דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון מטבחים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1725 פעמים ]

תכנון מטבחים, התייחסות לרצפותתכנון מטבחים כולל גם תכנון של הרצפות במטבח. כשאתם מגיעים למצב שבו אתם מעוניינים לשפץ או לעצב מחדש את המטבח, אתם וודאי תפנו לאדם המומחה בתכנון מטבחים ותפקידו יהיה לייעץ לכם אילו סוגי פריטים יתאימו זה לזה בצורה טובה יותר, כיצד עדיף להציב אותם, מי ליד מי ובאילו צבעים כדאי לרכוש אותם. תכנון מטבחים זה הרבה יותר מזה, זה תכנון כולל של החלל של המטבח. אתם וודאי יודעים שהמטבח הוא יותר מהמקרר, הכיור, התנור וארונות הכלים. תכנון מטבחים אמור לעסוק בחוויה הכללית שמעביר המטבח לאלה שמשתמשים בו. חוויה כללית זאת מושפעת ממספר גורמים, והצבעוניות של חדר המטבח היא בין הראשונים במעלה, שכן חוש הראייה שלנו הוא החוש העיקר איתו אנו בוחנים חלל. ועל כן לצבעוניות חלק חשוב בתכנון מטבחים.
צבעוניות זו של תכנון מטבחים לא מסכמת רק בצבע המקרר או בצבע הארון, היא כוללת גם את הצבע והחומר ממנו תהיה עשויה רצפת המטבח. בתכנון מטבחים יש להתייחס לסוג הרצפה עליה יעמוד כל המטבח שכן צבע הרצפה וסוג החומר שירכיב אותה ישפיע על הנראות הכללית של החדר.
חישבו עם עצמכם, במידה ומתכנון מטבחים עולה כי צבע הרצפה יהיה שחור בעוד שאר החדר לבן, או, לעומת זאת, צבע הרצפה, בעת תכנון מטבחים, הוחלט שיהיה לבן, כמו כל השאר. כל מטבח שאתם מדמים לעצמכם יראה שונה רק מעצם החלפה קטנה זו בצבע הקרקע בו ולכן יש חשיבות בעת תכנון מטבחים, להבין איזו סוג רצפה ובאיזה צבע תגרום למטבח לבלוט בצורה מעניינת. איזו סוג רצפה תהיה עדיפה מהבחינה שהיא תוסיף יותר מרצפה אחרת לאותה הדגם.
כמובן שבתכנון מטבחים יש גם אלמנט של העדפה סובייקטיבית – בעוד שיהיה כאלה שרצפות שחורות תמיד יראו להן עדיפות על רצפות לבנות, יהיו אחרים שהעדינות והטוהר של הצבע הלבן ברצפה ימשוך אותם יותר. יש גם קבוצה שלישית של אנשים שאוהבים את פריטי הבית שלהם עשויים מעץ והם יעדיפו דווקא רצפת פרקט או דמוי עץ למטבח. מעבר לשלוש סוגי העדפות אלו יש עוד רבים וטובים וגם את אלו שאין להם העדפה מובהקת לצבע או סוג חומר כזה או אחר אבל בראותם את התוכנית, כאשר תכנון מטבחים בא על סיומו, צבעוניות אחת עדיפה להם על אחרת.
אתם כעוסקים בתכנון מטבחים צריכים לבחון איך אתם מתאימים את צבע הרצפה לשאר החדר בצורה שתהלום את החדר בצורה הטובה ביותר. בעלי הבית שכרו אתכם כדי שתבצעו תכנון מטבחים כמיטב יכולתכם ותייעצו להם מה הכי נכון עבור ביתם. תוכלו להסביר להם את היתרונות והחסרונות של רצפה מסוג כזה או אחר אל מול שאר חפצי החדר, אם אין איזושהי העדפה ברורה לדעתכם לכיוון משהו אחד וכך תשתפו את בעלי הבית בהחלטות לגבי מטבחם, דבר שוודאי יעלה את רמת שביעות הרצון שלהם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב