דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות ילדים 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2053 פעמים ]

ארונות ילדים הם ארונות שמיועדים לילדים. סביר להניח שאלה הילדים שלנו (למרות שיכול להיות שאנחנו משפחתון, גן או גנון ואז אולי נצטרך ארונות ילדים גם אצלנו). ארונות ילדים הם שימושיים- הם מאפשרים להקנות לילדים שלנו עצמאות בגיל צעיר יחסית ע"י כך שתהיה להם גישה אל הדברים שברשותם- אל הבגדים שלהם (כדי שיוכלו להחליף בגדים לבד), אל הצעצועים שלהם (כדי שיוכלו לשלוף ולשחק מתי שבא להם- כמובן להחזיר בסוף המשחק ולא לפני השינה) ולהתחיל את החיים שלהם כיצורים אוטונומיים ועצמאיים.
ארונות ילדים הם מה שאנחנו מאחסנים בו את כל הדברים שקשורים לילדים שלנו- הבגדים שלהם, הצעצועים שלהם ועוד מיני דברים שעשויים להיות רלוונטיים (כמו יצירות אמנות שונות ומשונות ובאופן כללי כל הדברים ששיכים לילדים שלנו ורצוי שנשמור, גם אם זה רק מתוך נימוס). חדרי ילדים הם משהו שאמור לגדול עם הילדים- הוא אמור להחזיק במשך כמה שנים אז רצוי שיהיה מחומרים מספיק חזקים ומספיק עמיד לאורך זמן כדי שיוכל לשמש את הילדים שלכם במשך שנים.ארונות ילדם בד"כ באים בצבעים צבעוניים ומגוונים- השימוש בצבע עם ילדים הוא רצוי. צבע זה דבר משמח- הוא מגרה את החושים ומכניס אווירה ילדותית ושמחה לתוך החדר (דבר שרצוי לנו- אנחנו לא רוצים חדר עגמומי ועצוב). ארונות ילדים צריכים להיות גם מותאמים לגדלים של החדר וגם לצרכים של הילדים- כמה בגדים יש להם וכמה דברים צריך לאחסן בשבילם.מעבר לכך הם צריכים להיות משולבים באווירה הכללית של החדר- אווירה שרוב הסיכויים שתהיה ילדותית ושמחה (ולכן השימוש בצבעים).
ארונות ילדים עשוי להיות צעד נוסף בשלב אל עבר עצמאות הילד- הוא לומד לטפס על השרפרף, להוציא את הבגדים וללבוש אותם לבדו כמו שהוא לומד לצחצח את השיניים של ולהחליף לפיג'מה.בשלב כזה או אחר הילדים שלנו רוצים להתחיל לעשות דברים לבד. הם מרגישים ילדים מספיק גדולים כדי שהם יוכלו להתלבש בעצמם, לצחצח שיניים בעצמם וכל שאר הפעילויות שילדים בוגרים עושים.ארונות ילדים יוצרים עבורם את האפשרות- הגישה אל ארונות ילדים היא נוחה יחסית לילדים ומאפשרת להם לשלוף את כל מה שהם רוצים- הם כבר פחות תלויים בנו וזה בתורו מקל על העומס שנמצא עלינו וגם משמח את הילדים שסוף סוף יכולים לעשות דבר בעצמם.
בשלב כזה או אחר הילדים שלנו ירצו לקבל פרטיות- ארונות ילדים מספקים להם את האפשרות להיות עצמאיים ולא להיות תלויים בעזרה שלנו בכל פעם. כך כשהם מארחים חברים, למשל, הם יוכלו להוציא לבד את הצעצועים ולא יצטרכו לקרוא לנו כל פעם שהם רוצים לשחק משחק חדש.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב