דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1893 פעמים ]

מה מייצגות לנו דלתות כניסה? האם הן רק משהו שנועד לעבור דרכו? האם הם נועדו רק להגן עלינו? האם הם דבר הכרחי מבחינה טכנית? או אם ננסח את זה אחרת, האם דלתות כניסה הן מלכתחילה או בדיעבד? אז ככה, בעבר דלתות כניסה באמת היו בדיעבד אבל היום דלתות כניסה הן ממש מלכתחילה.
אנחנו אוהבים לחשוב על דלתות כניסה שהן הפנים של הבית שלנו, הרושם הראשוני של כל אדם שנכנס אלינו הביתה. וכמו שבמראה חיצוני העניינים מתחילים באיך שנראות הפנים שלנו ועור הפנים, ככה צריכות להיראות גם דלתות כניסה, כי הן הפנים של הבית, הדבר הראשון שרואה כל אורח שנכנס דרך הדלת. הינו מאוד רוצים להיות בטוחים שהרושם הראשוני יהיה מבטיח, ללא כל צל של ספק ולצורך כך, אין ברירה אבל צריך להשקיע, גם כסף, גם מאמץ וגם חשיבה.
אבל לא רק דלתות כניסה, אלא גם כל האיזור שלהן, לכל דלתות כניסה יש שני צדדים, צד חיצוני וצד פנימי, בצד החיצוני אנחנו צריכים להשקיע ולהניח באזור דברים שיאירו על הדלת, כל אחד לפני הטעם שלו, למשל עציצים קטנים, או פעמוני רוח, אולי אפילו איזה שטיח נחמד שיהיה רשום עליו "ברוכים הבאים" וגם מאוד מומלץ להשקיע בשלט עם שם הדיירים, לאנשים שמגיעים אליכם פעם ראשונה, בעיקר אם אתם גרים בבנין, החוויה של למצוא את דלת הכניסה שלכם מבין מגוון דלות כניסה יכולה להיות חוויה לא נעימה לאורח. וכמובן אסור להפוך דלתות כניסה למחסן, יש אנשים שיכולים להשקיע הון בעיצוב דלתות כניסה אבל יניחו על ידם מבחוץ דברים שמכערים את כל הכניסה, כמו למשל נעליים רטובות, או סמרטוט מסיום נקיון הבית, וחבל זה מכוער מאוד.
מהצד השני, מבפנים, צריך דבר ראשון שיהיה מסודר ונקי, שאנשים נכנסים הם לא צריכים לראות את מה שאנחנו רוצים לזרוק או להסתיר, צריך כמובן ששום דבר לא יפריע לפתוח את הדלת, שיהיה מואר מספיק כדי שלא תהיה תחושה של כניסה למנהרה חשוכה, גם מבחוץ אגב, כדאי לא להתקמצן על אור מתאים ולתת תחושה טובה למי שבא לדפוק על הדלת בשעות החשוכות.
את התאורה באופן כללי צריך לתכנן טוב, לכל בעלי בתי הקרקע זה יותר אפשרי, מה שיפה ברעיון התאורה הוא שאנחנו יכולים לבחור מה אנחנו רוצים להראות, את מה אנחנו רוצים להאיר, וגם את זה צריך לתכנן בקפידה. המקום של המנורה, הכיוון של המנורה והצבע שלה. אם יש לנו דלתות כניסה לא כל כך מרשימות חבל שנאיר עליהן, כדאי יותר להאיר על שאר הכניסה.
בשביל לראות דוגמאות מעבר למילים ולדמיון היצירתי שלכם, אפשר לחפש באינטרנט כל מיני רעיונות לעיצוב דלתות כניסה והסביבה שלהן, זה יכול לעזור מאוד בכיוון חשיבה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב