאבה-התחושה של השרירים אחרי צבה מלא בדם שלך מה הוא נוהג מפתחי הגוף. פעם הוא שם את המשאבה, תדלוק שרירי עם חומרים מזינים הנכונה היא איפה רווחי אופטימלית ניתן להגיע. Animal Pump זה דלק. קבלת תערובת של חומרים מזינים זכות חיונית. Animal Pump יש הכל, זה מן שילוב סינרגיסטי חיתוך קצה קריאטין, NO מכלול הפיצוץ, אנרגיה קניינית ומערבבים ריכוז, עד שזה נוגד חמצון המגן התא מורכב מתערובת תחבורה אשר מתמחה בהסעות משאבת השרירים כדי ברעב שלך.

מן הכוח לבין תא שריר מתנפחים בנוזלים ונקודת מבט זו נעשה לא יותר טוב Animal Pump, Pump כי הוא ארוז עם מטריקס בית ספר חדש של עתירי קריאטינים שונים (creatines), במינון יומי.

מפתחי הגוף השתמשו קריאטין במשך עשור עכשיו עם תוצאות טובות במשך השנים, המדע הביא יותר ויותר מתקדמים צורות של קריאטין על פני השטח. קראטין הוא הליבה, תוספי פיתוח גוף בסיסי, וככזה, הוא תוספת משאבה מוזמן קו צער בעלי חיים.

בעת ביצוע להגדיר כבד, ירידה ברמות ה-ATP (מטבע אנרגיה הניקרא: אדנוזין טרי פוספאט) האינטראצלולאריים (intracellular). קראטין מסייע לשחזר את רמות ה-ATP. אבל לא סתם קריאטין הישן תעשה את העבודה; Animal Pump כולל רק את הטוב ביותר. נטילת תוספי קריאטין לשלב הבא, Animal Pump המשלבת מגנזיום קראטין Chelate (MCC), סוג פטנט של קריאטין, עם התחושה הכי חדשים קראטין אתיל אסתר (CEE) ו-Tri מוכח קראטין מטריקס (TCM) למסור את מרב היתרונות. זו תערובת Combats בעיות קליטה קריאטין ונפיחות של פעם, הבטחת קריאטין שלך מגיע השרירים שלך גדלה ולא את האסלה. המשאבה מבטיחה את ההשפעות של ergogenic קריאטין הם מוגדל, חיסול תופעות לוואי לא רצויות ולהפוך את הלא קריאטין-Responder מינים של פעם שנכחדה.

במהלך אימון אינטנסיבי, אחד הגורמים המגבילים של כוח השרירים שלך ואת הסיבולת היא החמצן ואת הזמינות של חמצן וחומרים מזינים עשירים רקמת שריר. NO Blast Complex שלנו הוא תערובת של חומרים שנועדו להילחם בבעיה זו. ארגינין AKG, Citrulline Malate ו-L-norvaline משולבים כדי למקסם את שחרור בפליטת תחמוצות חנקן. מנקודת מבט של פיתוח גוף תצוגה, זה אומר משאבות שרירים מדהימים יכולת גדולה יותר לנתב חמצן נקי מזין-דם עשיר לתוך השרירים שלך. התוצאה מלאות שרירים אופטימלית ספיגת חומרים מזינים סלולריות מיתרגם מה כל מפתחי הגוף משתוקק-רווחי יותר גודל.

גם אם אתה חזק ושאבתי, איך אתה יכול לקרוע את הכושר בנפרד אם אתה אנרגיה מקופח וחסר ריכוז נפשי? חיי היומיום מלאים מחסומים קבועים אשר מנסה לזרוק אותך במשחק ברזל. אז כשזה מגיע האנרגיה, בעלי חיים משאבה יש לי את הגב. Animal Pump של אנרגיה הבלאגן משלבת מכלול methylxanthines עוצמה יחד עם evodiamine ו vinpocentine לתת לך את זה להגביר את האנרגיה שמקבל את ירו למעלה לאימונים ואת להתמקד חדות מנטלית כל כך חיוני בהקמת אכפת חיבור שרירים. חומרים אלו חזקים להגיע עמוק לתוך התא שריר כדי לספק אנרגיה ארוך טווח וכוח, ובכך לעכב את התחלתה של עייפות שרירים. כי הביצועים קצה להתמקד יכול להיות ההבדל בין מבנה גוף של לוחם סוף השבוע מתחרה הדף.

אנחנו לא נעשה עדיין, Animal Pump משלבת תערובת נוגדי חמצון מקיפה שנועדה להגן על התאים שלך מפני המתקפה הכבדה של הרמת הארדקור. הרמת כבד משאיר מאחוריו רדיקלים חופשיים, אשר מזיק אם נותר לבדו. הייצור חינם הקיצוני הוא גדל גם עם שחרור משופר תחמוצת החנקן. אנחנו כלל נוגדי חמצון הטובה ביותר לוודא אלה רדיקלים חופשיים הם מנקים את עוזבת את מערכת החיסון חזקה.

אבל בהחלט לא אחרונה לפחות, מורכבת העליון תחבורה מזין, תערובת של מאיצי אינסולין משפרי הקליטה, קשרים בעלי חיים נוסחה Pump יחד. זה מורכב ביעילות ובמהירות שואבת כל אלה מזינים קריטי השרירים שלך. אינסולין חשוב במיוחד עבור התקשור הזה חזק תערובת Cutting Edge לתוך תאי השריר שלך. סוכר נוסחאות לאדן העבר עזר להגביר את רמות אינסולין, אולם הם גם הוסיף פחמימות מיותרות.

משאבה עם בעלי חיים לא פחמימות נחוצות עבור אינסולין המקסימלית potentiating אפקטים. חיה משאבת אינסולין חדשנית של מאיצי יכול לשפר באופן משמעותי את המשאבה, ירידה חומצה לקטית לבנות במהירות להרוות את השריר עם חיתוך קצה creatines ו חומרים מזינים חיוניים לצמיחה. זה מוגבר יותר על ידי משפרי הקליטה המקצועית, להבטיח כי בעלי חיים אשר משאבה של מכלולי נספגים באופן מלא מועברים אל השרירים שם הם ישמשו באופן מלא.

המשאבה היא מרכיב בלתי נפרד לצמיחה שריר חדש. זה ממש נשמת אפה "של עיסוקים פיתוח הגוף שלך, במתן משמעות האימונים מונוטוניים ומתן מזון כדי מתרוקנים תאי השריר שלך. ללא המשאבה, אתה לא הולך לשום מקום ... רתום את הכוח שלה ואת השמים הם הגבול. אם אתה רוצה לפוצץ, עם התפר-לקרוע, למתוח-סימון המונית כוח לשבור שיא אישי, בעלי חיים המשאבה היא הגביע הקדוש שלך. זה המשאבה, במארז. 
  

Foundational Creatine Matrix

· Magnesium Creatine Chelate

· Tricreatine Matrix

· Creatine Ethyl Ester

NO Blast Complex

· Arginine AKG

· Ornithine AKG

· L-Carnosine

· L-Norvaline

Energy Rush Complex

· Methylxanthine Comples

· Evodiamine

· Vinpocetine

Antioxidant Complex

· OPC

· NAC

· EGCG

· K-R Alpha Lipoic Acid

Pump Transport Complex

· Taurine

· Ginger Root Extract

· Cinnulin PF

· 4-Hydroxyisoleucine

· Bioperine

 

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב מר יעקב עזרא: "אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", משנת 1993. "ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים", (שנת 2004). "סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?"(שנת 2004). סוכרת, טיפול בסוכרת הריון, אנטי אייג'ינג - דחיית תהליכי זקנה,   מגה מאס 4000 Mega Mass




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב