דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1951 פעמים ]

חדרי ילדים הם ארץ של חלומות.מי מאיתנו לא מתגעגע בצורה כזאת או אחרת לילדות שלנו? תקופה שבה לא היו לנו דאגות- היינו כיולים לשחק כאוות נפשנו, נקיים מדאגות ופשוט מלאי שמחה ומרץ. נותנים דרור למחשבות שלנו ומפנטזים על הרפתקאות. בור ילדים היינו יכולים להיות כל מי שאנחנו רוצים להיות- היינו יכולים לשחק דמויות, לצייר ולשיר.בתור ילדים אהבנו לשחק בצעצועים שלנו ולשחק עם ילדים אחרים במשחקים.
עכשיו הגיע תורו של הדור הבא. אם אנחנו הורים, אנחנו צריכים לספק לילדים שלנו את הצרכים שלהם כדי שישרדו. בתור הורים לקחנו על עצמנו אחראיות לספק את הצרכים והרצונות של הילדים שלנו במלואם- זו האחראיות שלנו בתור הורים- לדאוג שהילדים שלנו ישרדו עד הם יוכלו לעמוד על הרגליים שלהם ולדאוג לעצמם.
בעוד לא לגבי כל הדברים לילדים שלנו יש מילה בעניין, בעניין חדרי ילדים רצוי שכן תהיה להם מילה.חדרי ילדים הם המקום של הילדים שלנו. זה אמנם הבית שלנו אבל זה בהחלט החדר של הילדים שלנו. חדרי ילדים הם מקום שהשאלנו לילדים שלנו שיהווה מקום פרטי שבו הם יוכלו לגדול בביטחון ובהנאה. זה מקום שאמור לבטא את מי שהם בצורה הכי מלאה והכי שלמה שיכול להיות- להיות עם כל הצעצועים שהם רוצים, עם צבעי הקיר שהם בחרו ואפילו קשקושי קיר אם זה מה שהם רוצים.חדרי ילדים אמורים לתת דרור לפנטזיות של הילדים שלנו ולאפשר להם לבטא את עצמם בצורה שהם רוצים (לעומת הצורה שבה אנחנו רוצים או הצורה שבה אנחנו חושבים שהם רוצים).
בתור הורים קל לנו מאוד להיכנס לתוך התפקיד של לדעת- אנחנו צריכים לדעת לטפל בהם, צריכים לדעת מה לעשות בכל רגע ורגע אז מן הסתם שנצטרך לדעת מה הם רוצים ומה הם צריכים בבחירת עיצוב חדרי ילדים. העניין הוא שלעיתים קרובות הילדים שלנו יודעים יותר טוב מאיתנו מה הם רוצים וצריכים ואם רק ניתן להם לדבר ולהביע את דעתם הם יוכלו גם להגיד לנו.ילדים מומחים בהתבטאות אם רק נותנים להם את ההזדמנות ואת האמצעים- יש ילדים שמבטאים את עצמם יותר טוב ע"י מילים ויש כאלה ע"י ציור. כך או כך אנחנו צריכים לאפשר להם להגיד לנו מה הם צריכים ואיך הם צריכים את זה כדי שנוכל לספק להם מקום שיתאים להם בדיוק.
השמחה של הילדים שלנו היא אחד מהדברים הכי חשובים שאנחנו צריכים לשמור עליו- ילדים שמחים ומאושרים הופכים להיות אנשים מאושרים. בעוד קל מאוד להשליך על הילדים שלנו את ההעדפות האישיות שלנו, כדאי לזכור שלילדים שלנו העדפות ורצונות משלהם. דבר זה מתבטא גם בהעדפות שלהם בעיצוב חדרי ילדים שבהם הם יחיו. המאמר נלקח מאתר רהיטים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב