דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1541 פעמים ]

ארונות ילדים הם הארונות הצבעוניים שאולי היו לנו כשאנחנו היינו ילדים- ארונות עם צורות של אריות וג'ירפות (מתוך הסיפור של פטל) או מדבקות שהדבקנו אחרי שאספנו.ארונות ילדים הם כל ארונות שמאפשרים גישה נוחה גם להורים וגם לילדים שלנו. ארונות ילדים נועדו לספק 2 שכבות גיל- ההורים שרוצים לעזור לילדים ולספק להם את הצרכים שלהם (במיוחד בגילאים היותר מוקדמים שבהם הילדים לא מסוגלים לעשות את זה בעצמם) ולילדים שרוצים, בשלב כזה או אחר, לפתח עצמאות במידה מסוימת ולעשת דברים בעצמם (דברים כמו להתלבש, לשחק, להתקלח ולשרוך שרוכי נעליים).
ארונות ילדים בנויים בצורה שתתאים לאנשים הקטנים שאנחנו קוראים להם הילדים שלנו- הם כמו ליליפוטים שצריך להתאים להם בניה מבחינת הגובה.ארונות ילדים עשויים להיות שימושיים באחסון של כל החפצים של הילדים- בגדים, כלי יצירה (בנפרד מהבגדים כדי שלא ילכלכו, כמובן) וצעצועים- ארונות ילדים הם ארונות לכל דבר ומשמשים לדבר אחד ספציפי- אחסון של דברים ע"י ניצול השטח לגובה ולא רק לאורך ולרוחב.
באיזה שהוא שלב הילדים שלנו מתחילים לדוש עצמאות- הם רוצים לעשות דברים לבד בדרך שלהם. בעוד זה לא תמיד אפשרי זה בהחלט רצוי שתינתן להם האפשרות לעשות דברים בצורה שהם רוצים לעשות אותה (גם אם לדעתנו זו צורה לא יעילה- הניסיון שהילדים מקבלים מההתנסות יקרה מפז ואסור לנו בתור הורים להפריע להם להתנסות וללמוד את העולם הזה, רק לייעץ).עם הדיבור באים גם הדרישות והבקשות- האחראיות שלנו בתור הורים היא לספק את כל הצרכים של הילדים שלנו, ולכן גם הדרישה לעצמאות.הילד שלנו רוצה ללכת לבד לבית הספר, לשחק עם חברים בלי השגחה ולהתקלח ולהתלבש לבד. בסופו של דבר אלה שלבים חשובים בהתפתחות שמלמדים את הילדים להיות עצמאיים ולנתק את התלות שלהם, לאט לאט, מההורים.ארונות ילדים מספקים מקום שבו הם יוכלו לאחסן את הדברים שלהם ולשלוף אותם בצורה נוחה- ארונות ילדים בנויים בצורה שתאפשר גישה לאנשים הקטנים האלה ותאפשר להם להוציא מהם את מה שהם רוצים. אם הם רוצים לשחק הם יכולים לגשת לארון ולהוציא משם בקלות ובנוחות את הצעצוע האהוב עליהם. אם הם רוצים להתלבש לבד אחרי המקלחת הם יכולים לגשת לארון, לבחור בגדים (או שנעזור להם לבחור) ולנסות ללבוש לבד (כמובן שאם הם מסתבכים כדאי שנהיה בקרבת מקום, לפחות בפעמים הראשונות, כדי לראות שהם עושים את זה בסדר).
ארונות ילדים, בסופו של דבר, הם ארונות לכל דבר- הם נועדו לאחסן בתוכם חפצים בצורה יעילה ומסודרת שתאפשר שליפה נוחה לפי קטגוריות מתוך הארון. יהיו אלה בגדים, צעצועים או כלי יצירה או אפילו כל דבר אחר שעשוי להיות רלוונטי לאחסון בארון, ארונות ילדים הם פשוט מקום אחסון נוסף עבור כל מה שאנחנו נותנים לילדים שלנו במתנה כדי לדאוג להתפתחות התקינה שלהם. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב