דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות מנהלים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1868 פעמים ]

כסאות מנהלים, שיפור תנאים שיפור חברהכסאות מנהלים כדימוי לכוח ועוצמה. כסאות מנהלים גורמים גם לעובדים הפשוטים, בדרגים הנמוכים ביותר, להרגיש טיפה קטנה של כוח. על מקומם הנחות בהיררכיה המשרדית, הישענות לאחור בכסאות מנהלים איכותיים, מלווה בעצימת עיניים רגעית, יכולים לכפר, ותחושה נעימה של עוצמה יכולה להתפרש בגוף כולו. מתחילה מהגב, שנשען הנוחות מאין כמוה על משענת, שבכסאות מנהלים, נוצרה במיוחד כדי להתאים לו, ואז שולחת גלים של שלווה ונוחות לקצוות הגוף, שהרי כולו מושפע מההשקעה שנכנסה לבניית כסאות מנהלים, השקעה בכדי ליצור את הכסא המושלם, מבחינה אורתופדית, כסא מותאם משתמש.
עובדים צעירים, זוטרים, נהנים מהפריבילגיה של ישיבה על כסאות מנהלים החל מיומם הראשון בחברה, דבר ונטענים, בזכות כסאות מנהלים אלו, באנרגיות ומוטיבציה, שמאפשרים להם לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר בפרודוקטיביות מקסימאלית, בכדי להגיע לדרגים הבחירים. איזה עובד לא ירצה להתקדם ולהישאר בחברה שמשקיעה בעובד שלה, דרך כסאות מנהלים איכותיים למשל, כבר מהרגע שהגיע.
ברגע שכמעביד אתה משקיע את הכספים ורוכש כסאות מנהלים לכל עובדייך, אתה במובן מסוים מקרב אותם אליך, משאיר אותם מרוצים ונאמנים וזה יכול רק לתרום לך ולחברה שלך. עובדים שמרוצים מהתנאים שלהם יטו שלא לחפש מקומות עבודה חלופיים, יטו להמליץ על החברה בה הם עובדים לקולגות שלהם ויעבדו קשה יותר עבורך, כדי לעמוד בדרישות שלך, מפני שנתת להם סיבה להישאר, נתת להם להרגיש טוב בעבודה. כל זה רק בגלל השקעה נמוכה יחסית להטבות שהיא מביאה לך, בכסאות מנהלים.
לפעמים זה מפתיע כמה בקלות ניתן להשפיע על המוח האנושי, כמה קל זה לרצות בני אדם, ועובדים בפרט. יש הרבה משתנים שנכנסים ליצירת סביבת עבודה פרודוקטיביות בצורה אופטימאלית, ואין לזלזל בכמות העבודה שיהיה לך, כמעביד, עד הגעה למצב שכזה. אבל ברגע שאתה משנה עבורם, עבור העובדים פרטים קטנים, למשל את כסאות מנהלים במקום כסאות רגילים ונוקשים, אתה תראה שינוי באווירה המשרדית. עובדים שמרגישים שמשקיעים בהם במקומות שחשובים, ישקיעו בחברה בחזרה, וכמעביד, זה בדיוק מה שאתה רוצה – עובדים מסורים.
כסאות מנהלים, על ההרגשה הטובה שהם משרים ליושבים בהם, על העוצמה והכוח והיוקרה, הם כמו קסם אמיתי בכך שבשינוי פשוט – בתוספת קטנה זו של כסאות מנהלים, כל כך הרבה יכול להשתנות. לבא לקראת העובדים בדברים הבסיסיים שקשורים לעבודה שלהם יכול לתרום מאוד לרמת שביעות הרצון שלהם. אותה רמת שביעות רצון תשפיע בצורה ישירה על העבודה שלהם, התפוקה שלהם, ושינוי חיובי בשביעות רצון יכול בהחלט לתרום לחברה, אפילו לכזו מצליחה.
כבעל חברה אתה לא יכול אף פעם לנוח על זרי הדפנה, עליך לדאוג תמיד שהחברה תשתפר ותתפתח, ואחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מיצוי העובדים, וזה ניתן לעשות רק אם נותנים להם להרגיש שייכות, נוחות וליצור סביבת עבודה בה הם יכולים לפרוח. כסאות מנהלים הם צעד לכיוון הזה, לכיוון דאגה לרווחת העובד, שבסופו של דבר תתבטא בשיפור רווח החברה כולו. המאמר נלקח מאתר ריהוט משרדי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב