דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1750 פעמים ]

מיטות הן המקום שבו מתחיל ונגמר היום שלנו. איך ישנו וכמה היה לנו נוח הם שני גורמים בעלי משמעות גדולה עבור ההתפתחות של כל יום מימינו. רוב האנשים מתמקדים באירועים בחיים שלהם כדי להגדיר אם היה להם יום טוב או לא. בעולם של היום, שבו כולם שואפים לממש את עצמם ולחיות חיים מאושרים ושלמים, מן הראוי שניתן את הדעת למרכיב החשוב בחיינו, זה שמשפיע על הלך הרוח שלנו במהלך כל היום, לשינה שלנו, וליתר דיוק – למיטות בהן עליהן אנו בוחרים להניח את הראש וסומכים כי הן תעברנה לנו את הלילה בנועם, ותאפשרנה לנו להתעורר רעננים לחיים המודרניים והקדחתניים שלנו.
מיטות לא זוכות להתייחסות שמגיעה להן. במקרה הטוב, אנחנו משקיעים שלוש שעות מחיינו, אחת לחמש שנים לכל היותר, בחיפושי מיטות או מזרנים. אנחנו שמים את שנתנו בידיו של המוכר הממולח ומקווים שהוא יעשה את מה שנכון בשבילנו. אנחנו שוכבים על מיטות בחדר התצוגה, שוכבים על אחת ועל אחרת, בוחנים גם את השלישית עם היד, כדי לראות כמה היא רכה וסוגרים עסקה. אם היינו משקיעים קצת יותר מחשבה במיטות שלנו, בהשפעה העצומה שיש למיטה טובה, למזרון נוח, על היומיום שלנו, סביר להניח שהיינו עושים קצת סקר שוק. לא סקר שוק כדי למצוא את המחיר הזול ביותר, שכולל בתוכו גם מזרון וגם בסיס. סקר שוק כדי לראות מה מתאים לנו. האם אני בנאדם שצריך מיטות מהזן הקשיח, או מיטות מהזן הרך, כזו עשויה מעץ מסוג כזה או אחר, האם הצבע משפיע על העדפתי לסוגי המיטות מסוימות על פני אחרות, ומה עם משענת לגב – האם אני צריכה משענת? אם אני קוראת במיטה, זה יכול לעזור, אם הקיר שאליו אצמיד את המיטה לא נוח, גם במצב זה למשענת יש חשיבות. מי אני, כלקוחה, ומהן סוגי המיטות שהכי מתאימות לי. איזו מיטה תשתלב בחיים שלי בצורה הטובה ביותר. מיטה שלא רק תהווה תחנת מעבר בין צחצוח השיניים בערב לצחצוח השיניים בבוקר.
מיטות טובות הן כאלו שלא מרגישים צורך להרהר בהן במהלך היום, להיפך, אנחנו לא צריכים להיות מוטרדים מהן. מיטות שממלאות את ייעודן כראוי, מאפשרות לנו לקום ליום חדש רגועים ונינוחים, לאחר שהן ספגו את כל הלחצים שהבאנו אליהן בלילה שלפני. מיטה צריכה לתת לך חיבוק בבוקר, לאחל לך יום טוב ולאפשר לך לחוות את היום החדש, בלי כאבים כי ישנת לא טוב, או עייפות כי לא מצאת את התנוחה המושלמת. מיטות פותרות לך בעיות בכך שמאפשרת לך לחלום, מרגיעות אותך אם צריך, ולעולם לא מפריעות לך להיות מי שאתה. מיטות הן למעשה הפסיכולוג הפוסט-פוסט- מודרני.
קרן תור. המאמר נלקח מאתר מזרונים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב