דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעת התקציב הפרסומי על התוצאות 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1855 פעמים ]

"מפרסמים ב Google נהנים מרמה גבוהה מאוד של שליטה על העלויות. באפשרותם להגדיר תקציב יומי מרבי שהם מוכנים לשלם עבור הפרסום ב Google Adwords והמערכת לעולם לא תחרוג מערכים אלו". (מרכז הדרכה Google)
לנוחיותו של המפרסם ניתן להתחיל את הפרסום בקנה מידה קטן יותר מבחינה תקציבית ולאחר מכן להגדיל בהתאמה את התקציב כדי להשיג החזר השקעה גבוה מבלי להיכנס לעלויות גבוהות מידי.
נהדר, אז עכשיו הבנו שאנחנו יכולים לפרסם בעשרות אלפי שקלים או רק בכמה מאות שקלים בחודש בלבד בהתאם לנוחות שלנו. אך אילו תוצאות נוכל לקבל עבור כל תקציב?

חשוב להבין, בפרסום אנו משלמים עבור החשיפה שהמסרים שלנו מקבלים. ככל שנהיה מוכנים לשלם יותר כך נוכל לקבל יותר חשיפה למוצר/שירות שאנחנו מעוניינים למכור. תקציב בגובה מסוים אכן יאפשר למודעות להופיע אך הן לא בהכרח יופיעו כל היום – לתקציב יש השפעה על כמות הקליקים שמודעה יכולה לקבל. במילים אחרות, התקציב היומי קובע את תדירות הופעת המודעה, במידה והתקציב לא מאפשר 100% חשיפה, המודעות יופיעו לסירוגין במשך היום. לצורך ההמחשה, אם התקציב היומי שלי הוא 100 ש"ח ועלות לקליק היא 1 ש"ח >> המודעה תוכל לקבל הופעות אשר יאפשרו פוטנציאלית 100 קליקים (נמדד לפי התדירות שגולשים לוחצים על המודעה ביחס לכמות ההופעות שהיא מקבלת), יתכן שאנחנו יכולים לקבל גם 200 קליקים ביום - אבל אותם נפסיד כי התקציב היומי לא מספיק בכדי לאפשר כמות הופעות גדולה יותר.

רבים יגידו בשלב זה – "יופי, אפשר להשקיע בלי סוף – אבל זה לא משהו שמתאים לכיס שלי!". האמירה הזו מובנת לגמרי, אך אם כבר התחלת לפרסם ואתה כבר יכול למדוד את כמות הפניות שאתה מקבל כתוצאה מתקציב מסוים – אתה יכול גם להעריך את כמות הפניות שתוכל לקבל במידה ותגדיל את התקציב.

לדוגמא:
נאמר שהתקציב היומי שלך הוא 100 ש"ח, סכום זה מאפשר לך לקבל חשיפה של 60%, העלות שלך לקליק היא ש"ח1, ואתה מקבל בממוצע 100 קליקים. מתוך כמות הקליקים אתה מקבל 20 פניות (20%) מתוכם אתה סוגר 5 עסקאות (25%) בעלות של 100 ש"ח לעסקה.
הרווח היומי הוא: 5 עסקאות * 100 ש"ח לעסקה, נקזז את תקציב פרסום היומי 100 ש"ח ונקבל רווח של 400 ש"ח.
כעת, נאמר שתגדיל את התקציב הפרסומי בכדי לאפשר יותר חשיפה: נגדיל את התקציב ל – 150 ש"ח >> נקבל 150 קליקים בעלות של 1 ש"ח >> נקבל 30 פניות (20%) >> נסגור בממוצע 7-8 עסקאות בעלות 100 ש"ח כל אחת. נקבל רווח יומי = 650 ש"ח!

חשוב לשים לב שאנחנו מחשבים את הרווח לאחר קיזוז התקציב הפרסומי!

לסיכום, תקציב גבוה יותר יכול להגביר את תדירות הצגת המודעה שלך, כלומר הזדמנויות נוספות לקליקים והמרות. עם זאת, הגדרת התקציב היומי לסכום מומלץ היא אופציונאלית לחלוטין. השליטה המלאה על חשבון Adwords שלך נתונה תמיד בידך. באפשרותך לשנות את התקציב היומי של מסע הפרסום שלך בהתאם לנוחיותך, ולכל סכום שיביא להחזר ההולם ביותר על ההשקעה עבורך.

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב