דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטים 

מאת    [ 07/12/2009 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1527 פעמים ]

אחד הדברים שהכי קל לעצב בעזרתם את החדרים זה רהיטים. גם מהבחינה שקל להזיז אותם וגם מהבחינה שהמגוון הוא עצום, ואפשר לשחק איתו כל הזמן ובקלות יחסית.כשבאים לעצב מחדש את הבית, לפעמים רוצים חוות דעת ועזרה מקצועית של מעצבים.
ישנם סוגים רבים של מעצבים. מעצבי פנים, מעצבי פנג-שוואי, אנשים עם עין חדה שלא הולכים על פי אסכולה מסוימת. ישנה גם דעה רווחת שלנשים יש תפישה טובה של אסתטיקה והן מצליחות לעצב חדרים ובתים בצורה יפה ויעילה ויוצרות בתים שנוח להיות בהם (ועם זאת הכרתי אישית כמה בנות שלא רק שלא היו מסוגלות לעצב את הבית שלהן, הן גם גרו בתוך ערימה של זבל שלהן הן קראו "הבית שלי").
במאמר זה אתייחס למעצבים בשיטת הפנג-שוואי.פנג שוואי זה, בתרגום חופשי, רוח ומים.זו תיאוריה שבאה מארצות המזרח וטוענת, לפחות לפי אחד ההסברים, שהבית של האדם מסמל את האדם עצמו, וכך גם מה שקורה בתוכו.הוא מתייחס אל הבית כאל גוף עם זרימה של אנרגיה (תקועה או זרימה חופשית), איזון של אלמנטים (רוח-אש-אוויר-מים-אדמה או בגרסא שונה אש-מתכת-עץ-מים-אדמה), מיקום לפי רוחות השמיים (צפון-מזרח-מערב-דרום) ועוד אלמנטים שחלקם משותפים לכל האסכולות וחלקם שונים מאסכולה לאסכולה.
רהיטים בשיטה הזאת הם אחד הדברים שיש להתחשב בהם-כדי ליצור זרימה נכונה וטובה של אנרגיה צריך לשים את הרהיטים במקום הנכון ובצורה הנכונה.דוגמא לכך היא רהיטים כמו שולחן שפונים עם הגב אל קיר (דבר שמסמל הגנה) ועם הפנים אל דלת הכניסה של החדר (דבר שמסמל עוצמה ושליטה- כי יודעים מי נכנס ומי לא)שימו לב שכך מסודרים רהיטים בחדרים של מנהלים.כמו כן ישנה התייחסות לפינות חדות של רהיטים- אלה נקראים חצי אנרגיה. ישנה טענה שאומרת שאם הפינות החדות מופנות למקום מסוים- הם ייצרו שם תקיעות, דבר שבסופו של דבר ייצור תקיעות בתחום החיים שמסמל אותו איזור (כמו למשל מטבוח שמסמל את ההעצמה בחיים של אדם, או שירותים שמסמלים נקיון והגיינה).
כמו-כן רהיטים שיוצרים שילוב נכון של צבעים, שיוצרים תאורה נכונה (ז"א- עוזרים לתאורה, יוצרים תאורה או לפחות לא מפריעים לתאורה הטבעית שקיימת) הם גם דבר שצריך לשים אליו לב.תאורה חלשה מדי תיצור עייפות, חוסר-עירנות ותגובה נמוכה. תאורה חזקה מדי תיצור סנוור. תאורה לא טבעית תיצור גם תופעות לוואי לא רצויות שמזכירות תאורה חלשה.
כשבאים לעצב מחדש את הבית בעזרת רהיטים, בין אם את פעולת ההזזה של רהיטים עושים אתם בעצמכם או בעזרת איש מקצוע או מישהו שאתם סומכים עליו,צריך לחשוב באיזו צורה אותם רהיטים יתרמו בצורה הכי טובה כדי ליצור את החדר שהוא צריך להיות.בכל צורה שלא תבחרו, תחשבו איך נראה חדרבית חלומותיכם. בהצלחה! המאמר נלקח מאתר ריהוט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב