דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1812 פעמים ]

מיטות ילדים הן מקום של שינה- הילדים שלנו אמורים לישון, כמו שהפתגם אומר "כמו תינוקות"- מיטות ילדים אמורות לספק לילדים שלנו חווית שינה נעימה. ביחד עם עוד מיני פרמטרים שמשפיעים על איכות השינה (ביניהם רעש, הפרעות, שקט אור ועוד מיני דברים שעשויים להשפיע כמו אווירה כללית בחדר וטקסים לפני השינה כמו קריאת סיפור) מיטות ילדים יוצרים את השינה של הילדים לטובה או לרעה.
בתור הורים אנחנו רוצים באיכות השינה של הילדים משתי סיבות (לפחות)- הסיבה הראשונה היא האחראיות שיש לנו בתור הורים כלפי הילד- האחראיות שלנו לספק להם את כל הצרכים שלהם הכי טוב שאנחנו יכולים. הצורך של הילדים שלנו בשינה הוא רב- בגילאים קטנים הם עדיין צריכים מספיק אנרגיה כדי לגדול והרבה שעכות שינה כדי לאפשר את כל האנרגיה הזאת. מיטות ילדים צריכות להיות מקום נעים ונוח בשבילם לשקוע בשינה עמוקה ונעימה כדי לאגור מספיק אנרגיה עבור כל הדברים שהם נחשפים אליהם בחיי היום יום ועוד להספיק לאגור מספיק אנרגיה בשביל תהליך הגדילה.שנית- ילדים שישנים טוב הם ילדים רגועים ושמחים. ילדים רגועים ושמחים הופכים אותנו לרגועים ושמחים כשיש לנו קצת זמן פנוי לעצמנו או זמן פנוי לבילוי עם בן או בת הזוג שלנו.איכות השינה משפיעה על מצב הרוח. זה נכון אצל מבוגרים כמו שזה נכון אצל ילדים ונכון אצל תינוקות- שינה עמוקה ומרעננת מחדשת את הגוף וממלאת אותו באנרגיה וחיות.
בתור הורים זו האחראיות שלנו לספק לילדים שלנו מיטות ילדים שיהיו מספיק נוחות ומספיק תומכות כדי שהם יוכלו לישון בלילה בשקט בלי הפרעות. זו האחראיות שלנו גם לספק להם מקום מוגן ושקט לישון בו כדי שהשינה שלהם תעבור בלי הפרעות (ובלי שהם יתעוררו באמצע הלילה)במקרה הזה הכל תלוי בצרכים של הילד- אם הוא מפחד מהחושך אולי כדאי להוסיף לו נורת לילה ליד המיטה.או הוא נוטה להשתין במיטה כדאי להוסיף סדין מניילון וכו' וכו'- הצרכים הם רבים ומגוונים ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכולם.
מיטות ילדים הם אומנם רק חלק אחד מתוך מכלול שלם שמשפיע על השינה של הילדים שלנו אבל הוא חלק שיש להתייחס אליו עם הכבוד הראוי- כמו שאנחנו לא נצליח לישון על מזרן גרוע (וזה ישפיע ישירות על איכות השינה שלנו ובסופו של דבר על הפעילות שלנו ביום-יום) כך גם הילדים שלנו- מזרון צריך להיות נוח מצד אחד ולתמוך מצד שני כדי לא לגרום לגוף להיות בתנוחה לא נכונה במהלך השינה.מיטות ילדים צריכות להיות מקום שיהיה נעים לילדים שלנו לחזור אליהן בכל לילה ואפילו משמח- משמח כי הם אוהבים לישון וכי אולי הם יודעים שיש טקס לפני השינה שאנחנו עושים (כמו קריאת סיפור לפני השינה).

המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב